Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Надання послуг з виконання поточного ремонту металевого паркану по периметру території УДЦР (поновлення фарбування) за адресою: м. Київ проспект Перемоги, 151)
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2019-06-03-002116-b 7fe05561f3344590861876d40fbb13b9
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Віталійович Сунко

+380444228075 sunko@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Юрій Віталійович Сунко
+380444228075
sunko@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2019 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2019 17:30
Початок аукціону: 27 червня 2019 11:34
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг з виконання поточного ремонту металевого паркану по периметру території УДЦР (поновлення фарбування) за адресою: м. Київ проспект Перемоги, 151 (Джерело фінансування - власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київ, м. Київ, проспект Перемоги,151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Для придбання матеріальних ресурсів, Замовник протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати отримання експертного звіту (позитивного) здійснює перерахунок авансового платежу Виконавцю у розмірі до 50% (до п’ятдесяти відсотків з урахуванням ПДВ 20%) від Договірної ціни Аванс 30 Робочі 50
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 16:30
Перелік змін_2.docx
18 червня 2019 16:30
ТД фарбування паркану_зі змінами_2.doc
06 червня 2019 13:37
Перелік змін.docx
06 червня 2019 13:23
Проект договору_зі змінами.docx
03 червня 2019 15:03
ТД фарбування паркану.doc
03 червня 2019 15:03
Проект договору.docx
18 червня 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 16:30
Перелік змін_2.docx
18 червня 2019 16:30
ТД фарбування паркану_зі змінами_2.doc
06 червня 2019 13:23
ТД фарбування паркану_зі змінами.doc
06 червня 2019 13:37
Перелік змін.docx
06 червня 2019 13:23
Проект договору_зі змінами.docx
03 червня 2019 15:03
ТД фарбування паркану.doc
03 червня 2019 15:03
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обсяг робіт
Дата подання: 04 червня 2019 10:22
Дата відповіді: 06 червня 2019 12:37
Замовник передбачає: видалення старої фарби, іржи та інших забруднень з застосуванням механічного способу металевих конструкцій паркану (з двох сторін S=5860м2). Виконання знежирення, травлення слідів впливу іржі, ґрунтування та фарбування очищених металевих конструкцій паркану алкідними грунтовками та фарбами. Що є економічно недоцільним (навіщо такі витрати праці заради покриття з нетривалим терміном служби) і при якісному виконанні вимог Замовника нереальним з фінансової точки зору. Навіщо виставляти такі вимоги за такі гроші?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За висновками відповідних фахівців Замовника, виконання знежирення, травлення слідів впливу іржі, ґрунтування та фарбування очищених металевих конструкцій паркану ґрунтовкою, що складається із суспензії пігментів та наповнювачів в алкідному лаці з додаванням стабілізаторів, розчинників є економічно та фінансово доцільно.
Відповідно до умов технічного завдання фарбування очищених металевих конструкцій паркану алкідними фарбами не передбачається.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-03-002116-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЬППРОМ", Код ЄДРПОУ:33020233
Дата подання: 23 липня 2019 11:23
На рішення Замовника
Доброго дня, вимога у вкладенні!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2019 16:09
Відповідно до п. 1 розділу 3 Тендерної документації «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
1) Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників або наказом про призначення, або довіреністю, або дорученням, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів.
2) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та інформація щодо застосування заходів із захисту довкілля (Додаток № 1 до ТД), а також:
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на фарбу, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів;
- паспорт якості виробника або сертифікат якості на фарбу, виданий учаснику виробником фарби, яка буде використовуватися учасником при наданні послуг. Показники, зазначені в паспорті якості виробника або сертифікаті якості повинні відповідати вимогам, встановленим у Технічному завданні. Паспорт якості виробника або сертифікат якості повинен бути дійсним на момент проведення закупівлі та буде дійсний на період надання послуг;
- паспорт якості виробника або сертифікат якості на ґрунтовку, виданий учаснику виробником ґрунтовки, яка буде використовуватися учасником при наданні послуг. Показники, зазначені в паспорті якості виробника або сертифікаті якості повинні відповідати вимогам, встановленим у Технічному завданні. Паспорт якості виробника або сертифікат якості повинен бути дійсним на момент проведення закупівлі та буде дійсний на період надання послуг.
3) Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток № 2 до ТД);
4) Інформація про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, установлених ст. 17 Закону (Додаток № 2 до ТД);
5) Письмова згода Учасника з проектом Договору про закупівлю, відповідно до Додатку № 3 до ТД;
6) Електронна банківська/страхова гарантія з накладеним кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП) відповідальної/уповноваженої особи у розмірі 6 000,00 (шість тисяч грн. 00 коп.).
Надання учасниками у складі тендерних пропозицій таких документів як об’єктні, локальні кошториси, відомості ресурсів, цінова пропозиція та будь-які супровідні довідки п. 1 розділу 3 Тендерної документації не вимагалось.
Частиною 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Таким чином, керуючись 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», розгляд тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації відбувався виходячи зі змісту вимог п. 1 розділу 3 Тендерної документації та лише тих документів, що вимагались вказаним пунктом.

Документи подані скаржником

23 липня 2019 11:23
Вимога ТОВ АЛЬППРОМ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2019 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКО БУДПРОЕКТ" 1 068 498,67
UAH з ПДВ
985 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬППРОМ" 1 128 704,03
UAH з ПДВ
986 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дайвер лтд 1 148 137,30
UAH з ПДВ
987 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2019 20:01
пояснювальна аукціон.jpg
30 червня 2019 20:01
Звндений 2 аукціон.jpg
30 червня 2019 20:01
Звндений 1 аукціон.jpg
30 червня 2019 20:01
Дог ціна 2аукціон.jpg
30 червня 2019 20:01
Дог ціна 1аукціон.jpg
26 червня 2019 16:08
витяг з реєстру ПДВ.pdf
26 червня 2019 16:08
змiна директора.pdf
26 червня 2019 16:08
наказ на директора.pdf
26 червня 2019 16:02
Паспорт грунт ПФ-010М.pdf
26 червня 2019 15:57
Ліцензія.pdf.p7s
26 червня 2019 15:57
Ліцензія.pdf
26 червня 2019 10:14
санепидвисновpf-010m.pdf
26 червня 2019 10:14
Грунт ПФ-010М.pdf
26 червня 2019 10:14
санепід висновок.pdf
26 червня 2019 10:14
Паспорт фарба.pdf
26 червня 2019 10:14
субпідряд.pdf
26 червня 2019 10:14
статут 19.pdf
26 червня 2019 10:14
ст 17.pdf
26 червня 2019 10:14
персонал.pdf
26 червня 2019 10:14
опис ЄДР.pdf
26 червня 2019 10:14
обладнання.pdf
26 червня 2019 10:14
згода персон даних.pdf
26 червня 2019 10:14
Захист довкілля.pdf
26 червня 2019 10:14
витягЄДР.pdf

Публічні документи

19 липня 2019 12:22
Довідка
19 липня 2019 12:22
Довідка

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКО БУДПРОЕКТ"

ТОВ "АЛЬППРОМ"

ТОВ Дайвер лтд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКО БУДПРОЕКТ"
#38920323
Відхилено 985 000,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 14:56
ТОВ "АЛЬППРОМ"
#33020233
Відхилено 986 990,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 13:56
ТОВ Дайвер лтд
#31608875
Переможець 987 000,00
UAH з ПДВ
18 липня 2019 13:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 липня 2019 13:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дайвер лтд
#31608875
987 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 липня 2019 16:13
Коментар щодо відміни: У зв’язку із відсутністю подальшої потреби закупівлі послуг