Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
підгузки для дорослих , розмір М (із великою поглинальною здатністю), підгузки для дорослих, розмір L (із великою поглинальною здатністю), підгузки для дорослих ,розмір S ( із великою поглинальною здатністю), прокладки урологічні жіночі (із великою поглинальною здатністю), прокладки жіночі гігієнічні (із середньою поглинальною здатністю)
Очікувана вартість
357 000,00 UAH
UA-2019-06-03-000909-a ● 4bbabbebe72049e8a52a38b41c82df6d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА КУП'ЯНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 03189618 |
Місцезнаходження: | 63707, Україна , Харківська обл., Куп'янськ, ВУЛИЦЯ ДМИТРІЇВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Лобас Тамара +380577242559 KUKPI@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2019 19:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2019 13:20 |
Очікувана вартість: | 357 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 570,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення
Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9630 шт
підгузки для дорослих , розмір М (із великою поглинальною здатністю)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63707, Україна, Харківська обл., Куп'янськ, вул.Дмитріївська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
9630 шт
підгузки для дорослих, розмір L (із великою поглинальною здатністю)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63707, Україна, Харківська обл., Куп'янськ, вул.Дмитріївська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
2160 шт
підгузки для дорослих ,розмір S ( із великою поглинальною здатністю)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63707, Україна, Харківська обл., Куп'янськ, вул.Дмитріївська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
900 шт
прокладки урологічні жіночі (із великою поглинальною здатністю)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63707, Україна, Харківська обл., Куп'янськ, вул.Дмитріївська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
6000 шт
прокладки жіночі гігієнічні (із середньою поглинальною здатністю)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63707, Україна, Харківська обл., Куп'янськ, вул.Дмитріївська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | після поставки товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника коштів протягом 30 календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2019 18:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2019 18:11 |
Перелік змін.docx | |
07 червня 2019 18:11 |
ТД підгузки 03.06.19 зі змінами.doc |
07 червня 2019 18:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 червня 2019 18:11 |
Перелік змін.docx
|
|||
07 червня 2019 18:11 |
ТД підгузки 03.06.19 зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
урологічні прокладки
Дата подання: 04 червня 2019 10:17
Дата відповіді: 06 червня 2019 16:33
Доброго дня!
Ви ввели в асортимент «Урологічні прокладки (з великою поглинальною здатністю) (поглинальна здатність не менше 900 мл)» для можливості участі в закупівлі тільки представника однієї торгової марки?
Якщо ні – назвіть два – три товари, присутніх на ринку України різних виробників (бажано посилання на можливість купити в Інтернеті), які відповідають Вашим вимогам по поглинанню.
Якщо не зможете – видалити дискримінаційну вимогу!
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
До переліку придбаваємої продукції , були введені урологічні прокладки з великою поглинальною здатністю в зв’язку з тим , що у нашому закладі на утриманні перебувають жінки, яким в залежності від їх віку та стану хвороби необхідні саме прокладки з великою поглинальною здатністю. Дослідивши в інтернеті пропозиції вищезазначеного товару нами встановлено,що урологічні прокладки з великою поглинальною здатністю (не менше ніж 900мл.) є в асортименті декількох виробників, під такими назвами: Абрі Сан, Тена, Сені, МолиМед. Відповідно, ця вимога не є дискримінаційною.
Дякуємо за запитання.
До переліку придбаваємої продукції , були введені урологічні прокладки з великою поглинальною здатністю в зв’язку з тим , що у нашому закладі на утриманні перебувають жінки, яким в залежності від їх віку та стану хвороби необхідні саме прокладки з великою поглинальною здатністю. Дослідивши в інтернеті пропозиції вищезазначеного товару нами встановлено,що урологічні прокладки з великою поглинальною здатністю (не менше ніж 900мл.) є в асортименті декількох виробників, під такими назвами: Абрі Сан, Тена, Сені, МолиМед. Відповідно, ця вимога не є дискримінаційною.
Дякуємо за запитання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-03-000909-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Альтернатива Трейд, Код ЄДРПОУ:37878035
Дата подання: 04 червня 2019 09:45
Дискримінаційні вимоги
Доброго дня.
Доводимо до Вашого відома, що вимоги:
«Надати документальне підтвердження того, що Учасник являється виробником товару або офіційним дистриб’ютором уповноваженого представника виробника або імпортера товару в Україні.»
являється дискримінаційною, а
«Поставка товару повинна здійснюватися транспортом учасника до місць використання товару, спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний у відповідності з вимогами затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування лікарських засобів з урахуванням фізико-хімічних властивостей та температурного режиму транспортування.»
Не відповідає предмету закупівлі тому, що предмет закупівлі не являється лікарським засобом.
Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги з тендерної документації.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Доводимо до Вашого відома, що вимоги:
«Надати документальне підтвердження того, що Учасник являється виробником товару або офіційним дистриб’ютором уповноваженого представника виробника або імпортера товару в Україні.»
являється дискримінаційною, а
«Поставка товару повинна здійснюватися транспортом учасника до місць використання товару, спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний у відповідності з вимогами затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування лікарських засобів з урахуванням фізико-хімічних властивостей та температурного режиму транспортування.»
Не відповідає предмету закупівлі тому, що предмет закупівлі не являється лікарським засобом.
Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги з тендерної документації.
Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 червня 2019 16:38
Доброго дня!
Стосовно вимоги щодо надання документального підтвердження того, що Учасник являється виробником товару або офіційним дистриб’ютором уповноваженого представника виробника або імпортера товару в Україні. Дана вимога була сформована для запобігання закупівлі неякісного або фальсифікованого товару у недобросовісних продавців або «перекупщиків». При цьому наша установа є бюджетною і з метою більш ефективного витрачання бюджетних коштів в тендерній документації зафіксована дана вимога. Також закупівля товару у офіційного представника (дистриб’ютора) гарантує закупівлю товару за більш низькими цінами..
Стосовно вимог щодо поставки товару, а саме спеціалізованого транспорту- в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дякуємо.
Стосовно вимоги щодо надання документального підтвердження того, що Учасник являється виробником товару або офіційним дистриб’ютором уповноваженого представника виробника або імпортера товару в Україні. Дана вимога була сформована для запобігання закупівлі неякісного або фальсифікованого товару у недобросовісних продавців або «перекупщиків». При цьому наша установа є бюджетною і з метою більш ефективного витрачання бюджетних коштів в тендерній документації зафіксована дана вимога. Також закупівля товару у офіційного представника (дистриб’ютора) гарантує закупівлю товару за більш низькими цінами..
Стосовно вимог щодо поставки товару, а саме спеціалізованого транспорту- в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дякуємо.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ УА "ЄВРОМІКС"ІІ #24998380 |
Переможець |
290 070,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2019 15:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2019 11:19
|
6473-кн ду.2 24.07.19 (1).pdf | зміни до договору |
25 липня 2019 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2019 13:30
|
6473-КН ду.1 22.07.19 (1).pdf | зміни до договору |
22 липня 2019 13:29
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2019 14:26
|
6473-КН 15.07.19.pdf | укладений |
17 липня 2019 14:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ду. 1 від 22.07.2019р. Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною. |
Номер договору про закупівлю: | 6473/КН |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ду.2 від 24.07.2019р. Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною. |
Номер договору про закупівлю: | 6473/КН |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |