Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ - ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9
Очікувана вартість
191 113,30 UAH
UA-2019-06-03-002793-b cfa845e196fb4eaba13be328036cf776
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оберемок Марина

+380679043740 dnz155m@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 червня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад компесуючого типу "Ясла-садок № 155 "Дивограй" Маріупольської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 26318455
Місцезнаходження: 87541, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Азовстальська,41-А
Контактна особа: Оберемок Марина
+380679043740
dnz155m@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


меню № 1 - 0 одиниць, меню № 2 - 329 одиниць, меню № 3 - 161 одиниць, меню № 4 - 0 одиниць, меню № 5 - 2632 одиниць, меню № 6 - 1680 одиниць
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4802 одиниця
ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ - ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9. Меню1- 252 одиниць. Меню 2- 315 одиниць. Меню 3- 315 одиниць. Меню 4- 2184 одиниць. Меню 5 - 2520 одиниць. Меню 6-2744 одиниць.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87541, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Азовстальська,41-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 червня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

03 червня 2019 18:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"
#01558922
Переможець 191 113,30
UAH
03 червня 2019 18:26

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 липня 2019 15:38
допугода 3.pdf зміни до договору
18 липня 2019 11:50
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2019 17:31
доп угода 2 ДНЗ№ 155.pdf зміни до договору
08 липня 2019 17:25
допугода до договору 155с1.pdf зміни до договору
05 липня 2019 13:59
договір+спеціфікація КП Питание.pdf укладений
03 червня 2019 19:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 155/с/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди розірвати додаткову угоду №1 від 05.07.2019 року до договору №46/с/1 від 03.06.2019 року
Номер договору про закупівлю: 155/с/1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 від 05.07.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 155/с/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML