Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2019-06-03-001272-b 780f2eb194d04dfb9495cb844bafaa45
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Чорна

+380638569159 sm_voz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВК "Відділ охорони здоров'я виконавчого комітету Смілянської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 02013254
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Свердлова, 61
Контактна особа: Марина Чорна
+380638569159
sm_voz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2019 12:37
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 17:00
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

03 червня 2019 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 12:37
Технічне завдання.docx
03 червня 2019 12:37
Пропозиція.docx
03 червня 2019 12:37
Проект договору.docx
03 червня 2019 12:37
Додаток 3 перелік документів.docx
03 червня 2019 12:37
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-03-001272-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Сорокін Олег Станіславович", Код ЄДРПОУ:2802307035
Дата подання: 18 червня 2019 09:29
Скасування торгів
Відповідно до технічного завдання щодо предмету закупівлі: «(Лот 1. – Системні блоки,; (класифікатор ДК 021:2015 (CPV)) - 30230000-0 - комп’ютерне обладнання)», Замовником визначено Операційна система Windows 7,8,10.
Учасником запропоновано Операційна система Windows 7, що відповідає технічному завданню замовника але встановлення цієї Операційної системи на запропоновані Учасником ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" комплектуючі не дасть змоги ефективно працювати комп’ютеру, а деякі часини Операційної системи можуть не працювати зовсім.
Враховуючи вищевикладене прошу Замовника скасувати відповідні торги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2019 10:51
Доброго дня, Шановний Учасник! На Ваше звернення повідомляємо наступне: Відповідно до п.9.1 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав» № 35 від 13.04.2016р., Замовник розглядає Учасника, який надав найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. На даний час закупівлю розглядають фахівці відділу ініціатора закупівлі. Ми звернемо увагу що до вашого зауваження та перевірим відповідність постачаємого обладнання. Дякуємо Вам за уважність. Ваша думка важлива для нас. Бажаємо успіхів.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Комп’ютерне обладнання
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 700,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 червня 2019 13:33
Закінчення: 11 червня 2019 14:12
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

16 шт
Системний блок
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м.Сміла, вул.Героїв Хололдноярців 82а
Дата доставки: 24 червня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 червня 2019 10:54
Дата відповіді: 05 червня 2019 08:41
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Пропозиції, які не відповідають технічним вимогам вказаним в оголошенні до предмета закупівлі , розглядатися не будуть.
2) У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 04 червня 2019 16:45
Дата відповіді: 06 червня 2019 12:57
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація на закупівлю «класифікатор ДК 021:2015 (CPV)) - 30230000-0 - комп’ютерне обладнання (2 лота: Лот 1. – Системні блоки,; Лот 2. - Інше комп’ютерне обладнання (клавіатури, маніпулятори «миші», монітори,) містить повну та вичерпну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічне завдання. На ваше звернення повідомляємо, що не вважаємо Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системі Прозоро є гарантією не порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows. Авторизаційні листи не гарантують виконання учасником зобов’язань та його подальшого сервісного обслуговування. Крім того, за інформацією з сайту Microsoft підтвердженням справжності ліцензійного програмного забезпечення Windows 7,8,10 Професійна є етикетка справжнього програмного забезпечення Microsoft. Вона матиме голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу. Таким чином ця етикетка є захищеною від підробок. Також, з недавнього часу корпорація Microsoft використовує цифровий дозвіл на використання операційних систем Windows 7,8,10, який визначає справжність операційній системи при її активації та не потребує вводу ключа продукту на наявності його на сертифікаті справжності операційної системи Windows. Також, ми розуміємо, що учасник, який запропонує нам комп’ютери в рамках цієї процедури зовсім не обов’язково повинен бути партнером Microsoft, тому що згідно ліцензійної угоди в разі постачання операційних систем разом з обладнанням, технічну підтримку операційних систем виконує виробник комп’ютеру, а не його постачальник. Таким чином, ми вважаємо внесення в тендерну документацію запропонованих змін суттєво обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2019 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Сорокін Олег Станіславович" 109 520,00
UAH з ПДВ
97 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 110 160,00
UAH з ПДВ
109 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" 99 780,00
UAH з ПДВ
96 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 128 880,00
UAH з ПДВ
128 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 138 666,00
UAH з ПДВ
138 666,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2019 16:59
Опис ВСЕСВИТ.pdf
10 червня 2019 16:59
Выписка от 31.05.2019.pdf
10 червня 2019 16:59
Відгуки та договори(1).zip
10 червня 2019 16:59
наказ+протокол.pdf
10 червня 2019 16:59
витяг ПДВ.pdf
10 червня 2019 16:59
справка ЕДРПОУ.pdf
10 червня 2019 16:59
справка ЕДРПОУ.pdf
10 червня 2019 16:59
Выписка от 31.05.2019.pdf
10 червня 2019 16:59
Техчастина.pdf
10 червня 2019 16:59
Стаття 17.pdf
10 червня 2019 16:59
Справки.pdf
10 червня 2019 16:59
сертификат (2).pdf
10 червня 2019 16:59
Сан_Гиг Всесвит_2.JPG
10 червня 2019 16:59
Сан_Гиг Всесвит_1.JPG
10 червня 2019 16:59
Мониторы.pdf
10 червня 2019 16:59
Мониторы _1.pdf
10 червня 2019 16:59
Договор.pdf
10 червня 2019 16:59
Гарантійний лист.pdf
10 червня 2019 16:59
ВСЕСВІТ СУЯ.pdf
10 червня 2019 16:59
ВСЕСВІТ СЕК.pdf
10 червня 2019 16:59
відгук ПРогрес.pdf
10 червня 2019 16:59
Відгук Дон. Апел суд.pdf
10 червня 2019 16:59
Відгук Біла Церква.pdf
10 червня 2019 16:59
User Manual_Acer_1.0_A_A.zip
10 червня 2019 16:59
TU_PC_2017.pdf
10 червня 2019 16:59
QuickStartGuide_Acer_1.0_A_A.zip
10 червня 2019 16:59
psp_ROMA_VSESVIT.zip
10 червня 2019 16:59
ISO_14001 на ROMA PC_НКК.JPG
10 червня 2019 16:59
ISO_9001 на ROMA PC_НКК.JPG
10 червня 2019 16:59
Certificate-Acer.pdf
10 червня 2019 16:59
attest.zip
10 червня 2019 16:59
ACER 3 001.jpg
10 червня 2019 16:59
ACER 2 001.jpg
10 червня 2019 16:59
ACER 1 001.jpg

Публічні документи

07 червня 2019 13:41
Лист Гарантія (1).doc
07 червня 2019 13:41
Windows-10-Pro.jpg
07 червня 2019 13:41
Сертификаты GTL.rar
07 червня 2019 13:41
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Сорокін Олег Станіславович"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"
#2978900762
Переможець 96 999,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 09:50

Документи

13 червня 2019 09:50
Електронний підпис
13 червня 2019 09:49
Ппротокол Лот №1.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2019 09:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"
#2978900762
96 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 червня 2019 09:50
Електронний підпис
13 червня 2019 09:49
Ппротокол Лот №1.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 11:19
Додаткова угода №1.pdf укладений
16 грудня 2019 11:18
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 11:35
Договір ст.1.pdf укладений
18 червня 2019 15:10
Договір ст.2.pdf укладений
18 червня 2019 15:10
Договір ст.3.pdf укладений
18 червня 2019 15:10
Договір ст.4.pdf укладений
18 червня 2019 15:10
Договір ст.5.pdf укладений
18 червня 2019 15:10
Специфікація.pdf укладений
18 червня 2019 15:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 96 999,00
UAH