Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Моноблоки( клавіатура, миша)
Очікувана вартість
392 499,20 UAH
UA-2019-06-04-000827-a 00ec61baaddb4115a1bd8e6a4d556dca
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ошуркевич Оксана Ярославівна

+380337921240 tendergor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Горохівська центральна районна лікарня Горохівської районної ради Волинської області"
Код ЄДРПОУ: 01982896
Вебсайт: http://hospitalgor.at.ua
Місцезнаходження: 45701, Україна , Волинська обл., Горохів, вул. Паркова, буд. 22
Контактна особа: Ошуркевич Оксана Ярославівна
+380337921240
tendergor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2019 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2019 17:08
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2019 17:08
Початок аукціону: 21 червня 2019 12:46
Очікувана вартість: 392 499,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 962,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 шт
Моноблоки (клавіатура,миша)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45701, Україна, Волинська область, м. Горохів, вул. Паркова,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 червня 2019 15:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 14:50
Зміни до тендерної документації.pdf
07 червня 2019 14:44
Тендерна Документаці.docx
07 червня 2019 15:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 21:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 14:50
Зміни до тендерної документації.pdf
07 червня 2019 14:44
Тендерна Документаці.docx
04 червня 2019 17:03
Тендерна Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 червня 2019 10:26
Дата відповіді: 06 червня 2019 15:03
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Надаємо відповідь на Ваші питання.
1. Товар повинний відповідати вимогам технічно-якісним характеристикам вказаним в дод.1 до Тендерної документації.
2. Згідно ст. 1 п.35 Закону України "Про публічні закупівлі" (Відомості Верховної Ради(ВВР), 2016,№9,ст.89) "учасник процедури закупівлі (далі-учасник) -фізична особа, у тому числі особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі".
В розділі V Тендерної документації "Оцінка тендерних пропозицій", чітко зазначено як проводиться оцінка пропозиції, в дод. №2 подана таблиця з вказанням ціни за одиницю без ПДВ/з ПДВ. Всі пропозиції будуть розглядатись як остаточні.
Невідповідність тендерної документації вимогам законодавства
Дата подання: 06 червня 2019 08:46
Дата відповіді: 07 червня 2019 14:12
Згідно розділом VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації Моноблоки (клавіатура, миша) ДК 021:2015:30230000-0 (КОМП’ЮТЕРНЕ ОБЛАДНАННЯ) п. 3.3 Учасник – переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання фармацевтичної продукції (реалізації лікарських засобів). Скажіть яким чином дана вимога співвідноситься з предметом даної закупівлі (комп'ютерним обладнанням), а також як вона повинна бути виконана Переможцем у разі, якщо Учасник не проводить таку господарську діяльність? Відповідно яким законодавством керувався Замовник при розробленні даної тендерної документації і чи не вважає таку вимогу Замовник абсурдною? Якщо так, то внесіть зміни в тендерну документацію. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет КНП «Горохівська ЦРЛ» розглянувши ваше запитання на невідповідність тендерної документації вимогам законодавства вирішив: згідно п.2 ст. 23 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
На підставі вищезазначеного Закону та згідно рішення тендерного комітету (протокол №73 від 07.06.2019 р.) в тендерну документацію внесені наступні зміни: в розділ VІ результати торгів та укладання договору про закупівлю п.3.3
Учасник – переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання фармацевтичної продукції (реалізації лікарських засобів) виключити.
Договір про закупівлю
Дата подання: 06 червня 2019 10:09
Дата відповіді: 07 червня 2019 14:23
Згідно розділом VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю п. 3.7. Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов, тобто Замовник допускає можливість змінювати Договір про закупівлі товару на власний розсуд Учасника при підготовці тендерної пропозиції ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На підставі ст. 36 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» п 3.7 в розділ VІ результати торгів та укладання договору про закупівлю в тендерну документацію внесені наступні зміни:
Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов виключити
Зважаючи на те, що договором є домовленість сторін, та з огляду на норми статті 22 Закону, яка встановлює, що тендерна документація повинна містити саме проект договору, тобто ті умови, які становитимуть у подальшому таку домовленість, слід зазначити, що фактично учасники, подаючи свої пропозиції, погоджуються із викладеними в такому проекті договору умовами.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-04-000827-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КОВАЛЬЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3235408350
Дата подання: 01 липня 2019 12:41
Вимога про зазначення переваг
Невідповідність тендерної пропозиції вимогам документації Замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2019 14:58
Причини для дискваліфікації відсутні і вимога є абсолютно безпідставною.

Документи подані скаржником

01 липня 2019 12:41
Вимога.pdf

Документи

02 липня 2019 14:57
Лист-відповідь.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2019 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 290 885,58
UAH з ПДВ
284 993,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 318 168,00
UAH з ПДВ
286 958,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 339 247,44
UAH з ПДВ
339 247,44
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОВАЛЬЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 382 050,00
UAH з ПДВ
382 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2019 16:50
Електронний підпис
27 червня 2019 16:50
Довідка МВС 11.06.zip
18 червня 2019 16:42
Lenovo AIO 330.zip
18 червня 2019 16:42
5c9b707a4dbd3604742535.jpg
18 червня 2019 16:42
3. Статут.pdf
18 червня 2019 16:42
25. Технічний опис.pdf
18 червня 2019 16:42
24. Тендерна пропозиція.pdf
18 червня 2019 16:42
23. Специфікація.pdf
18 червня 2019 16:41
2. Витяг ПДВ оригінал.pdf
18 червня 2019 16:41
1.1. Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

20 червня 2019 11:32
Електронний підпис
20 червня 2019 11:31
паспорт Мишка MAXXTER MC-107.pdf
20 червня 2019 11:30
Порівняльна таблиця.pdf
20 червня 2019 11:30
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

20 червня 2019 13:06
Електронний підпис
20 червня 2019 12:56
Установчі документи.pdf
20 червня 2019 12:56
Тендерна пропозиція.pdf
20 червня 2019 12:56
Проект договору.pdf
20 червня 2019 12:56
Лист-відгук.pdf
20 червня 2019 12:56
Договори аналогічні.pdf
20 червня 2019 12:56
Довідка ст.17.pdf
20 червня 2019 12:56
Довідка санкції.pdf
20 червня 2019 12:56
Довідка корупція.pdf
20 червня 2019 12:56
Довідка вро від. інф.pdf
20 червня 2019 12:56
Довідка бенефеціар.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ФОП "КОВАЛЬЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Переможець 284 993,64
UAH з ПДВ
27 червня 2019 12:16

Документи

27 червня 2019 12:16
Електронний підпис
27 червня 2019 12:14
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2019 12:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
284 993,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 червня 2019 12:16
Електронний підпис
27 червня 2019 12:14
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:32
Електронний підпис укладений
24 липня 2019 14:48
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
24 липня 2019 14:46
Електронний підпис укладений
17 липня 2019 11:53
Договір 101.pdf укладений
17 липня 2019 11:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 284 993,64
UAH (в тому числі ПДВ 47 498,94 UAH)