Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція вулиць Гагаріна та Лесі Українки з примикаючими до них вул. Першотравнева, вул. Сонячна, вул. Івана Франка і вул. Шкільна для організації об'їзду центральної частини смт. Нижанковичі Старосамбірського району Львівської області». Коригування
Очікувана вартість
38 313 091,00 UAH
UA-2019-06-03-003341-b e6b483987e64481084a8e85e22cdd9c1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Борис

+380985847572 irynaborys80@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Нижанковицька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04371354
Місцезнаходження: 82011, Україна , Львівська обл., смт. Нижанковичі, вул. Костюшка, 3
Контактна особа: Ірина Борис
+380985847572
irynaborys80@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2019 17:56
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2019 17:30
Очікувана вартість: 38 313 091,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 313,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція вулиць Гагаріна та Лесі Українки з примикаючими до них вул. Першотравнева, вул. Сонячна, вул. Івана Франка і вул. Шкільна для організації об'їзду центральної частини смт. Нижанковичі Старосамбірського району Львівської області». Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82011, Україна, Львівська область, смт. Нижанковичі, : вулиці Гагаріна та Лесі Українки з примикаючими до них вул. Першотравнева, вул. Сонячна, вул. Івана Франка і вул. Шкільна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може, на підставі долаткової угоди, при наявності фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 22:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 14:49
Тендерна документація_нова редакція.doc
18 червня 2019 14:49
Рішення про внесення змін.docx
18 червня 2019 14:49
Додаток 5_Проект договору_нова редакція.docx
18 червня 2019 14:49
Додаток 2_Технічне завдання_нова редакція.doc
18 червня 2019 14:49
Додаток 1_нова редакція.docx
03 червня 2019 17:56
Додаток 3.docx
03 червня 2019 17:56
Додаток 4.docx
03 червня 2019 17:56
Додаток 6.docx
18 червня 2019 22:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 22:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 22:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 22:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 18:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 14:49
Тендерна документація_нова редакція.doc
03 червня 2019 17:57
Тендерна документація.doc
18 червня 2019 14:49
Рішення про внесення змін.docx
18 червня 2019 14:49
Додаток 5_Проект договору_нова редакція.docx
03 червня 2019 17:56
Додаток 5_Проект договору.docx
18 червня 2019 14:49
Додаток 2_Технічне завдання_нова редакція.doc
03 червня 2019 17:56
Додаток 2_Технічне завдання.doc
18 червня 2019 14:49
Додаток 1_нова редакція.docx
03 червня 2019 17:56
Додаток 1.docx
03 червня 2019 17:56
Додаток 3.docx
03 червня 2019 17:56
Додаток 4.docx
03 червня 2019 17:56
Додаток 6.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення щодо технічного завдання
Дата подання: 05 червня 2019 12:33
Дата відповіді: 10 червня 2019 12:21
Просимо уточнити 1.Товщину ФЕМ по всім розділам, а також якщо використовується кольорова або тактильна, то який колір і кількість. 2. Глибину та ширину лотків 3. Характеристики щебенево-піщаної суміші, та чи укріпляється вона цементом, якщо та то у якій пропорції. 4. Товщину укріплення щебня у кюветі. 5. Висоту перил та матеріал з якого виготовляються. 6.Розписати з чого складається комплект відеомоніторингу.(перелік обладнання, виробник, технічні характеристики, і кількість кабелів потрібних для підключення, і місця встановлення камер) 7. Технічні характеристики вуличного освітлення (виробник, потужність ламп, висота та матеріал світильників) 8. Марка кабелів та їх переріз. 9. Склад заземлення одиничної опори 10.Технічні характеристики та виробники обладнання що монтується в "Локальний кошторис 2-7-1 на Реконструкція вуличного освітлення та влаштування" .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення щодо уточнення окремих деталей Технічного завдання на закупівлю, повідомляємо наступне: за наявності потреби, кожен потенційний учасник, за зверненням до селищної ради, може ознайомитися з проектно-кошторисною документацією

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-03-003341-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП Томашенко Олександр Вікторович, Код ЄДРПОУ:2545212916
Дата подання: 14 червня 2019 09:45
технічна характеристика
Просимо уточнити 1.Товщину ФЕМ по всім розділам, а також якщо використовується кольорова або тактильна, то який колір і кількість. 2. Глибину та ширину лотків 3. Характеристики щебенево-піщаної суміші, та чи укріпляється вона цементом, якщо та то у якій пропорції. 4. Товщину укріплення щебня у кюветі. 5. Висоту перил та матеріал з якого виготовляються. 6.Розписати з чого складається комплект відеомоніторингу.(перелік обладнання, виробник, технічні характеристики, і кількість кабелів потрібних для підключення, і місця встановлення камер) 7. Технічні характеристики вуличного освітлення (виробник, потужність ламп, висота та матеріал світильників) 8. Марка кабелів та їх переріз. 9. Склад заземлення одиничної опори 10.Технічні характеристики та виробники обладнання що монтується в "Локальний кошторис 2-7-1 на Реконструкція вуличного освітлення та влаштування" .
Розгорнути Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: питання вирішене
Дата: 14 червня 2019 10:21
рішення від 19.06.2019 № 7997.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 11:58

Документи Органу Оскарження

20 червня 2019 11:58
рішення від 19.06.2019 № 7997.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2019 17:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС" 37 210 000,00
UAH з ПДВ
37 210 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2019 14:57
Реєстр.pdf
26 червня 2019 14:57
8.8 Декларація з ОП_ТЧ.PDF
26 червня 2019 14:57
8.7 Дозвіл_ТЧ.PDF
26 червня 2019 14:57
8.6 Ліцензія_ТЧ.PDF
26 червня 2019 14:57
8.1 Техзавдання_ТЧ.pdf
26 червня 2019 14:57
7 Цінова пропозиція.pdf
26 червня 2019 14:57
6.21 Проект договору_ІД.PDF
26 червня 2019 14:57
6.10 Витяг ПДВ_ІД.PDF
26 червня 2019 14:57
6.8 Відомості ЄДРПОУ_ІД.PDF
26 червня 2019 14:57
6.6 Витяг ЄДРПОУ_ІД.PDF
26 червня 2019 14:57
6.5 Копія статуту_ІД.PDF
26 червня 2019 14:57
3 Якість-досвід_КК.pdf
26 червня 2019 14:57
1 Якість-машини_КК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС"

Інформація про відміну

Дата відміни
26 червня 2019 17:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій