Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво ІІ черги Вишнівської загальноосвітньої середньої школи №1 по вул. Червоноармійська, 9, в м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області
Очікувана вартість
58 235 713,00 UAH
UA-2019-06-03-002134-b 80630341fbef49298e9b8ae106681613
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Закупівлю робіт з Будівництва ІІ черги Вишнівської загальноосвітньої середньої школи №1 по вул. Червоноармійська, 9, в м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області (Код ДК 021:2015 70112000 – 9 Будівництво нежитлової нерухомості) можливо здійснити лише на підставі п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Було зазначено, що ТОВ "ВП "Євротехнології" виконує роботи з Будівництва ІІ черги Вишнівської загальноосвітньої середньої школи №1 по вул. Червоноармійська, 9, в м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області (Код ДК 021:2015 70112000 – 9 Будівництво нежитлової нерухомості) так як у 2017 році стало переможцем процедури відкритих торгів по вказаному предмету закупівлі. Однак, в ході виконання даних робіт виникла непередбачувана потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації та забезпечення сумісності з наявними роботами, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2019 15:10
Оскарження наміру укласти договір: 14 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво ІІ черги Вишнівської загальноосвітньої середньої школи №1 по вул. Червоноармійська, 9, в м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області (Джерело фінансування: кошти обласного бюджету та співфінансування з місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08132, Україна, Київська область, м. Вишневе Києво-Святошинського району, вул. Червоноармійська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 70112000-9 — Будівництво нежитлової нерухомості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс 20 Робочі 30
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

03 червня 2019 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-21-000022 ● 72988721359b4e74a568f5ed856a7ec6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2019 16:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.10.2019 № 195
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.10.2019 № 195

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-06-03-002134-b 03.06.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-30 14:14:50

Запит про надання пояснень

1. З яких причин виникла необхідність в додаткових будівельних роботах по об’єкту «Будівництво ІІ черги Вишнівської загальноосвітньої середньої школи № 1 по вул. Червоноармійська, 9, в м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області»?
2. Чим підтверджено необхідність у проведенні закупівлі додаткових будівельних робіт?
3. Якими експертними документами підтверджено неможливість уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами чи послугами при заміні постачальника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-01 16:58:21

Відповідь

Причинами виникнення необхідності в додаткових роботах по об’єкту «Будівництво ІІ черги Вишнівської загальноосвітньої середньої школи № 1 по вул. Червоноармійська, 9, в м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області» є:
Зміни до діючих нормативних документів (вступили в дію ДБН В.2.2-3:2018 «Будинки і споруди. Заклади освіти», ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд» що привело до коригування частин розділів проекту), вимушені роботи по відновленню конструкцій і матеріалів (оскільки даний об’єкт будівництва є довгобудом), які під впливом атмосферних дій зазнали руйнації, зміни проектних рішень, урахування застосування сучасних технологій та матеріалів, звернень та пропозицій місцевої влади, батьківського комітету та директора школи, що привело до значного збільшення вартості будівництва, виявлення робіт не врахованих проектною документацією, такі як наприклад :
ü Влаштування тепломереж від добудови до існуючої школи.
ü Влаштування ліфту.
ü Вартість сантехнічних приборів (в санвузлах)
ü Зовнішнє опорядження фасаду
ü Відновлення водостічної системи.
ü Відновлення віконних склопакетів
ü Відновлення покрівлі
ü Підсилення простінків зовнішніх стін 1го поверху.
ü Зняття вапняної штукатурки та влаштування штукатурки з застосуванням сухих будівельних штукатурних та шпаклювальних сумішей.
ü Підсилення вузлів металевих ферм над спортзалом та актовим залом.


2. Чим підтверджено необхідність у проведенні закупівлі додаткових будівельних робіт?
Звітом за результатами експертизи проектів будівництва

3. Якими експертними документами підтверджено неможливість уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами чи послугами при заміні постачальника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Згідно із Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, за договором підряду підрядник зобов'язується за завданням замовника на свій ризик виконати та здати йому в установлений договором підряду строк закінчені роботи (об'єкт будівництва), а замовник обов'язується надати підряднику будівельний майданчик (фронт робіт), передати дозвільну документацію, а також затверджену в установленому порядку проектну документацію, прийняти від підрядника закінчені роботи (об'єкт будівництва) та оплатити їх.
Відповідно до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" документи дозвільного характеру для виконання будівельних робіт, які замовник повинен передати підряднику, видаються органом державного архітектурно-будівельного контролю на об’єкт будівництва в цілому із зазначенням у ньому відомостей про підрядника.
Це саме стосується розроблення та погодження проектно-кошторисної документації та проведення її експертизи.
Статтями 883 та 884 Цивільного кодексу України встановлено, що підрядник відповідає за недоліки збудованого об'єкта та гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, а також відповідає за дефекти, виявлені у межах гарантійного строку.
Таким чином, виконання робіт на одному об’єкті будівництва одночасно декількома підрядниками чинним законодавством не передбачено (підрядник лише має право за згодою замовника залучати до виконання договору третіх осіб (субпідрядників).
Саме у зв'язку із потребою здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою забезпечення сумісності з наявними роботами замовником було застосовано переговорну процедуру закупівлі, оскільки заміна попереднього виконавця робіт не лише могла призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, а взагалі була неможливою з урахуванням вищезазначених норм законодавства.
При цьому, надання документального підтвердження підстав застосування переговорної процедури закупівлі статтею 35 Закону України "Про публічні закупівлі" не передбачено.
Згідно із вимогами частини другої цієї статті Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника лише подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ На висновок моніторингу по процедурі закупівлі Будівництво ІІ черги Вишнівської загальноосвітньої середньої школи №1 по вул. Червоноармійська, 9, в м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області 13 листопада 2019 року вами опубліковано висновок за результатами моніторингу процедури відкритих торгів: Будівництво ІІ черги Вишнівської загальноосвітньої середньої школи №1 по вул. Червоноармійська, 9, в м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області, в якому зазначено, що «Відповідно до частини 3 статті 35 Закону повідомлення про намір укласти договір обов’язково безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу та повинно містити, зокрема обґрунтування застосування переговорної процедури. При цьому, повідомлення про намір укласти договір не містить обґрунтувань застосування переговорної процедури, чим порушено вимоги пункту 1 наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ № 490).». Департамент регіонального розвитку не погоджується з вашими доводами виходячи з наступного. Переговорна процедура закупівлі по даному предмету оприлюднена Замовником в системі Prozorro під номером оголошення UA-2019-06-03-002134-b. У формі повідомлення про намір укласти договір, за даною процедурою закупівлі, в пункті 14 міститься обґрунтування застосування переговорної процедури наступного змісту: «Закупівлю робіт з Будівництва ІІ черги Вишнівської загальноосвітньої середньої школи №1 по вул. Червоноармійська, 9, в м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області (Код ДК 021:2015 70112000 – 9 Будівництво нежитлової нерухомості) можливо здійснити лише на підставі п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Було зазначено, що ТОВ "ВП "Євротехнології" виконує роботи з Будівництва ІІ черги Вишнівської загальноосвітньої середньої школи №1 по вул. Червоноармійська, 9, в м. Вишневе КиєвоСвятошинського району Київської області (Код ДК 021:2015 70112000 – 9 Будівництво нежитлової нерухомості) так як у 2017 році стало переможцем процедури відкритих торгів по вказаному предмету закупівлі. Однак, в ході виконання даних робіт виникла непередбачувана потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації та забезпечення сумісності з наявними роботами, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.» Хоча у вашому висновку зазначено, що «Замовник не обгрунтував та документально не підтвердив наявність підстав застосування переговорної процедури закупівлі з будівництва ІІ черги Вишнівської загальноосвітньої школи № 1 по вул. Червоноармійська, 9 в м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області. Таким чином, Замовник в порушення вимог пункту 5 частини 2 статті 35 Закону застосував переговорну процедуру закупівлі без наявності умов визначених цією нормою Закону.». Слід відмітити, що ваш запит від 30.10.2019 року щодо причин виникнення необхідностиі в додаткових будівельних роботах по об’єкту «Будівництво ІІ черги Вишнівської загальноосвітньої середньої школи № 1 по вул. Червоноармійська, 9, в м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області, Вам було надано змістовне пояснення, у якому йшлося про те, що причинами виникнення необхідності в додаткових роботах по об’єкту «Будівництво ІІ черги Вишнівської загальноосвітньої середньої школи № 1 по вул. Червоноармійська, 9, в м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області» є: Зміни до діючих нормативних документів (вступили в дію ДБН В.2.2-3:2018 «Будинки і споруди. Заклади освіти», ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд» що привело до коригування частин розділів проекту), вимушені роботи по відновленню конструкцій і матеріалів (оскільки даний об’єкт будівництва є довгобудом), які під впливом атмосферних дій зазнали руйнації, зміни проектних рішень, урахування застосування сучасних технологій та матеріалів, звернень та пропозицій місцевої влади, батьківського комітету та директора школи, що привело до значного збільшення вартості будівництва, виявлення робіт не врахованих проектною документацією, такі як наприклад: - Влаштування тепломереж від добудови до існуючої школи. - Влаштування ліфту. - Вартість сантехнічних приборів (в санвузлах) - Зовнішнє опорядження фасаду - Відновлення водостічної системи. - Відновлення віконних склопакетів - Відновлення покрівлі - Підсилення простінків зовнішніх стін 1го поверху. - Зняття вапняної штукатурки та влаштування штукатурки з застосуванням сухих будівельних штукатурних та шпаклювальних сумішей. - Підсилення вузлів металевих ферм над спортзалом та актовим залом. Також у поясненні на ваше питання щодо того, якими експертними документами підтверджено неможливість уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами чи послугами при заміні постачальника, було зазначено, що згідно із Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, за договором підряду підрядник зобов'язується за завданням замовника на свій ризик виконати та здати йому в установлений договором підряду строк закінчені роботи (об'єкт будівництва), а замовник обов'язується надати підряднику будівельний майданчик (фронт робіт), передати дозвільну документацію, а також затверджену в установленому порядку проектну документацію, прийняти від підрядника закінчені роботи (об'єкт будівництва) та оплатити їх. Відповідно до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" документи дозвільного характеру для виконання будівельних робіт, які замовник повинен передати підряднику, видаються органом державного архітектурно-будівельного контролю на об’єкт будівництва в цілому із зазначенням у ньому відомостей про підрядника. Це саме стосується розроблення та погодження проектно-кошторисної документації та проведення її експертизи. Статтями 883 та 884 Цивільного кодексу України встановлено, що підрядник відповідає за недоліки збудованого об'єкта та гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, а також відповідає за дефекти, виявлені у межах гарантійного строку. Таким чином, виконання робіт на одному об’єкті будівництва одночасно декількома підрядниками чинним законодавством не передбачено (підрядник лише має право за згодою замовника залучати до виконання договору третіх осіб (субпідрядників).Саме у зв'язку із потребою здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою забезпечення сумісності з наявними роботами замовником було застосовано переговорну процедуру закупівлі, оскільки заміна попереднього виконавця робіт не лише могла призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, а взагалі була неможливою з урахуванням вищезазначених норм законодавства. При цьому, надання документального підтвердження підстав застосування переговорної процедури закупівлі статтею 35 Закону України "Про публічні закупівлі" не передбачено. Згідно із вимогами частини другої цієї статті Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника лише подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону. Відповідно до листа роз’яснення МЕРТУ за вих. № 3302-06/37709-06 від 22.11.2016 року щодо застосування переговорної процедури закупівлі – замовник в пункті 14 повідомлення про намір зазначає обґрунтування застосування переговорної процедури (що і було зроблено департаментом), і у залежності від предмета закупівлі, самостійно визначає документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Ні дане роз’яснення МЕРТУ ні інші нормативно-правові акти в сфері публічних закупівель, що регулюють порядок проведення переговорної процедури закупівлі, не містять обов’язку замовника щодо публікації всіх чи конкретних документів, які замовник бере в основу обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі. Тож ваші доводи щодо неналежного обґрунтування департаментом застосування переговорної процедури закупівлі необґрунтовані та нічим не підтверджені. Враховуючи викладене, переговорна процедура торгів: Будівництво ІІ черги Вишнівської загальноосвітньої середньої школи №1 по вул. Червоноармійська, 9, в м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області була проведена департаментом у повній відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», а тому порушення порядку її проведення відсутні.

2019-11-18 14:01:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (п. 1 Наказу від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель»)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ"
#35489006
Переможець 58 205 880,00
UAH з ПДВ
03 червня 2019 15:10

Документи

03 червня 2019 15:10
Електронний підпис
03 червня 2019 15:09
Протокол про намір.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2019 15:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ"
#35489006
58 205 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 червня 2019 15:10
Електронний підпис
03 червня 2019 15:09
Протокол про намір.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:52
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2019 09:57
Договір - правильний варіант.pdf зміни до договору
25 червня 2019 09:56
Протокол про тех помилку.pdf зміни до договору
25 червня 2019 09:55
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 17:37
Договір №77-17.19.pdf укладений
21 червня 2019 17:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація правильного варіанта Договору (із зазначенням рахунку)
Номер договору про закупівлю: №77-17/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №77-17/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 червня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 47 466 540,13
UAH (в тому числі ПДВ 7 911 090,02 UAH)