Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування - за кодомДК 021:2015 - 55320000-9
Очікувана вартість
185 137,70 UAH
UA-2019-06-03-002584-b 89af499581214a7eaea0c23ed33b02a7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Валеріївна Лука

+380983122104 dnz46.mar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 червня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "ЯСЛА-САДОК №46 "КАЗКА" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 25795816
Місцезнаходження: 87516, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА, будинок 36-А
Контактна особа: Оксана Валеріївна Лука
+380983122104
dnz46.mar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


меню 2 - 987 одиниць, меню 5 - 3572 одиниць
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4559 одиниця
Послуги з організації харчування - за кодом ДК 021:2015 - 5532000-9 ( меню 2 - 987 одиниць, меню 5 - 3572 одиниць)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87516, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Московська,36а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 червня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

03 червня 2019 19:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"
#01558922
Переможець 185 137,70
UAH
03 червня 2019 19:00

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 липня 2019 15:53
додаткова угода 3 18.07.19.PDF зміни до договору
18 липня 2019 13:17
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2019 17:32
доп угода 2 ДНЗ№ 46.pdf зміни до договору
08 липня 2019 17:29
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 14:18
допугода питание19-46с1.PDF зміни до договору
05 липня 2019 12:30
договір КПШП03,06,19.PDF укладений
03 червня 2019 19:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 46/с/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди розірвати додаткову угоду №1 від 05.07.2019 року до договору №46/с/1 від 03.06.2019.
Номер договору про закупівлю: 46/с/1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 від 05.07.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 46/с/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML