Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
350 540,00 UAH
UA-2019-06-04-000391-b 714b39648a104078adbadd5a840038da
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кудас Олександра Сергіївна

+380552466097 cnpp6500@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 05392743
Вебсайт: http://www.cdd.ks.ua
Місцезнаходження: 73037, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вулиця Робоча 115
Контактна особа: Кудас Олександра Сергіївна
+380552466097
cnpp6500@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2019 12:00
Очікувана вартість: 350 540,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Документація

Тендерна документація

04 червня 2019 09:58
Електронний цифровий підпис
04 червня 2019 09:56
Форма_тендерної_пропозиції.doc
04 червня 2019 09:56
Проект_договору.doc
04 червня 2019 09:56
Кваліфікаційні_критерії.doc
04 червня 2019 09:56
Технічні_характеристики.doc
04 червня 2019 09:56
Тендерна_документація.doc

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лінійно-матричний принтер
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 400,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт.
Лінійно-матричний принтер
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Доставка: 73037, Україна, Херсонська область, місто Херсон, , вулиця Робоча, 115
Дата доставки: 31 жовтня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється після отримання товару на підставі видаткової накладної та рахунку-фактури згідно з законодавством протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування призначеного на оплату Товару, Замовник проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника Пiсляоплата 30 Календарні 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 червня 2019 11:12
Дата відповіді: 06 червня 2019 10:40
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформація стосовно першого питання висвітлена у додатку 4 до Тендерної документації.
Так, для підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого Учасниками товару вимогам тендерної документації Замовника, Учасник подає у сканованому вигляді у форматі PDF заповнену форму Інформації про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам предмету закупівлі.
Звертаємо увагу, що Вимогами щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі за лотом І назва товару вказується із позначенням «або еквівалент», а у примітках до вищезазначених Вимог передбачено, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент».
П. 7 Вимог передбачено, що товар обов’язково повинен бути „оригінальним” або його еквівалент. Учасник, який пропонує еквівалент товару, повинен надати в складі своєї пропозиції документацію від виробника товару із зазначенням його характеристик.
Отже, для участі в торгах допускаються пропозиції з еквівалентами (аналогами) товару, технічні характеристики яких не гірші, ніж ті, що зазначені у Вимогах щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, за умови надання Учасниками необхідної документації, зазначеної вище.

По другому питанню:
Відповідно до п. 5 розділу І Тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Пунктом 1 розділу V Тендерної документації передбачено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з урахуванням ПДВ. Якщо Учасник не є платником ПДВ, ціна вказується без ПДВ. Додається відповідний підтверджувальний документ, що Учасник не є платником податку. Згідно з пунктом 2 вищезазначеного розділу Тендерної документації ціна пропозиції повинна враховувати, зокрема, усі види податків та зборів.
Отже, у даному випадку пропозиція фізичної особи-підприємця не платника ПДВ, що надасть відповідний підтверджувальний документ, розглядатиметься як остаточна ціна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 212 880,00
UAH з ПДВ
212 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2019 11:11
Технічна пропозиція.pdf
20 червня 2019 11:11
Тендерна пропозиція.pdf
20 червня 2019 11:11
Статут.pdf
20 червня 2019 11:11
Витяг з ЄДР.pdf
20 червня 2019 11:11
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
20 червня 2019 11:11
Витяг з ПДВ.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
20 червня 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку