Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39578073 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Театральна,14 |
Контактна особа: |
Прилуцький Валентин Петрович +380432671029 dbma@vin.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2019 20:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2019 20:06 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2019 20:06 |
Початок аукціону: | 19 червня 2019 14:13 |
Очікувана вартість: | 52 472 386,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 524 723,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 260000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2019 20:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2019 20:01 |
проект договору.docx | |
03 червня 2019 20:01 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-02-000066 ● 62477b81d1fb4745a0d28fbd34e171c7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2020 09:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.03.2020 №10
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Олександр СЕМЕНЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.03.2020 №10
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-06-03-000915-а 03.06.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-12 17:02:53
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція корпусу №7 обласної лікарні імені Пирогова М. І. для розміщення нейрохірургічного відділення з рентген операційним блоком та відділенням гострих інсультів за адресою м. Вінниця, вул. Пирогова, 46», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-03-000915-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
Яким чином учасник тендеру ТОВ «Будівельна компанія СТАМ», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 09 липня 2019 року №44), обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації:
- пункту 1 Додатку 4, в частині надання довідки, яка повинна містити інформацію про обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням марок, типів, моделей, кількості одиниць, року випуску), що необхідні для виконання умов договору;
- пункту 2 Додатку 4, в частині надання довідки, яка повинна містити інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій зі зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років);
- пункту 3 Додатку 4, в частині надання копії аналогічного договору або договорів, що зазначено в довідці з обов’язковим -наданням довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 із підписом та печаткою замовника) та актів виконаних робіт (форма КБ-2) (договір підряду від 16 червня 2017 року №168, укладений з Шаргородською центральною районною лікарнею, завантажений в систему Prozorro не в повному обсязі – відсутні додатки №1, №2, №3 до договору, які є його невід’ємними частинами).
Крім того, учасником не в повному обсязі надані довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 із підписом та печаткою замовника) та акти виконаних робіт (форма КБ-2), що підтверджують виконання аналогічних договорів, укладених з Шаргородською центральною районною лікарнею, ТОВ «Техноторг» на суми, зазначені в інформаційній довідці про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт від 12 червня 2019 року №17.
Також, у п.2 інформаційної довідки про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт від 12 червня 2019 року №17 учасником зазначено суму договору з ТОВ «Техноторг» - 11632129,46 грн, тоді як у копії договору від 12 грудня 2016 року №12/12/2016-ПС та відгуці від 10 червня 2019 року №101, наданого ТОВ «Техноторг», сума договору - 12632129,46 грн.
- пункту 2 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції щодо зазначення реквізитів для банківської гарантії:
- Отримувач: ГУК у Вінницькій обл./Він. обл./21080500;
- Код отримувача (ЄДРПОУ): 37979858.
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-17 15:19:11
Пояснення
Учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАМ» обрано переможцем правомірно, так як учасник виконав вимоги підпункту 1 Додатку 4 тендерної документації надавши інформаційну довідку вих. №14 від «12» червня 2019 року, яка містить інформацію про обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням марок, типів, моделей, кількості одиниць, року випуску), копії Договорів оренди транспортних засобів із копіями свідоцтва про реєстрацію (копії технічних паспортів транспортних засобів); підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації надавши інформаційні довідки вих. №15 від «12» червня 2019 року, яка містить інформацію про кваліфікацію, досвід керівника (ів) та ІТП, а також працівників робочих професій із зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років), довідку вих. №16 від «12» червня 2019 року, яка містить інформацію про наявність в учасника в штаті та по сумісництву головного інженера, виконробів та інженера з охорони праці; завірені копії трудових книжок, посвідчення про право виконання робіт з підвищеної небезпеки на працівників та дипломи; підпункту 3 Додатку 4 надавши інформаційну довідку вих. №17 від «12» червня 2019 року про виконання аналогічного договору або договорів, в якій зазначено: повне найменування суб’єкту господарювання, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, місцезнаходження, предмет договору, сума договору, копії аналогічних договорів, що зазначено в довідці з довідками про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 із підписом та печаткою замовника) та актів виконаних робіт (форма КБ-2); для підтвердження факту виконання аналогічного договору Учасник надав оригінал листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) не раніше дати оголошення Замовником закупівлі із обов’язковим зазначенням: дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.
Надання додатків до Договорів про аналогічні роботи є необов’язковим, так як згідно тендерної документації підпункту 3 Додатку 4 (Наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору), учасник надає копію аналогічного договору або договорів, а для підтвердження факту виконання аналогічного договору учасник повинен надати оригінал листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) не раніше дати оголошення Замовником закупівлі із обов’язковим зазначенням: дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.
Надання учасником довідок про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 із підписом та печаткою замовника) та актів виконаних робіт (форма КБ-2) на суми, зазначені в інформаційній довідці про наявність документального підтвердження досвіду виконання робіт аналогічних робіт від «12» червня 2019 року №17 є доцільним, так як виконання робіт згідно даних Договорів можуть виконуватись в період оголошення Замовником закупівлі, що не суперечить тендерній документації.
Допущення учасником формальної (несуттєвої) помилки у п.2 інформаційної довідки про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт від «12» червня 2019 року №17 про зазначення суми договору з ТОВ «Техноторг» - 11 632 129,46 грн., тоді як у копії договору від «12» грудня 2016 року №12/12/2016-ПС та відгуку від «10» червня 2019 року №101, наданого ТОВ «Техноторг», сума договору – 12 632 129,46 грн., що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок.
- 20 Довідка про матеріально-технічну базу.pdf
- 28 Копії аналогічних Договорів та актів.pdf
- 21 Скановані Договора оренди МтаМ з дорученням та техпаспортами.pdf
- 29 Листи відгуки.pdf
- 22 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf
- 23 Довідка про наявність головного інженера_ виконробів та інженера з ОП.pdf
- 24 Дипломи інженерно-технічних робітників.pdf
- 25 Трудові книжки робітників та ІТР.pdf
- 26 Посвідчення ОП робітників та ІТР.pdf
- 27 Довідка про виконання аналогічних Договорів.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Департамент надає аргументовані заперечення до висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
2020-04-01 16:43:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "МАДЕСТ" #31348273 |
Відхилено |
39 000 000,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2019 17:05
|
ТОВ "БК СТАМ" #38953893 |
Переможець |
40 998 921,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2019 10:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2021 14:26
|
Додаткова угода 2 від 28.01.2021 - розірвання підрядного договору 15 від 24.07.2019 | укладений |
28 січня 2021 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2020 16:15
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2020 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2019 16:10
|
графік фінансування | укладений |
24 липня 2019 16:09
|
графік виконання | укладений |
24 липня 2019 16:09
|
локальні кошториси | укладений |
24 липня 2019 16:09
|
договірна ціна | укладений |
24 липня 2019 16:09
|
договір | укладений |
24 липня 2019 16:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до реквізитів замовника у Розділ 24 «Адреси, реквізити, підписи сторін та печатки» Підрядного договору в зв'язку зі зміною замовника внаслідок правонаступництва |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 липня 2019 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
24 892 281,02
UAH (в тому числі ПДВ 4 148 713,50 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Підрядний договір № 15 від 24 липня 2019 року розірвано у зв’язку зі зміною замовника відповідно до пункту 1 розпорядження Голови обласної державної адміністрації від 22 грудня 2020 року № 800 «Про передачу функцій замовника» |