Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування- за кодом ДК 021:2015-55320000-9
Очікувана вартість
149 582,40 UAH
UA-2019-06-03-002755-b 8e22771d5d9e4460bfcf8a4e43864fed
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Tatyana Chepikova

+380983138254 megadnz72@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 червня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад "Ясла-садок №72 "Весела планета" Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 26443090
Місцезнаходження: 87506, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Таврійська, буд. 25-А
Контактна особа: Tatyana Chepikova
+380983138254
megadnz72@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Послуги з організації харчування- за кодом ДК 021:2015-55320000-9 меню №2-528од.,меню №5-3120 од.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3648 одиниця
Послуги з організації харчування- за кодом ДК 021:2015-55320000-9 меню №2-528од.,меню №5-3120 од.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Таврійська, 25а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 червня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться 2 рази на місяць шляхом: оплати після підписання Сторонами акта надання (виконання) послуг. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

03 червня 2019 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"
#01558922
Переможець 149 582,40
UAH
03 червня 2019 16:34

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 липня 2019 15:40
допка по питанию 18 июля.pdf зміни до договору
18 липня 2019 12:15
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2019 17:44
доп угода 2 ДНЗ№ 72.pdf зміни до договору
08 липня 2019 17:39
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 11:14
скан допки на уменьш.июньского договора от 05.07.2019.pdf зміни до договору
05 липня 2019 09:38
скан договор.pdf укладений
03 червня 2019 17:24
скан спецификация.pdf укладений
03 червня 2019 17:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: № 72/С/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди розірвати додаткову угоду №1 від 05.07.2019 року до договору №72/с/1 від 03.06.2019 року
Номер договору про закупівлю: № 72/С/1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 від 05.07.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору на 110 302,50 грн.( сто десять тисяч триста дві грн. 50коп. )
Номер договору про закупівлю: № 72/С/1
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №3 до договору №72\с\1 від 03.06.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML