Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Моноблоки( клавіатура, миша)
Очікувана вартість
392 499,20 UAH
UA-2019-06-04-000827-a ● 00ec61baaddb4115a1bd8e6a4d556dca
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Горохівська центральна районна лікарня Горохівської районної ради Волинської області" |
Код ЄДРПОУ: | 01982896 |
Вебсайт: | http://hospitalgor.at.ua |
Місцезнаходження: | 45701, Україна , Волинська обл., Горохів, вул. Паркова, буд. 22 |
Контактна особа: |
Ошуркевич Оксана Ярославівна +380337921240 tendergor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2019 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2019 17:08 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2019 17:08 |
Початок аукціону: | 21 червня 2019 12:46 |
Очікувана вартість: | 392 499,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 962,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 шт
Моноблоки (клавіатура,миша)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45701, Україна, Волинська область, м. Горохів, вул. Паркова,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2019 15:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2019 14:50 |
Зміни до тендерної документації.pdf | |
07 червня 2019 14:44 |
Тендерна Документаці.docx |
07 червня 2019 15:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 червня 2019 14:50 |
Зміни до тендерної документації.pdf
|
|||
07 червня 2019 14:44 |
Тендерна Документаці.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 червня 2019 10:26
Дата відповіді: 06 червня 2019 15:03
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Надаємо відповідь на Ваші питання.
1. Товар повинний відповідати вимогам технічно-якісним характеристикам вказаним в дод.1 до Тендерної документації.
2. Згідно ст. 1 п.35 Закону України "Про публічні закупівлі" (Відомості Верховної Ради(ВВР), 2016,№9,ст.89) "учасник процедури закупівлі (далі-учасник) -фізична особа, у тому числі особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі".
В розділі V Тендерної документації "Оцінка тендерних пропозицій", чітко зазначено як проводиться оцінка пропозиції, в дод. №2 подана таблиця з вказанням ціни за одиницю без ПДВ/з ПДВ. Всі пропозиції будуть розглядатись як остаточні.
1. Товар повинний відповідати вимогам технічно-якісним характеристикам вказаним в дод.1 до Тендерної документації.
2. Згідно ст. 1 п.35 Закону України "Про публічні закупівлі" (Відомості Верховної Ради(ВВР), 2016,№9,ст.89) "учасник процедури закупівлі (далі-учасник) -фізична особа, у тому числі особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі".
В розділі V Тендерної документації "Оцінка тендерних пропозицій", чітко зазначено як проводиться оцінка пропозиції, в дод. №2 подана таблиця з вказанням ціни за одиницю без ПДВ/з ПДВ. Всі пропозиції будуть розглядатись як остаточні.
Невідповідність тендерної документації вимогам законодавства
Дата подання: 06 червня 2019 08:46
Дата відповіді: 07 червня 2019 14:12
Згідно розділом VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації Моноблоки (клавіатура, миша) ДК 021:2015:30230000-0 (КОМП’ЮТЕРНЕ ОБЛАДНАННЯ) п. 3.3 Учасник – переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання фармацевтичної продукції (реалізації лікарських засобів). Скажіть яким чином дана вимога співвідноситься з предметом даної закупівлі (комп'ютерним обладнанням), а також як вона повинна бути виконана Переможцем у разі, якщо Учасник не проводить таку господарську діяльність? Відповідно яким законодавством керувався Замовник при розробленні даної тендерної документації і чи не вважає таку вимогу Замовник абсурдною? Якщо так, то внесіть зміни в тендерну документацію. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет КНП «Горохівська ЦРЛ» розглянувши ваше запитання на невідповідність тендерної документації вимогам законодавства вирішив: згідно п.2 ст. 23 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
На підставі вищезазначеного Закону та згідно рішення тендерного комітету (протокол №73 від 07.06.2019 р.) в тендерну документацію внесені наступні зміни: в розділ VІ результати торгів та укладання договору про закупівлю п.3.3
Учасник – переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання фармацевтичної продукції (реалізації лікарських засобів) виключити.
На підставі вищезазначеного Закону та згідно рішення тендерного комітету (протокол №73 від 07.06.2019 р.) в тендерну документацію внесені наступні зміни: в розділ VІ результати торгів та укладання договору про закупівлю п.3.3
Учасник – переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання фармацевтичної продукції (реалізації лікарських засобів) виключити.
Договір про закупівлю
Дата подання: 06 червня 2019 10:09
Дата відповіді: 07 червня 2019 14:23
Згідно розділом VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю п. 3.7. Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов, тобто Замовник допускає можливість змінювати Договір про закупівлі товару на власний розсуд Учасника при підготовці тендерної пропозиції ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На підставі ст. 36 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» п 3.7 в розділ VІ результати торгів та укладання договору про закупівлю в тендерну документацію внесені наступні зміни:
Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов виключити
Зважаючи на те, що договором є домовленість сторін, та з огляду на норми статті 22 Закону, яка встановлює, що тендерна документація повинна містити саме проект договору, тобто ті умови, які становитимуть у подальшому таку домовленість, слід зазначити, що фактично учасники, подаючи свої пропозиції, погоджуються із викладеними в такому проекті договору умовами.
Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов виключити
Зважаючи на те, що договором є домовленість сторін, та з огляду на норми статті 22 Закону, яка встановлює, що тендерна документація повинна містити саме проект договору, тобто ті умови, які становитимуть у подальшому таку домовленість, слід зазначити, що фактично учасники, подаючи свої пропозиції, погоджуються із викладеними в такому проекті договору умовами.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-04-000827-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КОВАЛЬЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3235408350
Дата подання: 01 липня 2019 12:41
Вимога про зазначення переваг
Невідповідність тендерної пропозиції вимогам документації Замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2019 14:58
Причини для дискваліфікації відсутні і вимога є абсолютно безпідставною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 червня 2019 13:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
290 885,58
UAH з ПДВ
|
284 993,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
318 168,00
UAH з ПДВ
|
286 958,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
339 247,44
UAH з ПДВ
|
339 247,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОВАЛЬЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
382 050,00
UAH з ПДВ
|
382 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" #42246444 |
Переможець |
284 993,64
UAH з ПДВ
|
27 червня 2019 12:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:32
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2019 14:48
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
24 липня 2019 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2019 11:53
|
Договір 101.pdf | укладений |
17 липня 2019 11:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |