Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

рукавички код 18420000-9 аксесуари до одягу
Очікувана вартість
738 380,00 UAH
UA-2019-06-04-000379-a 2040528cb7a741279c45b9a2eab0cdb4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ломанчук Віра Олексіївна, Мельник Наталія Олександрівна 044-502-37-03

044-502-37-03 kmkl8@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 8
Код ЄДРПОУ: 05497146
Місцезнаходження: 04201, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ КОНДРАТЮКА, будинок 8
Контактна особа: Ломанчук Віра Олексіївна, Мельник Наталія Олександрівна 044-502-37-03
044-502-37-03
kmkl8@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2019 13:16
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2019 09:00
Початок аукціону: 21 червня 2019 12:50
Початок аукціону: 21 червня 2019 12:50
Очікувана вартість: 738 380,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 691,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 лот
рукавички код 18420000-9 аксесуари до одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04201, Україна, Київ, Київ, вул. Кондратюка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2019 16:23
протокол (рукавички).pdf
10 червня 2019 12:38
Тендерна документація на (рукавички) з урахуванням змін.doc
10 червня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2019 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2019 16:23
протокол (рукавички).pdf
10 червня 2019 12:38
Тендерна документація на (рукавички) з урахуванням змін.doc
04 червня 2019 13:18
Тендерна документація на (рукавички).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-04-000379-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФЕСОВЕЦЬ ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2703009995
Дата подання: 06 червня 2019 11:05
щодо усунення дискримінаційних умов
Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів за кодом 18420000-9 Аксесуари для одягу (рукавички), ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-04-000379-a, ми, як потенційний учасник цієї закупівлі, який має намір прийняти участь в процедурі торгів, бачимо суттєві помилки та неправомірні вимоги, що порушують норми щодо недискримінації учасників та забезпечення добросовісної конкуренції, як передбачено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додаток 3 Тендерної документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у позиції 16 якого передбачений товар - рукавички хірургічні подвійні стерильні. У технічних вимогах до даного виду товару передбачено: «Повинні складатись з двох пар рукавичок різного матеріалу виготовлення та забарвлення рукавичок. Перша пара (що одягається на руку) повинна бути виготовлена з матеріалу нітрил, зеленого кольору…. Друга пара (що одягається поверх першої пари рукавичок) повинна бути виготовлена з матеріалу латекс». Аналіз існуючих пропозицій товару на внутрішньому ринку вказує на те, що наявність вищевказаних вимог до даного виду товару не дає можливість участі у даній закупівлі всім можливим учасникам, оскільки даний товар містить характеристики та конструкцію, які може запропонувати лише один учасник-імпортер в Україні. У свою чергу це позбавляє можливості іншим потенційним учасникам надати свою конкуренту пропозицію з повним переліком товару, який пропонується до закупівлі, а також може бути підставою для встановлення монопольної закупівельної ціни, зайвого витрачання бюджетних коштів і може мати ознаки корупційних дій. Тендерна документація не містить жодного обґрунтування необхідності закупівлі товару саме з такими технічними вимогами. Заявник вважає, що технічні характеристики даного товару прописані під конкретного учасника, який має даний вид товару в наявності, та не передбачає можливість участі у закупівлі інших учасників з аналогічним товаром, що виготовляється з іншого матеріалу. Так, зокрема, потенційні учасники можуть запропонувати аналогічний товар, який виготовляється з іншого матеріалу – латексу, а не з нітрилу. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Тендерна документація Замовника, яка містить вимоги до товару з посиланням на певну конструкцію та тип товару, не містить такого посилання і не допускає можливість пропонування аналогів, що прямо заборонено положеннями ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”. Це не сприяє відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, заявник не має можливості прийняти участь в даній закупівлі, оскільки участь в такій закупівлі може прийняти лише компанія, що має саме вищевказаний предмет закупівлі та створює монопольне становище для інших учасників ринку, що в свою чергу є прямим обмеженням конкуренції та порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі – Закон) цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" прямо передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси заявника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених статтею 3 Закону «Про публічні закупівлі».
Тому, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості, недискримінації учасників, пропонуємо привести у відповідність предмет закупівлі та продукцію, яка закуповується, шляхом передбачення до закупівлі у тендерній документації аналогічного товару, що виготовляється з іншого матеріалу.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Положеннями ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Враховуючи наведене, на підставі ч.1, 2 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо:
Усунути порушення Закону України “Про публічні закупівлі в частині дискримінації учасників та внести зміни до Тендерної документації у закупівлі за кодом 18420000-9 Аксесуари для одягу (рукавички), ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-04-000379-a, шляхом виключення з технічних вимог до товару рукавички хірургічні подвійні стерильні (позиція 16 додатку 3 тендерної документації) конструкції товару - виготовленого виключно з матеріалу нітрил та передбачити можливість подання пропозицій аналогічного товару з інших матеріалів, зокрема, латексу, або виокремити даний товар в окремий лот.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 червня 2019 12:33
Відповідно до п.п. 18) Статті 1. Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. за № 922-VIII (далі Закон) «предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції… Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Відповідно до п.6 Статті 2 Закону «…Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.».
Перелік медичних виробів, який заявлено на торги, об’єднання їх в один лот, було визначено згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерством економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (надалі – Наказ), виходячи з нагальної потреби в цих засобах, їх функціонального призначення, ефективності та економічної доцільності. З врахуванням специфіки їх застосування та для забезпечення безперебійного лікувального процесу зазначені медичні вироби включені до єдиного переліку.
Крім того, відповідно до Наказу право поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти) є правом, а не обов’язком Замовника.
Жодним нормативним документом не встановлено обмежень щодо внесення замовником в один перелік різних медичних виробів.
Також виокремлення кожного найменування в окремий лот призведе до збою закупівлі і, таким чином, не повного забезпечення медичними виробами закладу для здійснення безперебійного лікувального процесу, оскільки учасники будуть зацікавлені приймати участь у лотах з більшою сумою, а невеликі кількості виробів залишаться не закупленими, проте не менш важливими для закладу. З цієї точки зору, виокремлення в окремий лот одного найменування, тендерний комітет закладу вважає недоцільним.
Звертаємо Вашу увагу, що у даній процедурі закупівлі можуть приймати участь не лише «виробники-імпортери», а й їхні представники, дилери, дистриб’ютори на Україні. На медичному ринку України в наявності достатня кількість постачальників, які можуть забезпечити поставку заявлених медичних виробів. Тому участь у даній процедурі закупівлі можуть приймати всі бажаючі добросовісні учасники, які мають змогу поставити заявлені медичні вироби у повному обсязі. Хто запропонує мінімальну ціну, того буде оголошено переможцем. Такі учасники спроможні виконати дану вимогу. Жодним чином Замовник не обмежує конкуренцію учасників.
Наша тендерна документація жодним чином не обмежує конкуренцію та не надає перевагу іншим учасникам процедури закупівель.
Щодо виразу «або еквівалент» - відповідні зміни внесені в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідно до п.п. 18) Статті 1. Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. за № 922-VIII (далі Закон) «предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції… Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Відповідно до п.6 Статті 2 Закону «…Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.».
Перелік медичних виробів, який заявлено на торги, об’єднання їх в один лот, було визначено згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерством економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (надалі – Наказ), виходячи з нагальної потреби в цих засобах, їх функціонального призначення, ефективності та економічної доцільності. З врахуванням специфіки їх застосування та для забезпечення безперебійного лікувального процесу зазначені медичні вироби включені до єдиного переліку.
Крім того, відповідно до Наказу право поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти) є правом, а не обов’язком Замовника.
Жодним нормативним документом не встановлено обмежень щодо внесення замовником в один перелік різних медичних виробів.
Також виокремлення кожного найменування в окремий лот призведе до збою закупівлі і, таким чином, не повного забезпечення медичними виробами закладу для здійснення безперебійного лікувального процесу, оскільки учасники будуть зацікавлені приймати участь у лотах з більшою сумою, а невеликі кількості виробів залишаться не закупленими, проте не менш важливими для закладу. З цієї точки зору, виокремлення в окремий лот одного найменування, тендерний комітет закладу вважає недоцільним.
Звертаємо Вашу увагу, що у даній процедурі закупівлі можуть приймати участь не лише «виробники-імпортери», а й їхні представники, дилери, дистриб’ютори на Україні. На медичному ринку України в наявності достатня кількість постачальників, які можуть забезпечити поставку заявлених медичних виробів. Тому участь у даній процедурі закупівлі можуть приймати всі бажаючі добросовісні учасники, які мають змогу поставити заявлені медичні вироби у повному обсязі. Хто запропонує мінімальну ціну, того буде оголошено переможцем. Такі учасники спроможні виконати дану вимогу. Жодним чином Замовник не обмежує конкуренцію учасників.
Наша тендерна документація жодним чином не обмежує конкуренцію та не надає перевагу іншим учасникам процедури закупівель.
Щодо виразу «або еквівалент» - відповідні зміни внесені в тендерну документацію.

Документи подані скаржником

06 червня 2019 11:05
вимога1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2019 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація" 737 526,00
UAH з ПДВ
737 526,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ" 738 188,00
UAH з ПДВ
738 188,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2019 16:39
Проект договору.pdf
19 червня 2019 16:39
Документи щдо підпису.pdf
19 червня 2019 16:39
Відповідність МТВ.pdf
19 червня 2019 16:39
Стаття 17.pdf
19 червня 2019 16:39
Пропозиція.pdf

Публічні документи

19 червня 2019 15:16
Пропозиція рукавички.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Фармація"

ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
Переможець 737 526,00
UAH з ПДВ
24 червня 2019 12:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2019 12:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
737 526,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 серпня 2019 16:36
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 13:11
договір Тз-239-20вт.pdf укладений
05 липня 2019 13:11
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 13:11
договір Тз-239-20вт.pdf укладений
05 липня 2019 13:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 737 526,00
UAH (в тому числі ПДВ 48 249,36 UAH)