Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт головного лікувального корпусу: утеплення фасадів з заміною вікон та вхідних дверей на металопластикові, часткове відновлення покрівлі та вимощення КЗ КОР «Київська обласна дитяча лікарня» за адресою: вул. Хрещатик, 83, м. Боярка, Київської області
Очікувана вартість
8 558 818,00 UAH
UA-2019-06-03-001946-b b9f2cdab34324b7182edbe925695450a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
додаткову закупівлю робіт з Капітального ремонту головного лікувального корпусу: утеплення фасадів з заміною вікон та вхідних дверей на металопластикові, часткове відновлення покрівлі та вимощення КЗ КОР «Київська обласна дитяча лікарня» за адресою: вул. Хрещатик, 83, м. Боярка, Київської області (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) можливо здійснити лише на підставі п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
ТОВ "ТЕТРАСТРОЙ" виконує роботи з Капітального ремонту головного лікувального корпусу: утеплення фасадів з заміною вікон та вхідних дверей на металопластикові, часткове відновлення покрівлі та вимощення КЗ КОР «Київська обласна дитяча лікарня» за адресою: вул. Хрещатик, 83, м. Боярка, Київської області (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) так як у 2017 році стало переможцем процедури відкритих торгів по вказаному предмету закупівлі. Однак, в ході виконання даних робіт виникла непередбачувана потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації та забезпечення сумісності з наявними роботами, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2019 14:43
Оскарження наміру укласти договір: 14 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт головного лікувального корпусу: утеплення фасадів з заміною вікон та вхідних дверей на металопластикові, часткове відновлення покрівлі та вимощення КЗ КОР «Київська обласна дитяча лікарня» за адресою: вул. Хрещатик, 83, м. Боярка, Київської області (Джерело фінансування: кошти державного фонду регіонального розвитку та співфінансування з місцевого бюджету )
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м. Боярка, вул. Хрещатик, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс 20 Робочі 30
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

03 червня 2019 14:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕТРАСТРОЙ"
#40856650
Переможець 7 451 587,20
UAH з ПДВ
03 червня 2019 14:43

Документи

03 червня 2019 14:43
Електронний підпис
03 червня 2019 14:43
Протокол про намір.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2019 14:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕТРАСТРОЙ"
#40856650
7 451 587,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 червня 2019 14:43
Електронний підпис
03 червня 2019 14:43
Протокол про намір.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:43
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 17:44
DOC.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 17:43
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 12:49
ДОГОВІР 72-17.19 правильний варіант.PDF зміни до договору
05 липня 2019 12:47
Протокол про тех. помилку.PDF зміни до договору
05 липня 2019 12:47
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 17:25
Договір №72-17.19.pdf укладений
21 червня 2019 17:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація правильного варіанта Договора.
Номер договору про закупівлю: №72-17/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір 72-17/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: №72-17/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 червня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 451 587,20
UAH (в тому числі ПДВ 1 241 931,20 UAH)