Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Чернігівської селищної ради Чернігівського району Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 41832850 |
Місцезнаходження: | 71202, Україна , Запорізька обл., Чернігівка, вул. Соборна, 412а |
Контактна особа: |
Галич Володимир Володимирович +380614091948 vochernigivka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2019 13:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 20 червня 2019 13:42 |
Очікувана вартість: | 798 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 993,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2019 13:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2019 13:13 |
Додаток_4.docx | |
03 червня 2019 13:13 |
Додаток_3.docx | |
03 червня 2019 13:13 |
Додаток_2.docx | |
03 червня 2019 13:13 |
Додаток_1.docx | |
03 червня 2019 13:13 |
Тендерна_документацiя.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Замовник висунув наступні вимоги у ТД:
10. Копії чинного на дату розкриття сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виробника кабінетів початкової школи та інтерактивного комплексу. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників
Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.
Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити 10. Копії чинного на дату розкриття сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виробника кабінетів початкової школи та інтерактивного комплексу .
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-18-000021 ● 2a2d2e9d3bb04e3895571b6bef7a5954
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2019 15:20 |
НАКАЗ
18.07.2019 № 98
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Комплект обладнання для навчального кабінету початкової школи), яка проводиться Відділом освіти, молоді та спорту Чернігівської селищної ради Чернігівського району Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Для усунення порушень, враховуючи технічні можливості, Замовником оприлюднено Додаток 1 до договору № 54 від 10.07.2019 року у «змінах до договору» 22.07.2019 року.
2019-07-22 12:52:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП СЕРГЕЄВА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА #2724511184 |
Відхилено |
785 205,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2019 20:49
|
ФОП Гарбузюк Оксана Владиславівна #3016516948 |
Переможець |
798 300,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2019 20:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2019 12:21
|
Додаток.pdf | зміни до договору |
22 липня 2019 12:18
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2019 14:11
|
Договір | укладений |
10 липня 2019 14:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з технічною помилкою під час публікації договору не був оприлюднений Додаток 1 до договору. |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаток 1 до Договору про закупівлю № 54 від 10.07.2019 р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |