Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(Комплект комп'ютерного обладнення (тип 1) для 1-х класів , комп'ютерне обладнення (тип 2 )для 1-х класів)
Очікувана вартість
272 921,99 UAH
UA-2019-06-04-000224-a 129ea53239f149258442dc1d16f5a21a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Метлицька Наталія Іванівна

+380661193589 sbosvita@sm.ukrtel.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Середино-Будської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147823
Місцезнаходження: 41000, Україна , Сумська обл., Середина-Буда, вул.Сівер'янівська,5
Контактна особа: Метлицька Наталія Іванівна
+380661193589
sbosvita@sm.ukrtel.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2019 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2019 11:24
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2019 11:24
Початок аукціону: 20 червня 2019 13:33
Очікувана вартість: 272 921,99 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 729,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплекти
(Комплект комп'ютерного обладнення (тип 1) для 1-х класів )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41000, Україна, Сумська область, м.Середина -Буда, вул.Сівер'янівська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
(Комп'ютерне обладнення (тип 2) для 1-х класів )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41000, Україна, Сумська область, м.Середина -Буда, вул.Сівер'янівська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 червня 2019 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 17:14
Зміни т.д..docx
06 червня 2019 17:14
Зміни.docx
06 червня 2019 17:14
протокол.pdf
04 червня 2019 11:19
Тендерна документація.docx
06 червня 2019 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 17:14
Зміни т.д..docx
06 червня 2019 17:14
Зміни.docx
06 червня 2019 17:14
протокол.pdf
04 червня 2019 11:19
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Помилки та дискриминаційні вимоги у тендерній документації
Дата подання: 04 червня 2019 20:04
Дата відповіді: 06 червня 2019 14:02
Шановний замовнику, просимо Вас згідно інструкції сторінки 4 пункт 7 "Інформація про мову..." (Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою) привести до ладу та прибрати мову країни агресора. А саме у ДОДАТКУ 2 стор. 22 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технiчне завдання)» по стор. 28. Дякуємо Також доводимо до Вашого відома, що один із шести принципів Закону про публічні закупівлі статті 3 та статті 5 п.3 закону є недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням службовим становищем замовника та добросовісна конкуренція серед учасників. Також згідно закону Статті 22 п.3. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а технічна документація повинна містити вираз "або еквівалент". У Вашому ж випадку на стор. 29 починаючи с п.5 Цитуємо: Копія титульної сторінки технічних умов (далі – ТУ) на виробництво інтерактивного комплексу погоджених уповноваженим органом Міністерством освіти і науки України (достатньо погодження первинної реєстрації ТУ), засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. – Чи ми правильно зрозуміли що інтерактивна дошка повинна буди тільки виробництва країни України? Якщо так, то тільки одного виробника Інститут новітніх технологій (ТОВ «ІНТО») ви маєте на увазі. Будь ласка приберить цю дискриминаційну вимогу. Усунувши цю вимогу ви дозволите прийняти участь у тендері більшому колу учасників, створити відкриту та прозору конкуренцію, придбати обладнання за значно меншою ціною, домогтися значної економії бюджетних коштів для НУШ та подальшого використання для інших потреб навчальних закладів. Також не зрозуміло чому не достатньо Вам стандартного комплекту документів для участі в тендері, а потребуєте саме ці документи: 7. Копія чинного на дату розкриття сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 виробника інтерактивного комплексу, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. 8. Копія звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, якщо дата реєстрації сертифікату ISO9001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, якщо пізніше, то надається копія рішення про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації, дата затвердження якого, в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття пропозицій торгів, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. 9. Копія чинного на дату розкриття сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виробника інтерактивного комплексу, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. 10. Копія звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, якщо дата реєстрації сертифікату ISO14001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, якщо пізніше, то надається копія рішення про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації, дата затвердження якого, в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття пропозицій конкурсних торгів, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. 11. Копії чинних декларацій про відповідність вимогам технічних регламентів електромагнітної сумісності обладнання та безпеки низьковольтного електричного обладнання на інтерактивний комплекс з копіями протоколів випробувань, проведених в акредитованих випробувальних лабораторіях, на відповідність вимогам стандартів, які є доказовою базою відповідності вищезазначених технічних регламентів, та на підставі яких були складені Декларації, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. Будь ласка надайте обґрунтовану відповідь по кожному з пунктів ціх вимог, наголошуємо попунктно. Чим ця інформація надасть перевагу при кваліфікації переможця? якщо тендер с такими вимогами знову ж таки відбудеться? Навіщо Відділу освіти Середино-Будської районної державної адміністрації Копія чинного на дату розкриття сертифікату на систему якості ISO 9001:2015, Копія звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку, Копія чинного на дату розкриття сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виробника інтерактивного комплексу, Копія звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, якщо дата реєстрації сертифікату ISO14001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, якщо пізніше, то надається копія рішення про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації, дата затвердження якого.? Саме також цікава відповідь навіщо державній установі освіти Відділу освіти Середино-Будської районної державної адміністрації згідно п. 11 цих же вимог. Яку мету переслідує шановний Відділ освіти Середино-Будської районної державної адміністрації вимагаючи від учасника такі вимоги. Складається таке враження що Ви хочете придбати не комплект інтерактивного обладнання для НУШ (Нової Української Школи) а високоточний пристрій випробуваний та вироблений в Україні. Будь ласка приберіть не зрозумілі дискримінаційні вимоги до інших учасників аби вони змогли прийняти участь у тендері, створили відкриту та прозору конкуренцію як це заначено у статті 3 та статті 5 п.3 Закону про публічні закупівлі та придбати обладнання за значно меншою ціною, домогтися значної економії бюджетних коштів для НУШ та подальшого використання для інших потреб навчальних закладів. Не зрозуміло також чи ці вимоги стосуються тільки інтерактивної дошки, чи всього обладнання вказаного у ДОДАТКУ 2 стор. 22 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технiчне завдання)» по стор. 28. Дякуємо за увагу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Всі зауваження відносно російської мови прийняті до уваги та виправлені .Що стосується Закону про публічні закупівлі статті 3 та статті 5 , то закупівля відбувається з вільним доступом до інформації для всіх учасників. Технічна характеристика згідно Статті 22 п.3. були складена с посиланням на стандартні характеристики та містить вираз «або еквівалент». Інтерактивна дошка може бути будь якого виробника .
Всі інші зауваження будуть опрацьовані та внесені зміни в тендерну документацію.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 червня 2019 10:59
Дата відповіді: 06 червня 2019 13:23
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
1.Ми допускаємо товари різних торговельних марок,але вони повинні бути не гірше наших технічних вимог. Приймати участь в закупівлі можуть як фізичних осіб-підприємців так і ТОВ. Оцінюється пропозицію всіх учасників по остаточній ціні .

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-04-000224-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Проксіма-сервіс, Код ЄДРПОУ:37524487
Дата подання: 04 червня 2019 22:19
Усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовник!

Приведіть будь ласка Вашу Тендерну документацію у відповідність до діючих норм чинного законодавства України і дайте можливість подати тендерні пропозицію не тільки одному – обраному Вами Учаснику.

Бо важко знайти будь-яке інше пояснення навіщо у Ваших технічних вимогах до предмета закупівлі вказана безліч сертифікатів, документів, технічних умов та ін., які жодним чином не вплинуть на якість товару, не вимагаються ніякими нормативними актами та не піддаються жодній логіці. Також зовсім незрозуміло згідно якої саме навчальної програми для перших класів Ви плануєте навчати дітей «Языку: Английский, французский, испанский, тайский, корейский, немецкий, итальянский, русский, шведский, датский, польский, чешский, традиционный китайский, упрощенный китайский, японский, турецкий, португальский, финский, индонезийский, хинди, арабский, вьетнамский». Або як Ви поясните необхідність цієї вимоги… Або чому Ви не вимагаєте у складі тендерної пропозиції Учасників протоколу випробувань дошок на «Ресурс торкань 60 000 000 разів» - було б цікаво дізнатися як саме проходять виміри.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 червня 2019 16:51
Добрий день . Технічна характеристика згідно Статті 22 п.3. були складена с посиланням на стандартні характеристики та містить вираз «або еквівалент». Всі вказана сертифікати, документів, необхідні для підтвердження якості та безпеки обладнення ,так як буде використовуватися в 1-х класах і повинне бути безпечним. Зміни до додатку2 в тендерній документації внесені.
Номер вимоги: UA-2019-06-04-000224-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 05 червня 2019 10:04
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник висунув наступні вимоги у ТД:
9. Копія чинного на дату розкриття сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виробника інтерактивного комплексу, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.
10. Копія звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, якщо дата реєстрації сертифікату ISO14001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, якщо пізніше, то надається копія рішення про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації, дата затвердження якого, в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття пропозицій конкурсних торгів, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників
Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.
Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити пункт 9 та 10.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 червня 2019 09:08
Добрий день. Що стосується cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», то закупівля відбувається з вільним доступом до інформації для всіх учасників та відповідає всім пунктам
Всі вказана сертифікати, документів, необхідні для підтвердження якості та безпеки обладнення ,так як буде використовуватися в 1-х класах і повинне бути безпечним. Що стосується ISO 14001:2015 в додатку 2 п.9,10,то вони скориговані та внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2019-06-04-000224-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 05 червня 2019 10:06
Справжність ISO
Замовник вимагає подати копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого СТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ (Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 червня 2019 09:09
Добрий день .Зауваження прийняте та розглянуте. Додаток 2 скоригований та внесені зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2019 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Захарченко Денис Михайлович 246 038,00
UAH з ПДВ
246 038,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ОСТАПЕНКО Ю.Д. 253 104,50
UAH з ПДВ
253 104,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 17:31
Електронний підпис
18 червня 2019 17:30
Технічні вимоги.pdf
18 червня 2019 17:30
Пропозиція.pdf
18 червня 2019 17:30
Порівняльна таблиця.pdf
18 червня 2019 17:30
Наявність підрядника.pdf
18 червня 2019 17:30
мультимедійне договор.pdf
18 червня 2019 17:30
Лист-пояснення.pdf
18 червня 2019 17:30
Додаток 7.pdf
18 червня 2019 17:30
Довідка тех підтримка.pdf
18 червня 2019 17:30
Додаток 6.pdf
18 червня 2019 17:30
Додаток 5.pdf
18 червня 2019 17:30
Довідка ст 16.pdf
18 червня 2019 17:30
Додаток 4.pdf
18 червня 2019 17:30
Договір.pdf
18 червня 2019 17:30
Довідка про персонал.pdf
18 червня 2019 17:30
Довідка-гарантія.pdf
18 червня 2019 17:30
Довідка.pdf
18 червня 2019 17:30
Довідка досвід.pdf
18 червня 2019 17:30
Гарантійний термін.pdf
18 червня 2019 17:30
Витяг.pdf
18 червня 2019 17:30
Витяг 1.pdf
18 червня 2019 17:30
Виписка.pdf
18 червня 2019 17:30
Аналогічний договір.pdf
18 червня 2019 17:30
Авторизацыйний лист 1.PDF
18 червня 2019 17:30
HP ноуты.pdf
18 червня 2019 17:30
HP 250 G6 ноут.pdf
18 червня 2019 17:30
Epson L362_364_382.pdf

Публічні документи

19 червня 2019 10:45
Електронний підпис
19 червня 2019 10:04
Тендерна пропозиція.pdf
19 червня 2019 10:04
таблиця відповідності.pdf
19 червня 2019 10:04
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
19 червня 2019 10:04
Погодження тех вимоги.pdf
19 червня 2019 10:04
Коп_я паспорта.pdf
19 червня 2019 10:04
Коп_я _НН.pdf
19 червня 2019 10:04
Довідка про ст. 17.pdf
19 червня 2019 10:04
Довідка про санкції.pdf
19 червня 2019 10:04
Довідка працівники.pdf
19 червня 2019 10:04
Витяг _ДРПОУ зав_рений.pdf
19 червня 2019 10:04
Витяг _динщик.pdf
19 червня 2019 10:04
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Захарченко Денис Михайлович

ФОП ОСТАПЕНКО Ю.Д.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Захарченко Денис Михайлович
#3261708872
Переможець 246 038,00
UAH з ПДВ
25 червня 2019 09:19

Документи

25 червня 2019 09:19
Електронний підпис
25 червня 2019 09:17
протокол рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2019 09:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Захарченко Денис Михайлович
#3261708872
246 038,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2019 09:19
Електронний підпис
25 червня 2019 09:17
протокол рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 серпня 2019 08:44
звіт.pdf укладений
09 серпня 2019 08:42
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 09:39
договір.pdf укладений
09 липня 2019 09:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 246 038,00
UAH