Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
350 540,00 UAH
UA-2019-06-04-000391-b 714b39648a104078adbadd5a840038da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кудас Олександра Сергіївна

+380552466097 cnpp6500@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 05392743
Вебсайт: http://www.cdd.ks.ua
Місцезнаходження: 73037, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вулиця Робоча 115
Контактна особа: Кудас Олександра Сергіївна
+380552466097
cnpp6500@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2019 09:52
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2019 12:00
Очікувана вартість: 350 540,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

04 червня 2019 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 09:56
Форма_тендерної_пропозиції.doc
04 червня 2019 09:56
Проект_договору.doc
04 червня 2019 09:56
Кваліфікаційні_критерії.doc
04 червня 2019 09:56
Технічні_характеристики.doc
04 червня 2019 09:56
Тендерна_документація.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Комп’ютерне та периферійне обладнання
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 50 540,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 505,40 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10 шт
Комп’ютерне та периферійне обладнання
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73037, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Робоча, 115
Дата доставки: 31 жовтня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється після отримання товару на підставі видаткової накладної та рахунку-фактури згідно з законодавством протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування призначеного на оплату Товару, Замовник проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 червня 2019 11:13
Дата відповіді: 06 червня 2019 10:47
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформація стосовно першого питання висвітлена у додатку 4 до тендерної документації.
Так, для підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого Учасниками товару вимогам тендерної документації Замовника, Учасник подає у сканованому вигляді у форматі PDF заповнену форму Інформації про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам предмету закупівлі.
Звертаємо увагу, що Вимогами щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі за лотом ІІІ назва товару вказується із позначенням «або еквівалент», а у примітках до вищезазначених вимог передбачено, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент».
П. 6 Вимог передбачено, що товар обов’язково повинен бути „оригінальним” або його еквівалент. Учасник, який пропонує еквівалент товару, повинен надати в складі своєї пропозиції документацію від виробника товару із зазначенням його характеристик.
Отже, для участі в торгах допускаються пропозиції з еквівалентами (аналогами) товару, технічні характеристики яких не гірші, ніж ті, що зазначені у Вимогах щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, за умови надання Учасниками необхідної документації, зазначеної вище.

По другому питанню:
Відповідно до п. 5 розділу І Тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Пунктом 1 розділу V Тендерної документації передбачено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з урахуванням ПДВ. Якщо Учасник не є платником ПДВ, ціна вказується без ПДВ. Додається відповідний підтверджувальний документ, що Учасник не є платником податку. Згідно з пунктом 2 вищезазначеного розділу Тендерної документації ціна пропозиції повинна враховувати, зокрема, усі види податків та зборів.
Отже, у даному випадку пропозиція фізичної особи-підприємця не платника ПДВ, що надасть відповідний підтверджувальний документ, розглядатиметься як остаточна ціна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 35 300,00
UAH з ПДВ
35 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
20 червня 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій