Роботи по об’єкту: «Реконструкція корпусу №7 обласної лікарні імені Пирогова М. І. для розміщення нейрохірургічного відділення з рентген операційним блоком та відділенням гострих інсультів за адресою м. Вінниця вул. Пирогова, 46»
Очікувана вартість
52 472 386,00 UAH
UA-2019-06-03-000915-a cf59a63baaf64f0987b14ff7ea9374d6
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39578073
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Театральна,14
Контактна особа: Прилуцький Валентин Петрович
+380432671029
dbma@vin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2019 20:06
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2019 20:06
Початок аукціону: 19 червня 2019 14:13
Очікувана вартість: 52 472 386,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 260 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 524 723,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи по об’єкту: «Реконструкція корпусу №7 обласної лікарні імені Пирогова М. І. для розміщення нейрохірургічного відділення з рентген операційним блоком та відділенням гострих інсультів за адресою м. Вінниця вул. Пирогова, 46»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  08 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 червня 2019 20:13
Електронний цифровий підпис
03 червня 2019 20:01
проект договору.docx
03 червня 2019 20:01
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-02-000066 ● 62477b81d1fb4745a0d28fbd34e171c7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-02
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-03 09:32:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
02.03.2020 №10
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Олександр СЕМЕНЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.03.2020 №10
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-06-03-000915-а 03.06.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-12 17:02:53

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція корпусу №7 обласної лікарні імені Пирогова М. І. для розміщення нейрохірургічного відділення з рентген операційним блоком та відділенням гострих інсультів за адресою м. Вінниця, вул. Пирогова, 46», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-03-000915-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
Яким чином учасник тендеру ТОВ «Будівельна компанія СТАМ», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 09 липня 2019 року №44), обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації:
- пункту 1 Додатку 4, в частині надання довідки, яка повинна містити інформацію про обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням марок, типів, моделей, кількості одиниць, року випуску), що необхідні для виконання умов договору;
- пункту 2 Додатку 4, в частині надання довідки, яка повинна містити інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій зі зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років);
- пункту 3 Додатку 4, в частині надання копії аналогічного договору або договорів, що зазначено в довідці з обов’язковим -наданням довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 із підписом та печаткою замовника) та актів виконаних робіт (форма КБ-2) (договір підряду від 16 червня 2017 року №168, укладений з Шаргородською центральною районною лікарнею, завантажений в систему Prozorro не в повному обсязі – відсутні додатки №1, №2, №3 до договору, які є його невід’ємними частинами).
Крім того, учасником не в повному обсязі надані довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 із підписом та печаткою замовника) та акти виконаних робіт (форма КБ-2), що підтверджують виконання аналогічних договорів, укладених з Шаргородською центральною районною лікарнею, ТОВ «Техноторг» на суми, зазначені в інформаційній довідці про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт від 12 червня 2019 року №17.
Також, у п.2 інформаційної довідки про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт від 12 червня 2019 року №17 учасником зазначено суму договору з ТОВ «Техноторг» - 11632129,46 грн, тоді як у копії договору від 12 грудня 2016 року №12/12/2016-ПС та відгуці від 10 червня 2019 року №101, наданого ТОВ «Техноторг», сума договору - 12632129,46 грн.
- пункту 2 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції щодо зазначення реквізитів для банківської гарантії:
- Отримувач: ГУК у Вінницькій обл./Він. обл./21080500;
- Код отримувача (ЄДРПОУ): 37979858.

Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-17 15:19:11

Пояснення

Учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАМ» обрано переможцем правомірно, так як учасник виконав вимоги підпункту 1 Додатку 4 тендерної документації надавши інформаційну довідку вих. №14 від «12» червня 2019 року, яка містить інформацію про обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням марок, типів, моделей, кількості одиниць, року випуску), копії Договорів оренди транспортних засобів із копіями свідоцтва про реєстрацію (копії технічних паспортів транспортних засобів); підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації надавши інформаційні довідки вих. №15 від «12» червня 2019 року, яка містить інформацію про кваліфікацію, досвід керівника (ів) та ІТП, а також працівників робочих професій із зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років), довідку вих. №16 від «12» червня 2019 року, яка містить інформацію про наявність в учасника в штаті та по сумісництву головного інженера, виконробів та інженера з охорони праці; завірені копії трудових книжок, посвідчення про право виконання робіт з підвищеної небезпеки на працівників та дипломи; підпункту 3 Додатку 4 надавши інформаційну довідку вих. №17 від «12» червня 2019 року про виконання аналогічного договору або договорів, в якій зазначено: повне найменування суб’єкту господарювання, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, місцезнаходження, предмет договору, сума договору, копії аналогічних договорів, що зазначено в довідці з довідками про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 із підписом та печаткою замовника) та актів виконаних робіт (форма КБ-2); для підтвердження факту виконання аналогічного договору Учасник надав оригінал листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) не раніше дати оголошення Замовником закупівлі із обов’язковим зазначенням: дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.
Надання додатків до Договорів про аналогічні роботи є необов’язковим, так як згідно тендерної документації підпункту 3 Додатку 4 (Наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору), учасник надає копію аналогічного договору або договорів, а для підтвердження факту виконання аналогічного договору учасник повинен надати оригінал листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) не раніше дати оголошення Замовником закупівлі із обов’язковим зазначенням: дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.
Надання учасником довідок про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 із підписом та печаткою замовника) та актів виконаних робіт (форма КБ-2) на суми, зазначені в інформаційній довідці про наявність документального підтвердження досвіду виконання робіт аналогічних робіт від «12» червня 2019 року №17 є доцільним, так як виконання робіт згідно даних Договорів можуть виконуватись в період оголошення Замовником закупівлі, що не суперечить тендерній документації.
Допущення учасником формальної (несуттєвої) помилки у п.2 інформаційної довідки про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт від «12» червня 2019 року №17 про зазначення суми договору з ТОВ «Техноторг» - 11 632 129,46 грн., тоді як у копії договору від «12» грудня 2016 року №12/12/2016-ПС та відгуку від «10» червня 2019 року №101, наданого ТОВ «Техноторг», сума договору – 12 632 129,46 грн., що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Департамент надає аргументовані заперечення до висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

2020-04-01 16:43:27

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 березня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 10 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації, 39578073, Україна, місто Вінниця, вулиця Театральна,14
  2. Інформація про предмет закупівлі: Роботи по об’єкту: «Реконструкція корпусу №7 обласної лікарні імені Пирогова М. І. для розміщення нейрохірургічного відділення з рентген операційним блоком та відділенням гострих інсультів за адресою м. Вінниця вул. Пирогова, 46», 52472386UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: cf59a63baaf64f0987b14ff7ea9374d6, 2019-06-03
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 03 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Департаменту будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції ПП «МАДЕСТ», ТОВ «БК СТАМ», протоколи засідання тендерного комітету від 02 липня 2019 року №43, від 09 липня 2019 року №44, повідомлення про намір укласти договір, договір від 24 липня 2019 року №15 та пояснення від 17 березня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ), не внесена інформація у оголошення про проведення відкритих торгів - про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі. Крім того, установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК СТАМ», якого визначено переможцем торгів, кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, в частині: - відсутності інформації про кваліфікацію керівника та ІТП, а також про спеціальність працівників робочих професій у довідці про наявність працівників, які плануються залучатися до виконання роботи, що є предметом закупівлі від 12 червня 2019 року №15, чим не дотримано пункт 2 Додатку 4 тендерної документації; - відсутності інформації про рік випуску обладнання, будівельних машин і механізмів в інформаційній довідці про технічні можливості учасника, наявності ресурсної та матеріальної бази від 12 червня 2019 року №14, чим не дотримано пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації. Крім того, ТОВ «БК СТАМ» надано у не повному обсязі довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 із підписом та печаткою замовника) та акти виконаних робіт (форма КБ-2), що не підтверджують виконання аналогічних договорів укладених з Шаргородською центральною районною лікарнею, ТОВ «Техноторг» на суми, зазначені в оригіналах листів- відгуків від 11 червня 2019 року №742, від 10 червня 2019 року №101 виданих вказаними суб’єктами господарювання та інформаційній довідці про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт від 12 червня 2019 року №17, чим порушено вимоги пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації. Також, у банківській гарантії, наданої ТОВ «БК СТАМ», не повному обсязі зазначено реквізити для банківської гарантії: - Отримувач: ГУК у Вінницькій обл./Він. обл./21080500; Код отримувача (ЄДРПОУ): 37979858, чим не дотримано пункт 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до пунктів 1, 4 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації. Водночас, замовник на порушення пунктів 1, 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БК СТАМ», а згідно рішення тендерного комітету оформленого протоколом засідання від 09 липня 2019 року №44 визнав його переможцем та уклав договір закупівлі від 24 липня 2019 №15.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення норм абзацу 2 пункту 2 Наказу. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1, 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2019 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МАДЕСТ" 43 993 547,00
UAH з ПДВ
39 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК СТАМ" 41 523 645,00
UAH з ПДВ
40 998 921,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2019 17:19
sign.p7s
20 червня 2019 17:19
Тендерна пропозиція.pdf
18 червня 2019 18:24
sign.p7s
18 червня 2019 18:22
4. Проект договору.pdf
18 червня 2019 18:22
27. Документ_ЄДР_1005455208.zip
18 червня 2019 18:22
2.2 Гарантія ПП _МАДЕСТ_.zip
18 червня 2019 18:22
13.8 Розрахунки.pdf
18 червня 2019 18:22
13.6 Відомість ресурсів.pdf
18 червня 2019 18:22
13.4 Локальні кошториси.rar
18 червня 2019 18:22
13.2 Договірна ціна.pdf
18 червня 2019 18:21
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 липня 2019 16:25
МВС.pdf
11 липня 2019 16:25
ДФС.pdf
11 липня 2019 16:25
Відсутність підстав.pdf
15 червня 2019 13:11
sign.p7s
15 червня 2019 13:09
Kovalenko_834-K-H-O.pdf
15 червня 2019 13:09
Підписаний_G0619-3692-GL_tender.pdf
15 червня 2019 13:09
Лицензия.pdf
15 червня 2019 13:09
Лицензия с эцп.pdf
15 червня 2019 13:09
Виписка 0000001548308326.1.0.pdf
15 червня 2019 13:09
Виписка 0000001548304002.1.0.pdf
15 червня 2019 13:09
38 Звіт з праці.pdf
15 червня 2019 13:09
36 Витяг ПДВ.pdf
15 червня 2019 13:09
34 Дозвіл рпн.pdf
15 червня 2019 13:09
33 Ліцензія.pdf
15 червня 2019 13:09
29 Листи відгуки.pdf
15 червня 2019 13:09
1 Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "МАДЕСТ"
#31348273
Відхилено 39 000 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 17:05
ТОВ "БК СТАМ"
#38953893
Переможець 40 998 921,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 10:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 10:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК СТАМ"
#38953893
40 998 921,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 липня 2019 16:10
графік фінансування укладений
24 липня 2019 16:09
графік виконання укладений
24 липня 2019 16:09
локальні кошториси укладений
24 липня 2019 16:09
договірна ціна укладений
24 липня 2019 16:09
договір укладений
24 липня 2019 16:09
sign.p7s зміни до договору
04 вересня 2020 16:15
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 16:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до реквізитів замовника у Розділ 24 «Адреси, реквізити, підписи сторін та печатки» Підрядного договору в зв'язку зі зміною замовника внаслідок правонаступництва
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку