Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
350 540,00 UAH
UA-2019-06-04-000391-b 714b39648a104078adbadd5a840038da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кудас Олександра Сергіївна

+380552466097 cnpp6500@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 05392743
Вебсайт: http://www.cdd.ks.ua
Місцезнаходження: 73037, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вулиця Робоча 115
Контактна особа: Кудас Олександра Сергіївна
+380552466097
cnpp6500@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2019 09:52
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2019 12:00
Очікувана вартість: 350 540,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

04 червня 2019 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 09:56
Форма_тендерної_пропозиції.doc
04 червня 2019 09:56
Проект_договору.doc
04 червня 2019 09:56
Кваліфікаційні_критерії.doc
04 червня 2019 09:56
Технічні_характеристики.doc
04 червня 2019 09:56
Тендерна_документація.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Персональні комп’ютери
Опис предмету закупівлі:
у складі: системний блок та монітор
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 600,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 21 червня 2019 13:12
Закінчення: 21 червня 2019 13:45
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5 шт
Персональні комп’ютери
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73037, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Робоча, 115
Дата доставки: 31 жовтня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється після отримання товару на підставі видаткової накладної та рахунку-фактури згідно з законодавством протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування призначеного на оплату Товару, Замовник проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 червня 2019 11:12
Дата відповіді: 06 червня 2019 10:43
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформація стосовно першого питання висвітлена у додатку 4 до тендерної документації.
Так, для підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого Учасниками товару вимогам тендерної документації Замовника, Учасник подає у сканованому вигляді у форматі PDF заповнену форму Інформації про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам предмету закупівлі.
У Вимогах щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі за лотом ІІ відсутнє посилання на будь-яку конкретну торгову марку або модель. Запропонований товар за технічними характеристиками має бути не гіршим ніж ті, що зазначені у даних Вимогах.

По другому питанню:
Відповідно до п. 5 розділу І Тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Пунктом 1 розділу V Тендерної документації передбачено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з урахуванням ПДВ. Якщо Учасник не є платником ПДВ, ціна вказується без ПДВ. Додається відповідний підтверджувальний документ, що Учасник не є платником податку. Згідно з пунктом 2 вищезазначеного розділу Тендерної документації ціна пропозиції повинна враховувати, зокрема, усі види податків та зборів.
Отже, у вищезазначеному випадку пропозиція фізичної особи-підприємця не платника ПДВ, що надасть відповідний підтверджувальний документ, розглядатиметься як остаточна ціна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2019 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 39 980,00
UAH з ПДВ
39 329,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 37 384,50
UAH з ПДВ
37 384,50
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 43 500,00
UAH з ПДВ
39 330,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 46 751,40
UAH з ПДВ
46 751,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2019 17:14
Sineo224e19070110360.pdf
01 липня 2019 17:14
Довідка МВС 11.06.2019.pdf
25 червня 2019 11:59
Тендерна пропозиція.pdf
20 червня 2019 11:56
Установчі.pdf
20 червня 2019 11:56
Тендерна пропозиція.pdf
20 червня 2019 11:56
Витяг Комел 13.05.2019.pdf
20 червня 2019 11:56
Висновок СЕС Vinga.PDF

Публічні документи

20 червня 2019 11:33
Технічна пропозиція.pdf
20 червня 2019 11:33
Тендерна пропозиція.pdf
20 червня 2019 11:33
Статут.pdf
20 червня 2019 11:33
Витяг з ЄДР.pdf
20 червня 2019 11:33
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
20 червня 2019 11:33
Витяг з ПДВ.pdf

Публічні документи

19 червня 2019 19:11
Електронний підпис
19 червня 2019 19:10
Проект договору.pdf
19 червня 2019 19:10
Лист-підтвердження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМЕЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 37 384,50
UAH з ПДВ
26 червня 2019 10:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2019 10:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
37 384,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 серпня 2019 13:23
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
09 серпня 2019 12:02
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 11:45
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
16 липня 2019 11:43
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 10:54
Договір №107 від 12.07.2019 року укладений
12 липня 2019 10:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із тим, що закупівля здійснюється із кошторисних призначень за кодом бюджету 602400 – кошти, що передаються із загального бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду), постала необхідність замінити розрахунковий рахунок Замовника. Сторони дійшли згоди розділ ХІІІ «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» договору про закупівлю товарів № 107 від 12.07.2019 р. викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 107
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди щодо зміни підрозділу 3.1. розділу ІІІ Договору, а саме: Абзац перший пункту 3.1 розділу ІІІ „ Ціна договору ” викласти в наступній редакції: „3.1. Ціна договору становить 37382,50 грн. ( Тридцять сім тисяч триста вісімдесят дві грн. 50 коп.) , у тому числі ПДВ – 6230,42 грн. ( Шість тис. двісті тридцять грн.42коп.(зменшення по даній додатковій угоді становить 2,00 грн. (дві грн. 00 коп. )”
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 37 382,50
UAH (в тому числі ПДВ 6 230,42 UAH)