Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект обладнання для навчального кабінету початкової школи
Очікувана вартість
798 750,00 UAH
UA-2019-06-03-001429-b 34c2fd59c8d148ec965024c378ae3869
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галич Володимир Володимирович

+380614091948 vochernigivka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Чернігівської селищної ради Чернігівського району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 41832850
Місцезнаходження: 71202, Україна , Запорізька обл., Чернігівка, вул. Соборна, 412а
Контактна особа: Галич Володимир Володимирович
+380614091948
vochernigivka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2019 13:13
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 20 червня 2019 13:42
Очікувана вартість: 798 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 993,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 комплекти
Комплект обладнання для навчального кабінету початкової школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2019 13:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 13:13
Додаток_4.docx
03 червня 2019 13:13
Додаток_3.docx
03 червня 2019 13:13
Додаток_2.docx
03 червня 2019 13:13
Додаток_1.docx
03 червня 2019 13:13
Тендерна_документацiя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 червня 2019 10:52
Дата відповіді: 04 червня 2019 11:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У примітках Додатку 2 до тендерної документації, зазначено, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент», та інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару (Обладнання) технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання сканованих копій документів. У разі якщо Товар (Обладнання) не відповідає технічним вимогам Замовника або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, Пропозиція відхиляється. 2) Згідно п. 5 розділу І тендерної документації, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, п. 1 розділ V оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України; вимоги до предмета закупівлі визначено в технічному завданні тендерної документації. У формі "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" (Додаток №3 до тендерної документації) учасники зазначають ціну без ПДВ, у разі якщо вони не є платниками податку на додану вартість, відповідно до вимог Податкового кодексу України або у разі якщо ПДВ не передбачено для даного виду товару, згідно чинного законодавства.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-03-001429-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 04 червня 2019 14:57
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник висунув наступні вимоги у ТД:
10. Копії чинного на дату розкриття сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виробника кабінетів початкової школи та інтерактивного комплексу. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників
Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.
Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити 10. Копії чинного на дату розкриття сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виробника кабінетів початкової школи та інтерактивного комплексу .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 червня 2019 21:45
Шановний учаснику, процедура тендерної закупівлі проводиться Замовником на підставі та відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”. Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Частина третя ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає що, тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги, форма якої затверджена наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 “Про затвердження примірної тендерної документації”, визначається замовником самостійно. Технічне завдання розроблене відповідно до вимог діючого законодавства, чинних нормативно-правових актів МОН України, зокрема Наказу Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704 "Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів", зареєстрованим Міністерством юстиції України за № 1050/29180 від 28 липня 2016 року. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог і складена в рамках Закону України «Про публічні закупівлі», чинного законодавства та інших нормативно-правових документів, що регулюють галузь освіти. Згідно з ст. 22 Закону України «Про загальну середню освіту» заклад загальної середньої освіти забезпечує безпечні та нешкідливі умови навчання, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я, формує гігієнічні навички та засади здорового способу життя учнів (вихованців). З метою виконання вимог Закону України «Про загальну середню освіту» щодо охорони та зміцнення здоров’я учнів, а також Закону України «Про публічні закупівлі», який передбачає включення до тендерної документації вимог щодо якості та захисту довкілля, тендерною документацією було передбачено жорсткі вимоги щодо підтвердження якості та безпечності предмета закупівлі, однією з вимог є надання сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015. Слід зазначити також, що ст. 3 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» визначено, що одним із основних принципів навколишнього природного середовища є пріоритетність вимог екологічної безпеки, обов’язковість додержання екологічних стандартів при здійсненні господарської, управлінської та іншої діяльності. Зазначений принцип підтверджується метою та цілями, які визначені в основних засадах (стратегії) державної екологічної політики України на період до 2020 року, затвердженої Законом України від 21.12.2010 № 2818-VІ. Відтак, зазначена в тендерній документації вимога щодо наявності копії сертифікату на систему екологічного управління має на меті виконання вищезазначених законодавчих актів. Звертаємо увагу, що відповідно до розділу І стандарту ISO 14001, цей стандарт застосований до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може впливати.
Номер вимоги: UA-2019-06-03-001429-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 04 червня 2019 14:58
Справжність ISO
Замовник вимагає подати копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого СТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ (Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 червня 2019 21:46
Шановний учаснику, тендерна документація ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-03-001429-b Комплект обладнання для кабінетів початкової школи містить Розділ 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Пункт 6 даного розділу містить таке: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Тобто учасник який бажає прийняти участь у процедурі закупівлі має надати інформацію та документи, які підтверджують кількісні, якісні та технічні характеристики, наприклад сертифікати на систему якості ISO 9001:2015, на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 та копію звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку та/або копія рішення/звіту про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, які підтверджують їх дійсність та дата затвердження яких, в органах стандартизації, метрології та сертифікації, має бути не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій, окрім цього сертифікати мають бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції. Вимоги, щодо зазначення при поданні тендерної пропозиції посилання на будь-які сайти, які підтверджують легальність тої чи іншої організації, яка видає сертифікати якості – відсутні.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-18-000021 ● 2a2d2e9d3bb04e3895571b6bef7a5954
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 липня 2019 15:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
18.07.2019 № 98
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Комплект обладнання для навчального кабінету початкової школи), яка проводиться Відділом освіти, молоді та спорту Чернігівської селищної ради Чернігівського району Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Для усунення порушень, враховуючи технічні можливості, Замовником оприлюднено Додаток 1 до договору № 54 від 10.07.2019 року у «змінах до договору» 22.07.2019 року.

2019-07-22 12:52:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2019 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СЕРГЕЄВА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА 785 205,00
UAH з ПДВ
785 205,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гарбузюк Оксана Владиславівна 798 300,00
UAH з ПДВ
798 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 11:16
Електронний підпис
18 червня 2019 11:15
Технічна частина_2.pdf
18 червня 2019 11:15
Технічна частина.pdf
18 червня 2019 11:15
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 червня 2019 10:39
Електронний підпис
26 червня 2019 10:38
Довідка МВС
26 червня 2019 10:38
Довідка ДПІ
18 червня 2019 14:34
Електронний підпис
18 червня 2019 14:33
Тендерна пропозиція.pdf
18 червня 2019 14:33
Таблиця відповідності.pdf
18 червня 2019 14:33
Сертифікати_ТУ каб..PDF
18 червня 2019 14:33
Сертифікати_протоколи.pdf
18 червня 2019 14:33
Сертифікати_звіт.PDF
18 червня 2019 14:33
Сертифікати_ISO.PDF
18 червня 2019 14:33
Проект договору.pdf
18 червня 2019 14:33
Лист МОН.PDF
18 червня 2019 14:33
Копії договорів.PDF
18 червня 2019 14:33
Договір з виробником.PDF
18 червня 2019 14:33
До ТУ.pdf
18 червня 2019 14:33
Гарантійні листи.pdf
18 червня 2019 14:33
Авторизація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СЕРГЕЄВА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА

ФОП Гарбузюк Оксана Владиславівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СЕРГЕЄВА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА
#2724511184
Відхилено 785 205,00
UAH з ПДВ
24 червня 2019 20:49
ФОП Гарбузюк Оксана Владиславівна
#3016516948
Переможець 798 300,00
UAH з ПДВ
25 червня 2019 20:59

Документи

24 червня 2019 20:49
Електронний підпис
24 червня 2019 20:46
Протокол

Документи

25 червня 2019 20:59
Електронний підпис
25 червня 2019 20:57
Повідомлення
24 червня 2019 20:50
Звіт з ЄДР (припинено)
24 червня 2019 20:50
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2019 20:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гарбузюк Оксана Владиславівна
#3016516948
798 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2019 20:59
Електронний підпис
25 червня 2019 20:57
Повідомлення
24 червня 2019 20:50
Звіт з ЄДР (припинено)
24 червня 2019 20:50
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 12:21
Додаток.pdf зміни до договору
22 липня 2019 12:18
Електронний підпис укладений
10 липня 2019 14:11
Договір укладений
10 липня 2019 14:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з технічною помилкою під час публікації договору не був оприлюднений Додаток 1 до договору.
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаток 1 до Договору про закупівлю № 54 від 10.07.2019 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML