Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютери).
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-06-03-001175-b 6f71e3e6efa042fe8f74fc741efd2708
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Герасименко Олександр

380973800642 algeras@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної казначейської служби України у Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 38012494
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, С.Петлюри, 13
Контактна особа: Герасименко Олександр
380973800642
algeras@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2019 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2019 12:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2019 12:30
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Комп’ютери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
Комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, С.Петлюри, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 червня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2019 12:16
Додаток 4.doc
03 червня 2019 12:16
Додаток 3.doc
03 червня 2019 12:16
Додаток 2.doc
03 червня 2019 12:16
Додаток 1.doc
03 червня 2019 12:16
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 червня 2019 10:57
Дата відповіді: 04 червня 2019 13:56
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Еквівалент товару - не допускається. Предмет закупівлі має відповідати технічним вимогам, які наведені в додатку 2 до Оголошення про проведення закупівель через систему електронних закупівель. Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців (неплатників ПДВ). Оцінювання буде відбуватися за результатами аукціону. Вимоги до учасників відповідно до додатку 1 до Оголошення про проведення закупівель через систему електронних закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2019 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 98 850,00
UAH з ПДВ
98 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2019 15:21
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 98 850,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 15:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
98 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:49
Договір 40 від 18062019.pdf укладений
18 червня 2019 16:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 98 850,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 475,00 UAH)