Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп”ютерне обладнання – ЗА КОДОМ ДК 021:2015 – 30230000-0 Чорно-білий лазерний багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
107 467,20 UAH
UA-2019-06-03-003230-b b3976fdcb9924c89a7da97cd6a6aa272
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Казимір Анна

380679599854 zarya2006@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління (Центр) надання адміністративних послуг Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 42427949
Місцезнаходження: 03039, Україна , місто Київ обл., Київ, проспект Голосіївський,42
Контактна особа: Казимір Анна
380679599854
zarya2006@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2019 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2019 18:00
Очікувана вартість: 107 467,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 074,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Чорно-білий лазерний багатофункціональний пристрій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Чорно-білий лазерний багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, місто Київ, Київ, проспект Голосіївський, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  20 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється шляхом безготівкового перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Товару на підставі видаткової накладної Постачальника. Джерело фінансування -Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 червня 2019 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 18:20
2 тех.критерії - зміни 07.06.19..docx
03 червня 2019 17:26
Тендерна документація МФУ 03.06.19..doc
03 червня 2019 17:22
4- форма ТП.docx
03 червня 2019 17:22
3- договір.docx
03 червня 2019 17:22
1 квал.критерії.docx
07 червня 2019 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 09:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 18:20
2 тех.критерії - зміни 07.06.19..docx
03 червня 2019 17:22
2 тех.критерії.docx
03 червня 2019 17:26
Тендерна документація МФУ 03.06.19..doc
03 червня 2019 17:22
4- форма ТП.docx
03 червня 2019 17:22
3- договір.docx
03 червня 2019 17:22
1 квал.критерії.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 червня 2019 09:50
Дата відповіді: 04 червня 2019 13:46
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформація передбачена та відображена у розділі 5 пункті 1 Оцінка тендерної пропозиції:
Закупівля оприлюднена на суму з урахуванням ПДВ.
1. замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону;
оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону;
єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Ціна тендерної пропозиції повинна:
1) включати всі витрати на:
- сплату усіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України;
- перевезення, транспортування, доставку товару;
- інші витрати.
2) бути визначена на момент подання тендерної пропозиції;
3) бути визначена з урахуванням чинного законодавства України.
Ціна пропозиції має бути визначена чітко та остаточно без будь-яких посилань, обмежень або застережень
До ціни обов’язково включається податок на додану вартість (ПДВ). Якщо учасник не є платником податку на додану вартість, то він зазначає ціну з позначкою «без ПДВ». Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Стосовно еквіваленту- (технічні та якісні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У випадку надання учасником еквіваленту, він повинен надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик запропонованого товару з технічними та якісними характеристиками товару, передбаченого умовами ТД.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-03-003230-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 05 червня 2019 09:58
Усунення дискримінаційних вимог, у вигляді обов’язку надання Авторизаційного листа-підтвердження від виробника товару
Шановний, Замовник.
Звертаємося до вас із даною вимогою, враховуючи наступне.
у розділі II пункті 4 додатку до тендерної документації №2 «Технічні (якісні) та кількісні вимоги до предмету закупівлі» та порядку постачання товару зазначено:
«4.Учасник у складі своєї пропозиції має надати копію підтверджуючого авторизаційного листа від компанії виробника запропонованого товару або його офіційного представництва, що підтверджує, що Учасник має право здійснювати постачання на території України товару, що є предметом закупівлі із зазначенням номеру закупівлі, та назви учасника.»
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597 за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Враховуючи наведене, керуючись п.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося із даною вимогою про виключення умови у розділі II пункті 4 додатку до тендерної документації №2 («4.Учасник у складі своєї пропозиції має надати копію підтверджуючого авторизаційного листа від компанії виробника запропонованого товару або його офіційного представництва, що підтверджує, що Учасник має право здійснювати постачання на території України товару, що є предметом закупівлі із зазначенням номеру закупівлі, та назви учасника»). Внести відповідні зміни до Тендерної документації на закупівлю (UA-2019-06-03-003230-b), затвердженої Рішенням тендерного комітету Управління (Центр) надання адміністративних послуг Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (Протокол від 03 червня 2019 року№ 11).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2019 14:43
Управління (Центр) надання адміністративних послуг Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації на вимогу від 05.06.2019 надає наступну відповідь:
Обладнання повинно ввозитись на територію України через офіційні канали поставки, що можливе тільки при наданні підтверджуючого авторизаційного листа офіційного представництва виробника на території України. Тому в процедурі закупівлі зможуть взяти участь не лише суб’єкти господарювання, які мають договірні стосунки саме з виробниками відповідного обладнання а й усі суб’єкти господарювання, які мають право офіційно здійснювати постачання товару на території України.
У розділі ІІ. Технічні вимоги та порядок постачання товару пункту 4 тендерної документації зазначено:
4.Учасник у складі своєї пропозиції має надати копію підтверджуючого авторизаційного листа від компанії виробника запропонованого товару або його офіційного представництва, що підтверджує, що Учасник має право здійснювати постачання на території України товару, що є предметом закупівлі із зазначенням номеру закупівлі, та назви учасника.
Розгорнути Згорнути
ВИМОГА
УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ, У ВИГЛЯДІ ОБОВ’ЯЗКУ НАДАННЯ АВТОРИЗАЦІЙНОГО ЛИСТА-ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІД ВИРОБНИКА ТОВАРУ

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-03-003230-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 07 червня 2019 15:46
Усунення дискримінаційних вимог, у вигляді обов’язку надання Авторизаційного листа-підтвердження від виробника товару
З огляду на надану Управлінням (Центром) надання адміністративних послуг Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації відповідь на вимогу Учасника від 05-06-19 «Усунення дискримінаційних вимог, у вигляді обовязку надання автонизаційного листа-підтвердження від виробника товару», а саме Обладнання повинно ввозитись на територію України через офіційні канали поставки, що можливе тільки при наданні підтверджуючого авторизаційного листа офіційного представництва виробника на території України. Тому в процедурі закупівлі зможуть взяти участь не лише суб’єкти господарювання, які мають договірні стосунки саме з виробниками відповідного обладнання а й усі суб’єкти господарювання, які мають право офіційно здійснювати постачання товару на території України.» просимо взяти до уваги, що вищевказана вимога є дискримінаційною з огляду на наступне: Більшість виробників комп’ютерного обладнання (багатофункціональних пристроїв) або представників товаровиробника передбачають видачу лише одного листа авторизації на тендер компанії, яка першою подала відповідний запит. Тобто тільки в одного учасника може бути лист авторизації від виробника або від представника товаровиробника в Україні про передачу повноважень на продаж (реалізацію)товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, в результаті чого інших учасників потрібно буде відхилити за невідповідність вимогам документації конкурсних торгів. Дії Управління (Центру) надання адміністративних послуг Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, які мають можливість запропонувати до постачання продукцію відповідно до предмету закупівлі, проте не мають підтверджених авторизаційним листом стосунків із виробниками. Звертаємо Вашу увагу, що підтвердженням про партнерські взаємовідносини з учасником офіційного представництва, в якому буде вказано, що учасник має право здійснювати постачання на території України товару, що є предметом закупівлі , може бути наприклад Договір довгострокового постачання товарів з офіційним представником (дистриб’ютором) в Україні. Наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. Враховуючи вищесказане, просимо задовольнити вимогу з усунення дискримінаційних вимог, у вигляді обовязку надання автонизаційного листа-підтвердження від виробника товару (вимога у розділі ІІ. Технічні вимоги та порядок постачання товару пункту 4 тендерної документації ) замінивши авторизаційний лист на інший документ, який підтведжує відносини з виробником та/або дилером та/або дистрибютором та/або офіційним представником.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 12.06.2019 №7637.pdf
Дата публікації: 12 червня 2019 23:20

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

12 червня 2019 23:20
рішення від 12.06.2019 №7637.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО" 102 546,00
UAH з ПДВ
102 546,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 16:01
MF232w 237w 244dw 247dw 249dw - RED.pdf
18 червня 2019 16:01
MF231 232 237 244 247 249 - LVD+EMC+RoHS.pdf
18 червня 2019 16:00
13-Сертифікати Canon.pdf
18 червня 2019 16:00
3.1.1. Відгук МОЗ 30.08.18.pdf
18 червня 2019 16:00
2.3.1 Договір 25.pdf
18 червня 2019 16:00
8. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСАП ДЕМО"

Інформація про відміну

Дата відміни
18 червня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій