Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з дератизації, дезінсекції, деларвації у парках
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-06-03-001297-b ee4261e1ac4248f68606628ae859fe4d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Луциба

+380567670336 infrastruktura_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39754779
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Світлана Луциба
+380567670336
infrastruktura_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2019 12:43
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2019 13:30
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2019 13:30
Початок аукціону: 19 червня 2019 11:15
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90670000-4: Послуги з дезінфікування та дератизування міських і сільських територій


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з дератизації, дезінсекції, деларвації у парках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, парк Зелений Гай, парк Писаржевського, сквер Івана Старова, парк Володі Дубініна, сквер Амурський парк.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 90670000-4 — Послуги з дезінфікування та дератизування міських і сільських територій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2019 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 12:43
ТЕНД. Док. дератизація.pdf
03 червня 2019 12:43
проект дог. послуги з дератизації.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-19-000020 ● c0f387b97f384d47b6b2b572ffbe459e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2019 17:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.08.2019 № 150

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2019 № 150
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2019-06-03-001297-b 03.06.2019 Комунальне підприємство «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 39754779 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-30 16:19:30

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 90670000-4 — Послуги з дезінфікування та дератизування міських і сільських територій» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-03-001297-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель Prozorro, Замовником було оголошено закупівлю послуг з дератизації, дезінсекції, деларвації у парках 03.06.2019, тоді як річний план щодо цієї закупівлі опублікований після оголошення процедури закупівлі, а саме – 04.06.2019 (UA-P-2019-06-04-002591-b).
Згідно з вимогами статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Пояснити причину оголошення процедури закупівлі до опублікування річного плану.
З огляду на викладене, просимо надати через систему електронних закупівель Prozorro сканкопію затвердженого річного плану щодо вищезгаданої процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-09-02 16:05:02

Пояснення на задані запитання

На Вашу вимогу від 30.08.2019, щодо надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі товару: Послуги з дератизації, дезінсекції, деларвації у парках (код ДК 021:2015: 90670000-4 Послуги з дезінфікування та дератизування міських і сільських територій. ID закупівлі: UA-2019-06-03-001297-b) в частині причини оголошення процедури закупівлі до опублікування річного плану, пояснюємо наступне.
Відповідно до чинного законодавства процедура закупівлі товарів, робіт і послуг, що повністю або частково здійснюється за рахунок державних коштів регламентується Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), який встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до ч.1 ст.4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п`яти днів з дня їх затвердження.
Форму додатку до річного плану закупівель затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
Відповідно до абз.3, п.2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» додаток до річного плану закупівель, до якого вноситься інформація про закупівлі, очікувана вартість яких не перевищує сум, зазначених в абз. 2 і 3 ч. 1 ст. 2 Закону, складається за формою річного плану закупівель шляхом заповнення відповідних полів в електронній системі закупівель.
За таких обставин, законодавством не визначено та не обмежено порядок, черговість чи періодичність оприлюднення річного плану, а встановлена лише форма та строки його оприлюднення, а саме: 5 днів з дня його затвердження.
Тому, опублікування річного плану 04.06.2019 підприємством про заплановані ним закупівлі робіт чи послуг може здійснюватися після оголошення процедури закупівлі на придбання таких робіт чи послуг протягом п`яти днів з дня їх затвердження.
Зважаючи, що 03.06.2019 на підставі річного плану закупівель на 2019 рік (зі змінами на 03.06.2019) підприємство опублікувало в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель (https://zakupki.prom.ua) за номером ID: UA-2019-06-03-001297-b «Послуги з дератизації, дезінсекції, деларвації у парках», а 04.06.2019 у межах строку встановленого ч.1 ст.4 Закону опублікувало у системі затверджений річний план закупівель на 2019 рік (із змінами на 03.06.2019) ним було дотримано принципи, що визначені в ст. 3 Закону, а саме щодо: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також запобігання корупційним діям і зловживанням та недопущення порушення Закону в цілому.
Отже, з урахуванням вищевикладеного, дії підприємства, як замовника закупівлі щодо опублікування річного плану до оголошення процедури закупівлі відповідають вимогам чинного законодавства та не є порушення Закону.

Додатки:
- Річний план закупівель на 2019 різ (зі змінами на 03.06.19) на 1 арк.
- Протокол засідання тендерного комітету від 03.06.2019 № 232 на 1 арк.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-09-12 12:53:13

ЗВЕРНЕННЯ ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМ

ЗВЕРНЕННЯ ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМ
щодо висновку про результати проведення моніторингу
на закупівлю згідно коду ДК 021:2015:90670000-4 - Послуги з дезінфікування та дератизування міських і сільських територій
(Предмет закупівлі: Послуги з дератизації, дезінсекції, деларвації у парках)

Відповідно до ч. 2 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.08.2019 № 150 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», Східний офіс Держаудитслужби проводить моніторинг закупівлі Послуги з дератизації, дезінсекції, деларвації у парках (код ДК 021:2015:90670000-4 – Послуги з дезінфікування та дератизування міських і сільських територій. ID закупівлі: UA-2019-06-03-001297-b).
Відповідно до висновку про результати проведення моніторингу від 09.09.2019, Східний офіс Держаудитслужби, дійшов до висновку, що за результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, виявлено порушення вимог п. 2 Наказу №490.
Після вивчення вказаного висновку, Східний офіс Держаудитслужби з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, зобов`язав замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, що стало підставою для звернення замовника щодо отримання роз’яснень, виходячи з наступного.
Відповідно до визначення поняття індивідуальний акт, це акт (рішення) суб`єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб, та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк.
Оскільки висновок за результатами проведеного моніторингу публічних закупівель встановлює для замовника певні обов`язки, такий висновок є актом індивідуальної дії, що приймає Східний офіс Держаудитслужби в межах наданих йому повноважень та на виконання покладених на нього завдань та у відносинах здійснення державного фінансового контролю, є суб`єктом владних повноважень.
Відповідно до загальних вимог, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом


владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
Отже, можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити підконтрольній установі (замовнику) для усунення порушень.
Відповідно до оприлюдненого через електронну систему закупівель висновку від 09.09.2019, Східний офіс Держаудитслужби замовника зобов`язав здійснити заходів щодо усунення виявлених порушень, проте не конкретизував яких саме заходів має вжити замовник, відтак такий висновок є неконкретизованим, не містить конкретних заходів до виконання, чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень. Його зміст фактично зводиться до спонукання замовника самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, що унеможливлює належне виконання замовником вимог Східного офісу Держаудитслужби.
Тому, вимога Східного офісу Держаудитслужби про усунення виявлених порушень законодавства повинна бути здійснена у письмовій формі, сформована внаслідок реалізації контролюючим органом своєї компетенції (завдань і функцій відповідно до законодавства), містити чіткі, конкретні і зрозумілі, приписи на адресу підконтрольного суб`єкту (об`єкту контролю, його посадових осіб), які є обов`язковими до виконання останнім, а зобов’язання замовника самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення замовником чинного законодавства.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ч. 8 ст.71 Закону України «Про публічні закупівлі», що надає право замовнику протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, прошу вас розглянути дане звернення та роз’яснити які саме конкретно заходи необхідно вжити та які саме дії повинен здійснити замовник для усунення виявлених під час моніторингу порушень, що містяться у висновку.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ ТА НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі згідно коду ДК 021:2015:90670000-4 - Послуги з дезінфікування та дератизування міських і сільських територій (Предмет закупівлі: Послуги з дератизації, дезінсекції, деларвації у парках) Відповідно до ч. 2 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.08.2019 № 150 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», розпочато здійснення моніторингу закупівлі Послуги з дератизації, дезінсекції, деларвації у парках (код ДК 021:2015: 90670000-4 – Послуги з дезінфікування та дератизування міських і сільських територій. ID закупівлі: UA-2019-06-03-001297-b). На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено висновок від 09.09.2019 в 16:50, який містить інформацію про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі та констатуючу частину. Зі змісту якого, Східний офіс Держаудитслужби прийшов до висновку, про недотримання замовником вимоги п. 2 Наказу № 490, під час оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір, що не містять інформації про джерело фінансування закупівлі (відповідно п.10-2 та п.11 вказаних Форм). Тому, зобов’язав підприємство, як замовника публічної закупівлі здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Після вивчення та аналізу вказаного висновку, підприємство дійшло до висновку, що вищевказаний висновок є неконкретизованим та необґрунтованим, не містив чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень та зміст такого висновку спонукає підприємство, як замовника публічної закупівлі до самостійного визначення ним заходів усунення виявлених порушень, тому керуючись ч. 8 ст.71 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), 12.09.2019 звернулось за роз’ясненнями щодо надання роз’яснень які саме конкретно заходи необхідно вжити та які саме дії необхідно здійснити замовнику для усунення виявлених під час моніторингу порушень, що містяться у висновку, визначених у висновку від 09.09.2019 до Східного офісу Держаудитслужби. Станом на 11 годину 16.09.2019, відповідь на звернення за роз’ясненнями підприємство не отримувало, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідь не розміщена, що свідчить про те, що орган контролю питання проігнорував. Тим самим порушив Закон не надавши відповідь. За таких підстав, замовник подає свої заперечення на висновок від 09.09.2019 на виконання покладених на нього зобов’язань органом контролю та надає інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень і про вжиті ним заходи, виходячи з наступного. Відповідно до п.3 та п.6, ч.1, ст.1 Закону визначено, що веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та який є частиною електронної системи закупівель та забезпечує створення, зберігання та оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет, а електронна система закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» затверджено Порядок функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, згідно з яким адміністратором електронної системи закупівель є юридична особа, визначена Мінекономрозвитку відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель. Попре те, що з 03.05.2019 набув чинності наказ Мінекономрозвитку від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2019 №490», яким внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, який передбачає доповнення форм новими пунктами, не заповнення яких ставиться в провину замовнику, як порушення вимог п. 2 Наказу №490. Проте, слід зазначити, що технічну можливість фіксації замовником в системі електронних закупівель щодо реалізації та використання нових форм документів у сфері публічних закупівель, відповідно до Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законів України» доручено забезпечити Міністерству економічного розвитку і торгівлі Україні. Тому, з метою забезпечення належного функціонування електронної системи закупівель Мінекономрозвитку своїм наказом від 18.03.2016 № 473 «Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування» відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу визначено Державне підприємство «ПРОЗОРРО», яке належить до сфери управління Мінекономрозвитку, але під час формування замовником в електронній системі закупівель у функціонуючому варіанті діючої платформи публічних закупівель (https://zakupki.prom.ua) форм документів визначених у висновку від 09.09.2019 він з об’єктивних на те причин не мав технічної можливість вказати та заповнити інформацію про джерело фінансування закупівлі, у зв’язку з тим, що таку функцію не було забезпечено відповідальним підприємством, яке належить до сфери управління Мінекономрозвитку. За таких підстав, порушення в частині правильності заповнення форм документів визначених у висновку від 09.09.2019, які затверджені Уповноваженим органом, зі сторони замовника – відсутні, оскільки це відноситься до функціонування електронної системи закупівель, що підтверджується направленим замовником інформаційним запитом направленим на адресу Zakupki.prom.ua та отриманою на нього відповіддю. Окремо слід зазначити, що в електронній системі закупівель не реалізовано функцію редагування форм документів у сфері публічних закупівель, які зазначені у висновку від 09.09.2019, у зв’язку з тим що вони створюються системою автоматично, тому замовник не має можливості внести до них зміни та зазначити Джерело фінансування задля усунення виявленого порушення. Проте, замовник з метою здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення провів роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушене питання у висновку від 09.09.2019, для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому, оскільки в інший спосіб усунути дане порушення не є за можливе. Додатки: 1) Лист від 05.09.2019 за вих.№453/5 на 1 арк. 2) Відповідь від 06.09.2019 за вих. № 997/09 на 1 арк.

2019-09-16 11:52:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2019 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАРЧЕНКО ВЛАДИСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ 151 200,00
UAH з ПДВ
151 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДЕЗІНВЕСТ 260 000,00
UAH з ПДВ
260 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАВ'ЯЛОВ ВОЛОДИМИР ГЕННАДІЙОВИЧ" 295 600,00
UAH з ПДВ
295 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Янковська Лілія Валентинівна " 299 000,00
UAH з ПДВ
299 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 13:18
Форма довідки.pdf
18 червня 2019 13:18
паспорт.jpg
18 червня 2019 13:18
Витяг.стр.1.jpg
18 червня 2019 13:18
лицензия2.jpg
18 червня 2019 13:18
паспорт1.jpg
18 червня 2019 13:18
20120604_114222.jpg
18 червня 2019 13:18
20120604_114327.jpg
18 червня 2019 13:18
паспорт2.jpg
18 червня 2019 13:18
выписка1.jpg
18 червня 2019 13:18
Марченко банк 1.pdf
18 червня 2019 13:18
Витяг.стр.4.jpg
18 червня 2019 13:18
паспорт3.jpg
18 червня 2019 13:18
Витяг.стр.2.jpg
18 червня 2019 13:18
свидетельство1.jpg
18 червня 2019 13:18
ндс.jpg
18 червня 2019 13:18
выписка2.jpg
18 червня 2019 13:18
ед.нал.jpg
18 червня 2019 13:18
Витяг.стр.3.jpg
18 червня 2019 13:18
Додаток 7.pdf
18 червня 2019 13:18
Додаток 6.pdf
18 червня 2019 13:18
Додаток 5.pdf
18 червня 2019 13:18
додаток 4.pdf
18 червня 2019 13:18
Додаток 3.pdf
18 червня 2019 13:18
Додаток 2.pdf
18 червня 2019 13:18
Додаток 1.pdf

Публічні документи

18 червня 2019 12:19
Електронний підпис
18 червня 2019 12:03
Тендерна документація.pdf
18 червня 2019 12:03
Сертифікати.pdf
18 червня 2019 12:03
Установчі документи.pdf
18 червня 2019 12:03
Лист погодження акти.pdf
18 червня 2019 12:03
Договор ТВО.pdf

Публічні документи

28 червня 2019 14:22
справка судимость.pdf
28 червня 2019 14:22
справка задолженность.pdf
18 червня 2019 12:56
DOC022.PDF
18 червня 2019 12:56
DOC021.PDF
18 червня 2019 12:56
DOC020.PDF
18 червня 2019 12:56
DOC019.PDF
18 червня 2019 12:56
DOC018.PDF
18 червня 2019 12:56
DOC017.PDF
18 червня 2019 12:56
DOC016.PDF
18 червня 2019 12:56
DOC015.PDF
18 червня 2019 12:56
DOC014.PDF
18 червня 2019 12:56
DOC013.PDF
18 червня 2019 12:56
DOC012.PDF
18 червня 2019 12:56
DOC011.PDF
18 червня 2019 12:56
DOC010.PDF
18 червня 2019 12:56
DOC009.PDF
18 червня 2019 12:56
DOC008.PDF
18 червня 2019 12:56
DOC007.PDF
18 червня 2019 12:56
DOC006.PDF
18 червня 2019 12:56
DOC005.PDF
18 червня 2019 12:56
DOC004.PDF
18 червня 2019 12:56
DOC003.PDF
18 червня 2019 12:56
DOC002.PDF
18 червня 2019 12:56
DOC001.PDF
18 червня 2019 12:56
DOC.PDF

Публічні документи

14 червня 2019 07:27
Сертификат врача.JPG
14 червня 2019 07:27
Отрава.rar
14 червня 2019 07:27
допуски, посвідчення.PDF
14 червня 2019 07:27
Доідки.PDF
14 червня 2019 07:27
Диплом врача.JPG
14 червня 2019 07:27
відгук (1).PDF
14 червня 2019 07:27
Янковская Документы.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАРЧЕНКО ВЛАДИСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ

ТОВ ДЕЗІНВЕСТ

ФОП "ЗАВ'ЯЛОВ ВОЛОДИМИР ГЕННАДІЙОВИЧ"

ФОП "Янковська Лілія Валентинівна "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАРЧЕНКО ВЛАДИСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ
#3146905432
Відхилено 151 200,00
UAH з ПДВ
24 червня 2019 11:54
ТОВ ДЕЗІНВЕСТ
#41143613
Відхилено 260 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2019 12:42
ФОП "ЗАВ'ЯЛОВ ВОЛОДИМИР ГЕННАДІЙОВИЧ"
#2349115397
Переможець 295 600,00
UAH з ПДВ
25 червня 2019 16:11

Документи

24 червня 2019 11:54
Електронний підпис
24 червня 2019 11:54
ТК 264.pdf

Документи

25 червня 2019 12:42
Електронний підпис
25 червня 2019 12:41
ПК266.pdf

Документи

25 червня 2019 16:11
Електронний підпис
25 червня 2019 16:11
ТК 267.1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2019 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗАВ'ЯЛОВ ВОЛОДИМИР ГЕННАДІЙОВИЧ"
#2349115397
295 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2019 16:11
Електронний підпис
25 червня 2019 16:11
ТК 267.1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:51
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 10:14
Дог.ФОП Зав'ялов.pdf укладений
08 липня 2019 10:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 295 600,00
UAH