Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби догляду за важкохворими паліативних відділень, 4 лоти
Очікувана вартість
1 171 758,60 UAH
UA-2019-06-04-000874-a dac94a6da91e45f295108e38345d1c45
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840879 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840879
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2019 17:40
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2019 18:00
Очікувана вартість: 1 171 758,60 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення


Тендерна документація

12 червня 2019 14:38
Внесення змін 2.pdf
12 червня 2019 14:38
Оголошення_про_заплановану_закупівлю_зміни_1.PDF
04 червня 2019 17:40
Оголошення_про_заплановану_закупівлю.PDF
12 червня 2019 14:38
ТД підгузки паліативні зміни 2.pdf
04 червня 2019 17:40
ТД_підгузки_паліативні.PDF
12 червня 2019 14:38
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 2.pdf
07 червня 2019 15:09
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.PDF
04 червня 2019 17:40
Додаток_2_(Технічні_вимоги).PDF
07 червня 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 15:09
Внесення_змін_1.PDF
04 червня 2019 17:40
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF
04 червня 2019 17:40
Додаток_4_(Проект_договору).PDF
04 червня 2019 17:40
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF
04 червня 2019 17:40
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо очікуваної вартості
Дата подання: 06 червня 2019 11:16
Дата відповіді: 07 червня 2019 15:12
Доброго дня. Просимо повідомити, яким чином Вами було розраховано очікувану вартість? В минулому році Вами було проведено закупку аналогічних продукцтів https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-04-24-002069-a/lot-279882d423a040e5a1ee1082ec24b89e Вартість по розмірах була наступною: - М 12,28 з ПДВ - L 13,42 з ПДВ А в цьому році очікувана вартість - М - 7,35 з ПДВ - L - 8,20 з ПДВ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ціну одиниці предмету закупівлі сформовано за результатами проведеного моніторингу закупівель, здійснених у 2019 році в системі електронних публічних закупівель «ProZorro», зокрема, щодо лотів №№ 1, 2 взято ціну відповідно до закупівлі, проведеної КНП «Центральна районна лікарня Житомирської райради», ID закупівлі UA-2019-01-28-001234-b.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 1 - Підгузок для дорослих, розмір M, - 30720 од.
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 295 833,60 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 479,17 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8800 UAH

Аукціон

Початок: 21 червня 2019 12:05
Закінчення: 21 червня 2019 12:26
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

30720 од
лот 1 - Підгузок для дорослих, розмір M, - 30720 од.
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Уточнення щодо вартості закупівлі
Дата подання: 10 червня 2019 15:50
Дата відповіді: 12 червня 2019 14:40
Доброго дня. Дякуємо Вам за відповідь, але просимо звернути Вашу увагу, у закупівлі, яку Ви зазначили по результатам моніторингу, переможець надав підгузник ID Slip Plus M та ID Slip Plus L з відповідною поглинальною здатністю 2043 мл та 2403 мл. А у Вас в закупівлі поглинальна здатність Super Plus M та Super Plus L, із відповідною поглинальною здатністю 3100 та 3500 мл. Відповідно, просимо звернути Вашу увагу на закупівлю з підгузником, з такою поглинальною здатністю UA-2019-01-04-000831-c, з ціною за розмір L 15,36 грн з ПДВ. UA-2019-01-03-001676-c в якому ціна М - 12,50 грн з ПДВ та L 14,90 грн з ПДВ. Відповідно - просимо або змінити кількість, або збільшити очікувану Вартість, або прибрати вимогу по поглинальній здатності. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З врахуванням Вашого питання внесено зміни до тендерної документації на закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2019 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФЛП "БУГЛАК ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ" 295 526,40
UAH з ПДВ
295 526,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Б"777"" 262 963,20
UAH з ПДВ
262 963,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2019 15:44
термін.jpg
20 червня 2019 15:44
ст 17.jpg
20 червня 2019 15:44
погодження з умовами.jpg
20 червня 2019 15:44
Паспорт.pdf
20 червня 2019 15:44
оптимал підгузок (3).pdf
20 червня 2019 15:44
обробка даних.jpg
20 червня 2019 15:44
ІПН.pdf
20 червня 2019 15:44
захист довкілля.jpg
20 червня 2019 15:44
відомості.jpg
20 червня 2019 15:44
Виписка з ЄДР СПД.pdf

Публічні документи

20 червня 2019 15:19
Електронний підпис
20 червня 2019 14:05
Електронний підпис
19 червня 2019 19:20
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФЛП "БУГЛАК ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ "Б"777""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Б"777""
#35662229
Рішення скасоване 262 963,20
UAH з ПДВ
05 липня 2019 14:18
ТОВ "Б"777""
#35662229
Відхилено 262 963,20
UAH з ПДВ
05 липня 2019 14:31
ФЛП "БУГЛАК ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ"
#2773414877
Відхилено 295 526,40
UAH з ПДВ
12 липня 2019 09:33

Інформація про відміну

Дата відміни
12 липня 2019 09:35
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі