Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

підгузки для дорослих , розмір М (із великою поглинальною здатністю), підгузки для дорослих, розмір L (із великою поглинальною здатністю), підгузки для дорослих ,розмір S ( із великою поглинальною здатністю), прокладки урологічні жіночі (із великою поглинальною здатністю), прокладки жіночі гігієнічні (із середньою поглинальною здатністю)
Очікувана вартість
357 000,00 UAH
UA-2019-06-03-000909-a 4bbabbebe72049e8a52a38b41c82df6d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лобас Тамара

+380577242559 KUKPI@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА КУП'ЯНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03189618
Місцезнаходження: 63707, Україна , Харківська обл., Куп'янськ, ВУЛИЦЯ ДМИТРІЇВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Лобас Тамара
+380577242559
KUKPI@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2019 19:21
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2019 20:00
Початок аукціону: 19 червня 2019 13:20
Очікувана вартість: 357 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 570,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення


Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9630 шт
підгузки для дорослих , розмір М (із великою поглинальною здатністю)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63707, Україна, Харківська обл., Куп'янськ, вул.Дмитріївська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
9630 шт
підгузки для дорослих, розмір L (із великою поглинальною здатністю)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63707, Україна, Харківська обл., Куп'янськ, вул.Дмитріївська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
2160 шт
підгузки для дорослих ,розмір S ( із великою поглинальною здатністю)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63707, Україна, Харківська обл., Куп'янськ, вул.Дмитріївська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
900 шт
прокладки урологічні жіночі (із великою поглинальною здатністю)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63707, Україна, Харківська обл., Куп'янськ, вул.Дмитріївська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
6000 шт
прокладки жіночі гігієнічні (із середньою поглинальною здатністю)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63707, Україна, Харківська обл., Куп'янськ, вул.Дмитріївська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару після поставки товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника коштів протягом 30 календарних днів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 червня 2019 18:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 18:11
Перелік змін.docx
07 червня 2019 18:11
ТД підгузки 03.06.19 зі змінами.doc
07 червня 2019 18:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 19:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 18:11
Перелік змін.docx
07 червня 2019 18:11
ТД підгузки 03.06.19 зі змінами.doc
03 червня 2019 19:18
ТД підгузки 03.06.19.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

урологічні прокладки
Дата подання: 04 червня 2019 10:17
Дата відповіді: 06 червня 2019 16:33
Доброго дня! Ви ввели в асортимент «Урологічні прокладки (з великою поглинальною здатністю) (поглинальна здатність не менше 900 мл)» для можливості участі в закупівлі тільки представника однієї торгової марки? Якщо ні – назвіть два – три товари, присутніх на ринку України різних виробників (бажано посилання на можливість купити в Інтернеті), які відповідають Вашим вимогам по поглинанню. Якщо не зможете – видалити дискримінаційну вимогу! Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
До переліку придбаваємої продукції , були введені урологічні прокладки з великою поглинальною здатністю в зв’язку з тим , що у нашому закладі на утриманні перебувають жінки, яким в залежності від їх віку та стану хвороби необхідні саме прокладки з великою поглинальною здатністю. Дослідивши в інтернеті пропозиції вищезазначеного товару нами встановлено,що урологічні прокладки з великою поглинальною здатністю (не менше ніж 900мл.) є в асортименті декількох виробників, під такими назвами: Абрі Сан, Тена, Сені, МолиМед. Відповідно, ця вимога не є дискримінаційною.
Дякуємо за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-03-000909-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Альтернатива Трейд, Код ЄДРПОУ:37878035
Дата подання: 04 червня 2019 09:45
Дискримінаційні вимоги
Доброго дня.
Доводимо до Вашого відома, що вимоги:
«Надати документальне підтвердження того, що Учасник являється виробником товару або офіційним дистриб’ютором уповноваженого представника виробника або імпортера товару в Україні.»
являється дискримінаційною, а
«Поставка товару повинна здійснюватися транспортом учасника до місць використання товару, спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний у відповідності з вимогами затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування лікарських засобів з урахуванням фізико-хімічних властивостей та температурного режиму транспортування.»
Не відповідає предмету закупівлі тому, що предмет закупівлі не являється лікарським засобом.

Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги з тендерної документації.
Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 червня 2019 16:38
Доброго дня!
Стосовно вимоги щодо надання документального підтвердження того, що Учасник являється виробником товару або офіційним дистриб’ютором уповноваженого представника виробника або імпортера товару в Україні. Дана вимога була сформована для запобігання закупівлі неякісного або фальсифікованого товару у недобросовісних продавців або «перекупщиків». При цьому наша установа є бюджетною і з метою більш ефективного витрачання бюджетних коштів в тендерній документації зафіксована дана вимога. Також закупівля товару у офіційного представника (дистриб’ютора) гарантує закупівлю товару за більш низькими цінами..
Стосовно вимог щодо поставки товару, а саме спеціалізованого транспорту- в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дякуємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2019 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УА "ЄВРОМІКС"ІІ 290 070,00
UAH з ПДВ
290 070,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Авіс" 305 515,80
UAH з ПДВ
305 515,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 17:22
ЦП.pdf
18 червня 2019 17:22
скан Купянский КУ 18_06_19.rar

Публічні документи

18 червня 2019 12:27
ТХ Тена Комфорт Міні ISO.pdf
18 червня 2019 12:27
ТХ Лібресс классік.pdf
18 червня 2019 12:27
ТП 17.06.19.pdf
18 червня 2019 12:27
Проект договора 17.06.pdf
18 червня 2019 12:27
Документы Авис 555.rar
18 червня 2019 12:27
Договор.zip
18 червня 2019 12:27
Договор спецификация..jpg
18 червня 2019 12:27
Договор логист. Авис.pdf
18 червня 2019 12:27
Довiдки 2.pdf
18 червня 2019 12:27
Висновок Лібресс.pdf
18 червня 2019 12:27
S_KM-224e_19032911290.pdf
18 червня 2019 12:27
Iнструкцiя.pdf
18 червня 2019 12:27
3511 Tena Comfort.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УА "ЄВРОМІКС"ІІ

ТОВ "Авіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УА "ЄВРОМІКС"ІІ
#24998380
Переможець 290 070,00
UAH з ПДВ
26 червня 2019 15:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2019 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УА "ЄВРОМІКС"ІІ
#24998380
290 070,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:51
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2019 11:19
6473-кн ду.2 24.07.19 (1).pdf зміни до договору
25 липня 2019 11:19
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2019 13:30
6473-КН ду.1 22.07.19 (1).pdf зміни до договору
22 липня 2019 13:29
Електронний підпис укладений
17 липня 2019 14:26
6473-КН 15.07.19.pdf укладений
17 липня 2019 14:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ду. 1 від 22.07.2019р. Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: 6473/КН
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ду.2 від 24.07.2019р. Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: 6473/КН
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 290 070,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 648,20 UAH)