Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
інтерактивна дошка для СЗШ І-ІІІ ступенів села Кіблич Гайсинського району Вінницької області
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-06-04-000125-a ● 58bc7a2cadeb4b45ade29436ff68b7b9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40416427 |
Місцезнаходження: | 23700, Україна , Вінницька обл., місто Гайсин, вулиця 1-го Травня, 40 |
Контактна особа: |
Король Алла Валеріївна +380433423116 gaysinuotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2019 10:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2019 10:18 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2019 10:18 |
Початок аукціону: | 11 червня 2019 11:38 |
Очікувана вартість: | 20 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
інтерактивна дошка для СЗШ І-ІІІ ступенів села Кіблич Гайсинського району Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23755, Україна, Вінницька область, Гайсинськкий район село Кіблич, вулиця Шкільна, будинок 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 червня 2019
—
08 липня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2019 10:13 |
Тендерна пропозиція.docx |
04 червня 2019 10:13 |
Договір проект.docx |
04 червня 2019 10:13 |
Тех. вимоги дошка.docx |
04 червня 2019 10:13 |
Перелік документів.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 червня 2019 11:10
Дата відповіді: 05 червня 2019 11:46
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В технічних вимогах до предмету закупівлі вказана марка товару, тобто ті марки, які не будуть тієї марки, що вимагалася у технічних вимогах до даного товару, можуть бути відхилені за невідповідність технічним характеристикам.
Допорогові закупівлі проводяться згідно Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", яка затверджена наказом №10 від 19.03.2019 року. Згідно пункту 11 даної Інструкції "На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни". Тобто розглядатиметься будь-який Учасник, який надав найнижчу цінову пропозицію, не враховуючи чи він здійснює свою дяльність як юридична особа чи як фізична особа і які саме податки, збори (обов'язкові платежі) входять до загальної ціни пропозиції, адже Учасник подає свою пропозицію вцілому по предмету закупівлі із включенням до неї всіх витрат, які зазначені у доданих файлах. (уважно читайте інформацію у доданих файлах з метою уникнення зайвих запитань і витрат часу)
Допорогові закупівлі проводяться згідно Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", яка затверджена наказом №10 від 19.03.2019 року. Згідно пункту 11 даної Інструкції "На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни". Тобто розглядатиметься будь-який Учасник, який надав найнижчу цінову пропозицію, не враховуючи чи він здійснює свою дяльність як юридична особа чи як фізична особа і які саме податки, збори (обов'язкові платежі) входять до загальної ціни пропозиції, адже Учасник подає свою пропозицію вцілому по предмету закупівлі із включенням до неї всіх витрат, які зазначені у доданих файлах. (уважно читайте інформацію у доданих файлах з метою уникнення зайвих запитань і витрат часу)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2019 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДАНИЛЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
11 950,00
UAH з ПДВ
|
11 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інтер Системс |
15 400,00
UAH з ПДВ
|
13 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Мармо Вікторія Миколаївна |
16 540,00
UAH з ПДВ
|
14 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
18 900,00
UAH з ПДВ
|
18 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДАНИЛЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #1899108933 |
Переможець |
11 950,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 11:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
01 липня 2019 11:17
|