Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з организации харчування за кодом ДК 021: 2015 -55320000-9 меню №2 - 564 од. ; меню № 3 - 624 од. ; меню №5 - 1551 од. ; меню №6 - 1650 од.
Очікувана вартість
168 597,00 UAH
UA-2019-06-03-003007-b a4a2f244cc2f4a9daaeff39a9b2af6b9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Кузнецова

+380673182886 dnzv80@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 червня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад компенсуючого типу "Ясла -садок №80 " Берізка" Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 25795791
Місцезнаходження: 87502, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вул. Барикадна, буд. 21-А
Контактна особа: Ольга Кузнецова
+380673182886
dnzv80@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4389 одиниця
Послуги з організації харчування - за кодом ДК 021:2015 - 55320000-9
меню № 2 - 564 ; меню №3- 624 ; меню №5- 1551; меню № 6- 1650
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Барикадна 21а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 червня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

03 червня 2019 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"
#01558922
Переможець 168 597,00
UAH
03 червня 2019 18:09

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 липня 2019 17:07
Доп соглашение №3 ДНЗ №80.pdf зміни до договору
18 липня 2019 15:49
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2019 17:37
доп угода 2 ДНЗ№ 80.pdf зміни до договору
08 липня 2019 17:35
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 14:20
ДОПУГОДА 1.pdf зміни до договору
05 липня 2019 12:43
спецификация питание.pdf укладений
04 червня 2019 08:17
договор Питание.pdf укладений
04 червня 2019 08:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити сумму договору на 138210,60 грн ( сто тридцять вісім тисяч двісті десять грн.,60 копійок)
Номер договору про закупівлю: 80/с/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди розірвати додаткову угоду №1 від 05.07.2019 року до договору № 80/с/1 від 03.06.2019 року
Номер договору про закупівлю: 80/с/1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 від 05.07.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшення суми договору на 125038,10 грн.
Номер договору про закупівлю: 80/с/1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 від 18.07.2019 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML