Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по об’єкту: «Реконструкція корпусу №7 обласної лікарні імені Пирогова М. І. для розміщення нейрохірургічного відділення з рентген операційним блоком та відділенням гострих інсультів за адресою м. Вінниця вул. Пирогова, 46»
Очікувана вартість
52 472 386,00 UAH
UA-2019-06-03-000915-a cf59a63baaf64f0987b14ff7ea9374d6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прилуцький Валентин Петрович

+380432671029 dbma@vin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39578073
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Театральна,14
Контактна особа: Прилуцький Валентин Петрович
+380432671029
dbma@vin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2019 20:01
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2019 20:06
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2019 20:06
Початок аукціону: 19 червня 2019 14:13
Очікувана вартість: 52 472 386,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 524 723,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 260000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи по об’єкту: «Реконструкція корпусу №7 обласної лікарні імені Пирогова М. І. для розміщення нейрохірургічного відділення з рентген операційним блоком та відділенням гострих інсультів за адресою м. Вінниця вул. Пирогова, 46»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  08 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2019 20:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 20:01
проект договору.docx
03 червня 2019 20:01
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-02-000066 ● 62477b81d1fb4745a0d28fbd34e171c7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2020 09:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
02.03.2020 №10
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Олександр СЕМЕНЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.03.2020 №10
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-06-03-000915-а 03.06.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-12 17:02:53

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція корпусу №7 обласної лікарні імені Пирогова М. І. для розміщення нейрохірургічного відділення з рентген операційним блоком та відділенням гострих інсультів за адресою м. Вінниця, вул. Пирогова, 46», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-03-000915-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
Яким чином учасник тендеру ТОВ «Будівельна компанія СТАМ», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 09 липня 2019 року №44), обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації:
- пункту 1 Додатку 4, в частині надання довідки, яка повинна містити інформацію про обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням марок, типів, моделей, кількості одиниць, року випуску), що необхідні для виконання умов договору;
- пункту 2 Додатку 4, в частині надання довідки, яка повинна містити інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій зі зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років);
- пункту 3 Додатку 4, в частині надання копії аналогічного договору або договорів, що зазначено в довідці з обов’язковим -наданням довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 із підписом та печаткою замовника) та актів виконаних робіт (форма КБ-2) (договір підряду від 16 червня 2017 року №168, укладений з Шаргородською центральною районною лікарнею, завантажений в систему Prozorro не в повному обсязі – відсутні додатки №1, №2, №3 до договору, які є його невід’ємними частинами).
Крім того, учасником не в повному обсязі надані довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 із підписом та печаткою замовника) та акти виконаних робіт (форма КБ-2), що підтверджують виконання аналогічних договорів, укладених з Шаргородською центральною районною лікарнею, ТОВ «Техноторг» на суми, зазначені в інформаційній довідці про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт від 12 червня 2019 року №17.
Також, у п.2 інформаційної довідки про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт від 12 червня 2019 року №17 учасником зазначено суму договору з ТОВ «Техноторг» - 11632129,46 грн, тоді як у копії договору від 12 грудня 2016 року №12/12/2016-ПС та відгуці від 10 червня 2019 року №101, наданого ТОВ «Техноторг», сума договору - 12632129,46 грн.
- пункту 2 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції щодо зазначення реквізитів для банківської гарантії:
- Отримувач: ГУК у Вінницькій обл./Він. обл./21080500;
- Код отримувача (ЄДРПОУ): 37979858.

Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-17 15:19:11

Пояснення

Учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАМ» обрано переможцем правомірно, так як учасник виконав вимоги підпункту 1 Додатку 4 тендерної документації надавши інформаційну довідку вих. №14 від «12» червня 2019 року, яка містить інформацію про обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням марок, типів, моделей, кількості одиниць, року випуску), копії Договорів оренди транспортних засобів із копіями свідоцтва про реєстрацію (копії технічних паспортів транспортних засобів); підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації надавши інформаційні довідки вих. №15 від «12» червня 2019 року, яка містить інформацію про кваліфікацію, досвід керівника (ів) та ІТП, а також працівників робочих професій із зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років), довідку вих. №16 від «12» червня 2019 року, яка містить інформацію про наявність в учасника в штаті та по сумісництву головного інженера, виконробів та інженера з охорони праці; завірені копії трудових книжок, посвідчення про право виконання робіт з підвищеної небезпеки на працівників та дипломи; підпункту 3 Додатку 4 надавши інформаційну довідку вих. №17 від «12» червня 2019 року про виконання аналогічного договору або договорів, в якій зазначено: повне найменування суб’єкту господарювання, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, місцезнаходження, предмет договору, сума договору, копії аналогічних договорів, що зазначено в довідці з довідками про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 із підписом та печаткою замовника) та актів виконаних робіт (форма КБ-2); для підтвердження факту виконання аналогічного договору Учасник надав оригінал листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) не раніше дати оголошення Замовником закупівлі із обов’язковим зазначенням: дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.
Надання додатків до Договорів про аналогічні роботи є необов’язковим, так як згідно тендерної документації підпункту 3 Додатку 4 (Наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору), учасник надає копію аналогічного договору або договорів, а для підтвердження факту виконання аналогічного договору учасник повинен надати оригінал листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) не раніше дати оголошення Замовником закупівлі із обов’язковим зазначенням: дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.
Надання учасником довідок про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 із підписом та печаткою замовника) та актів виконаних робіт (форма КБ-2) на суми, зазначені в інформаційній довідці про наявність документального підтвердження досвіду виконання робіт аналогічних робіт від «12» червня 2019 року №17 є доцільним, так як виконання робіт згідно даних Договорів можуть виконуватись в період оголошення Замовником закупівлі, що не суперечить тендерній документації.
Допущення учасником формальної (несуттєвої) помилки у п.2 інформаційної довідки про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт від «12» червня 2019 року №17 про зазначення суми договору з ТОВ «Техноторг» - 11 632 129,46 грн., тоді як у копії договору від «12» грудня 2016 року №12/12/2016-ПС та відгуку від «10» червня 2019 року №101, наданого ТОВ «Техноторг», сума договору – 12 632 129,46 грн., що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Департамент надає аргументовані заперечення до висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

2020-04-01 16:43:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2019 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МАДЕСТ" 43 993 547,00
UAH з ПДВ
39 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК СТАМ" 41 523 645,00
UAH з ПДВ
40 998 921,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2019 17:19
Електронний підпис
20 червня 2019 17:19
Тендерна пропозиція.pdf
18 червня 2019 18:24
Електронний підпис
18 червня 2019 18:22
4. Проект договору.pdf
18 червня 2019 18:22
27. Документ_ЄДР_1005455208.zip
18 червня 2019 18:22
2.2 Гарантія ПП _МАДЕСТ_.zip
18 червня 2019 18:22
13.8 Розрахунки.pdf
18 червня 2019 18:22
13.6 Відомість ресурсів.pdf
18 червня 2019 18:22
13.4 Локальні кошториси.rar
18 червня 2019 18:22
13.2 Договірна ціна.pdf
18 червня 2019 18:21
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 липня 2019 16:25
МВС.pdf
11 липня 2019 16:25
ДФС.pdf
11 липня 2019 16:25
Відсутність підстав.pdf
15 червня 2019 13:11
Електронний підпис
15 червня 2019 13:09
Kovalenko_834-K-H-O.pdf
15 червня 2019 13:09
Підписаний_G0619-3692-GL_tender.pdf
15 червня 2019 13:09
Лицензия.pdf
15 червня 2019 13:09
Лицензия с эцп.pdf
15 червня 2019 13:09
Виписка 0000001548308326.1.0.pdf
15 червня 2019 13:09
Виписка 0000001548304002.1.0.pdf
15 червня 2019 13:09
38 Звіт з праці.pdf
15 червня 2019 13:09
36 Витяг ПДВ.pdf
15 червня 2019 13:09
34 Дозвіл рпн.pdf
15 червня 2019 13:09
33 Ліцензія.pdf
15 червня 2019 13:09
29 Листи відгуки.pdf
15 червня 2019 13:09
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МАДЕСТ"

ТОВ "БК СТАМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "МАДЕСТ"
#31348273
Відхилено 39 000 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 17:05
ТОВ "БК СТАМ"
#38953893
Переможець 40 998 921,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 10:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 10:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК СТАМ"
#38953893
40 998 921,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 14:26
Додаткова угода 2 від 28.01.2021 - розірвання підрядного договору 15 від 24.07.2019 укладений
28 січня 2021 14:23
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 16:15
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 16:10
Електронний підпис укладений
24 липня 2019 16:10
графік фінансування укладений
24 липня 2019 16:09
графік виконання укладений
24 липня 2019 16:09
локальні кошториси укладений
24 липня 2019 16:09
договірна ціна укладений
24 липня 2019 16:09
договір укладений
24 липня 2019 16:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до реквізитів замовника у Розділ 24 «Адреси, реквізити, підписи сторін та печатки» Підрядного договору в зв'язку зі зміною замовника внаслідок правонаступництва
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 24 892 281,02
UAH (в тому числі ПДВ 4 148 713,50 UAH)
Причини розірвання договору: Підрядний договір № 15 від 24 липня 2019 року розірвано у зв’язку зі зміною замовника відповідно до пункту 1 розпорядження Голови обласної державної адміністрації від 22 грудня 2020 року № 800 «Про передачу функцій замовника»