Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
цукор білий кристалічний ІІІ категорії
white granulated sugar of III category
white granulated sugar of III category
Очікувана вартість
14 700 000,00 UAH
UA-2019-06-03-003219-b ● ba5d57187ca242cbb8e65d2f27ac08ee
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне агентство резерву України |
Код ЄДРПОУ: | 37472392 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Пушкінська 28 |
Контактна особа: |
Іван Горошко +380442351742 i.goroshko@gosrezerv.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Шамрай Юлія +380442341397 y.shamray@rezerv.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Derzhavne agentstvo rezervu Ukrainy |
National ID: | 37472392 |
Contact point: |
Ivan Goroshko +380442351742 i.goroshko@gosrezerv.gov.ua |
Additional contacts: |
Шамрай Юлія +380442341397 y.shamray@rezerv.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 03 червня 2019 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 14 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,25% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 147000 UAH |
Publication date: | 03 червня 2019 17:19 |
Enquiries until: | 23 червня 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 29 червня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 липня 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 14 700 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 36 750 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,25 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15830000-5: Цукор і супутня продукція
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 тони
цукор білий кристалічний ІІІ категорії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03126, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Вацлава Гавела, 24
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
white granulated sugar of III category
CPV: 15830000-5
Період постачання:
по 31 серпня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за поставлену кожну партію продукції здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання Держрезервом документів, передбачених договором за наявності бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2019 17:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2019 17:19 |
ТД червень 2019 ПРОГРЕС.doc | |
03 червня 2019 17:19 |
Додаток 1 (16,17 статті ЗАКОНУ) 06.2019.doc | |
03 червня 2019 17:19 |
ДОДАТОК 2 (ТС з додатком) 06.2019.doc | |
03 червня 2019 17:19 |
ДОДАТОК 3 (ГАРАНТІЙНИЙ з додатком).doc | |
03 червня 2019 17:19 |
Проект договору ЦУКОР_ПРОГРЕС.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
до Акту державного контролю постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках
Дата подання: 14 червня 2019 17:11
Дата відповіді: 19 червня 2019 17:18
Щодо вимог до Акту складеного за результатами державного контролю, проведеного компетентним органом щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках повідомляємо наступне.
Акт, складений за результатами державного контролю, видається у випадку планової державної перевірки, план проведення яких розробляється зазделегідь з урахуванням ступеню ризика об’єкта перевірки. Підприємство, що не працює з продукцією тваринництва та продуктами її переробки, до відповідного плану перевірок не включено, і з малою імовірністю може бути включено в осяжному майбутньому. Позапланово, згідно норм чинного законодавства, перевірки додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках не проводяться. Оператор ринку може звернутися до компетентного державного органу з заявою лише про проведення позапланової перевірки стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами та отримання відповідного акту.
Отже жодної законної можливості отримати Акт складений за результатами державного контролю додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках позачергово чи за власним бажанням підприємство не має.
Враховуючи вищевказане надаємо Звіт, складений компетентним Органом, за результатами державного контролю, проведеного компетентним органом щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Компетентність Органу підтверджується державним органом, Національним агентством з акредитації на право проведення робіт з сертифікації систем менеджменту. Копія Атестата про акредитацію та звіт компетентного органу щодо додержання ТОВ АЛЬКОР-ЕКСІМ» вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках додається
З огляду на вищевказане просимо викласти у наступній редакції:
«акт перевірки, складений за результатами державного контролю, проведеного компетентним органом щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, у разі якщо це передбачено діючим законодавством для Учасника;»
Або якщо подібне обстеження проходило в рамках сертифкації системи управління що заснована на принципах аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках,
«акт перевірки, складений за результатами контролю, проведеного компетентним органом щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках» виключивши слово «державного»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стосовно вимоги повідомляємо наступне
Відповідно до ст. преамбули Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин».
Пунктом 9 ст. 1 даного Закону передбачено, що державний контроль - діяльність компетентного органу, його територіальних органів, державних інспекторів, державних ветеринарних інспекторів, помічників державного ветеринарного інспектора та уповноважених осіб, що здійснюється з метою перевірки відповідності діяльності операторів ринку вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, а також усунення наслідків невідповідності та притягнення до відповідальності за порушення відповідних вимог. Державний контроль включає також діяльність з перевірки відповідності законодавству про побічні продукти тваринного походження під час ввезення (пересилання) таких продуктів на митну територію України.
Відповідно до ч. 4 ст. 18 вказаного Закону Заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках.
Відповідно до п. 1 ст. 6 Закону «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» Підставами для здійснення позапланових заходів є: подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.
Таким чином, з урахуванням положень ст. 18 Закону України «Про Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» та ст. 6 Закону «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» передбачено можливість проведення державного контролю у формі позапланового заходу за поданням суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.
В той же час, роз’яснюємо Вам, що у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» правом Замовника є визначення способу підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із законодавством, з урахуванням принципів публічних закупівель.
Відповідно до ст. преамбули Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин».
Пунктом 9 ст. 1 даного Закону передбачено, що державний контроль - діяльність компетентного органу, його територіальних органів, державних інспекторів, державних ветеринарних інспекторів, помічників державного ветеринарного інспектора та уповноважених осіб, що здійснюється з метою перевірки відповідності діяльності операторів ринку вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, а також усунення наслідків невідповідності та притягнення до відповідальності за порушення відповідних вимог. Державний контроль включає також діяльність з перевірки відповідності законодавству про побічні продукти тваринного походження під час ввезення (пересилання) таких продуктів на митну територію України.
Відповідно до ч. 4 ст. 18 вказаного Закону Заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках.
Відповідно до п. 1 ст. 6 Закону «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» Підставами для здійснення позапланових заходів є: подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.
Таким чином, з урахуванням положень ст. 18 Закону України «Про Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» та ст. 6 Закону «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» передбачено можливість проведення державного контролю у формі позапланового заходу за поданням суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.
В той же час, роз’яснюємо Вам, що у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» правом Замовника є визначення способу підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із законодавством, з урахуванням принципів публічних закупівель.
до Акту державного контролю постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках
Дата подання: 19 червня 2019 21:53
Дата відповіді: 25 червня 2019 12:09
Відповідно до ст. преамбули Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» доводимо до вашого відома що цукор не є продуктом тваринного походження.
А Ваше право, як Замовника на визначення способу підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із законодавством, з урахуванням принципів публічних закупівель вже призвело до того, що тендер вже 2 рази скасовано, в той час як цукор піднявся в ціні з 10,5 грн до 13,50, що враховуючи кількість у 1000 тон обернулося втратою можливої економії для бюджету країни у розмірі 3 000 000 грн
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення від 19 червня 2019 року, повідомляємо наступне:
Відповідно п. 1 ДСТУ 4623:2006 «ЦУКОР БІЛИЙ. ТЕХНІЧНІ УМОВИ»: білий цукор – харчовий продукт, який являє собою очищену і кристалізовану сахарозу у вигляді окремих кристалів (кристалічний цукор).
Згідно із статтею 3 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»: Дія Закону поширюється на суспільні відносини, пов’язані із здійсненням державного контролю за діяльністю операторів ринку, які здійснюють виробництво та/або обіг харчових продуктів, інших об’єктів санітарних заходів та/або кормів, у тому числі ввезення (пересилання) на митну територію України харчових продуктів та/або кормів, з метою перевірки цієї діяльності на відповідність законодавству про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин.
Враховуючи вищевикладене, та виходячи з того, що цукор білий - це харчовий продукт вважаємо, що вимоги вищезазначеного Закону України стосуються здійснення державного контролю за діяльністю операторів ринку, які здійснюють виробництво та/або обіг харчових продуктів – білого цукру (кристалічного).
Відповідно п. 1 ДСТУ 4623:2006 «ЦУКОР БІЛИЙ. ТЕХНІЧНІ УМОВИ»: білий цукор – харчовий продукт, який являє собою очищену і кристалізовану сахарозу у вигляді окремих кристалів (кристалічний цукор).
Згідно із статтею 3 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»: Дія Закону поширюється на суспільні відносини, пов’язані із здійсненням державного контролю за діяльністю операторів ринку, які здійснюють виробництво та/або обіг харчових продуктів, інших об’єктів санітарних заходів та/або кормів, у тому числі ввезення (пересилання) на митну територію України харчових продуктів та/або кормів, з метою перевірки цієї діяльності на відповідність законодавству про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин.
Враховуючи вищевикладене, та виходячи з того, що цукор білий - це харчовий продукт вважаємо, що вимоги вищезазначеного Закону України стосуються здійснення державного контролю за діяльністю операторів ринку, які здійснюють виробництво та/або обіг харчових продуктів – білого цукру (кристалічного).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-06-03-003219-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТАЛЄН-2001", Код ЄДРПОУ:31489416
Дата подання: 28 червня 2019 23:54
Дата подання: 28 червня 2019 23:54
Щодо дискримінаційних умов
На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов'язати Замовника – Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради усунити вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2019-06-03-003219-b.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 липня 2019 19:39
рішення від 03.07.2019 № 8793.pdf
Дата публікації: 03 липня 2019 19:39
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.07.2019 № 9697.pdf
Дата публікації: 19 липня 2019 17:59
рішення від 18.07.2019 № 9697.pdf
Дата публікації: 23 липня 2019 21:34
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Державне агентство резерву України |
Код ЄДРПОУ: | 37472392 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Пушкінська 28 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ТЕСТКАБЕЛЬ | Документи |
Очікується рішення
|
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій