Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ - ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9
Очікувана вартість
199 903,00 UAH
UA-2019-06-03-002235-b ccc0242bc96b4f31bd9f9c035719eb4d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неля Пластун

+380982159413 kdnz-91@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 червня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад "Ясла-садок №91"Пролісок" Маріупольської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 26442936
Місцезнаходження: 87541, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Ломізова, 7
Контактна особа: Неля Пластун
+380982159413
kdnz-91@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


меню 2- 476 одиниць, меню 5- 4012 одиниць , меню 8 - 340 одиниць.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4828 одиниця
ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ - ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9 Меню 2- 476 одиниць, меню 5- 4012 одиниць , меню 8 - 340 одиниць.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87541, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Ломізова,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 червня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

03 червня 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"
#01558922
Переможець 199 903,00
UAH
03 червня 2019 16:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 липня 2019 15:45
додаткова угодо№3.pdf зміни до договору
18 липня 2019 12:47
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2019 17:17
доп угода 2 ДНЗ№ 91.pdf зміни до договору
08 липня 2019 17:12
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 14:12
додаткова угода№1 питание.pdf зміни до договору
05 липня 2019 11:37
Договір про закупівлю послуг.pdf укладений
03 червня 2019 16:59
Специфікація.pdf укладений
03 червня 2019 16:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшити суму догоговору на 132418,22 9 (сто тридцять дві тисячі чотириста вісімнадцять грн,22 коп.) без ПДВ Загальна сума договору складає 67484,78 грн (шістьдесят сім тисяч чотириста вісімдесят чотири грн,78 коп) без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 91/с/1
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди розірвати додаткову угоду №1 від 05.07.2019 року до договору №91/с/1 від 03.06.2019
Номер договору про закупівлю: 91/с/1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 від 05.07.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 132418,22 грн.Загальна сума договору складає 67484,78грн
Номер договору про закупівлю: 91/с/1
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML