Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Електричні побутові прилади
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2019-06-03-000710-b da376eb2a9594dfcb45c114c6859979d
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Іванівна Шевченко

+380680174081
+380985087994
+380974274099
vnrc_vdn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Верхньодніпровський навчально-реабілітаційний центр"Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 20198381
Вебсайт: http://vdnnrc.klasna.com/uk/site/derzhavni-zakupivli.html
Місцезнаходження: 51600, Україна , Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський район, місто Верхньодніпровськ, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 14
Контактна особа: Світлана Іванівна Шевченко
+380680174081,+380985087994,+380974274099
vnrc_vdn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2019 11:04
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2019 11:04
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Кондиціонери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Кондиціонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51600, Україна, Дніпропетровська область, м. Верхньодніпровськ, вул. Гагаріна, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 червня 2019  —  01 липня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару - після поставки товару за адресою Замовника і представленого Постачальником відповідного рахунку оформленого на основі накладних в термін до 10 (десяти)роб. днів з дня поставки товарів Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналоги
Дата подання: 03 червня 2019 21:06
Дата відповіді: 04 червня 2019 08:13
Доброго дня чи будуть розглядатись аналоги з аналогічними характеристиками?
Відповідь: Добрий день! Аналоги з аналогічними характеристиками будуть розглядатись.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-10-000061 ● a95133accbfa498b9a9e3a3b4f6cc15b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2019 18:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
09.09.2019 № 163

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
16 UA-2019-06-03-000710-b 03.06.2019 Комунальний заклад освіти «Верхньодніпровський навчально-реабілітаційний центр» Дніпропетровської обласної ради (20198381)
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-17 15:46:57

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Електричні побутові прилади» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2019-06-03-000710-b) очікуваною вартістю
35 000,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Згідно з абзацом 4 частини 1 ст.2 Закону під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість , що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Відповідно до вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» зі змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – Наказ № 490), формами документів, зазначених у
пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель.
Згідно Форми повідомлення про намір укласти договір Наказу № 490, передбачено заповнення поля № 11 «Джерело фінансування закупівлі».
Проведеним аналізом встановлено, що в Повідомленні про намір укласти договір, яке Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель 11.05.2019, відсутня обов’язкова інформація щодо джерел фінансування закупівлі.
Просимо пояснити, чому інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель, не відповідає вимогам Форми повідомлення про намір укласти договір наказу №490 в частині внесення наявної інформації у поля, обов’язкові для заповнення?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-23 10:23:00

відповідь на результати моніторингу

Верхньодніпровський навчально-реабілітаційний центр»ДОР взято до уваги висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-06-03-000710-ь від 03.06.2019р. яка проводилася за рахунок бюджетних коштів та просить зважити наступне,щодо результатів аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю:Інформацію в п.10-2»Джерело фінансування закупівлі» не відображено в оголошенні про проведення допорогових закупівель через відсутність технічної можливості внесення даної інформації на майданчику. На дату 03.06.2019р.(дату оприлюднення оголошення про проведення допорогових закупівель)на електронному майданчику ,на яких працює Замовник(з якими укладено договір №060516/66 від 06.05.2016 р.з ТОВ «Закупки «ПРОМ «УА»не зазначено п.1,1.що адміністрація сайту бере на забовязання.щодо забезпечення функціонування авторизованого електронного майданчика та доступ до нього Замовника для здійснення закупівель.згідно діючого чинного законодавства України) ,було недоступним до заповнення та не відображалося у друкованих формах документів на сайті Уповноваженого органу поле «Джерело фінансування закупівлі»Рекомендації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Замовникам на період допрацювання електронною системою закупівель всіх форм документів у сфері публічних закупівель і приведення їх у відповідність до визначених Наказом міністерства форм були надані вже після оприлюднення оголошення .Технічний функціонал для заповнення поля «Джерело фінансування закупівлі « відсутній і на даний час.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-09-25 11:04:17

лист пояснення

Адміністрація КЗО ”Верхньодніпровський навчально-реабілітаційний центр ” ДОР» надає наступну інформацію. Згідно затвердженої довідки Департаменту освіти і науки №98 від 01.03.2019р.виділено планові призначення по спеціальному фонду по КЕКВ 3110 на загальну суму 300000грн., з них на придбання електричних побутових приладів 199900 грн.(пральна машина 114000грн.,електрична плита 59900 грн.,водонагрівач 26000грн.) Після проведення допорогових закупівель виникла економія бюджетних коштів на суму 53213 грн,Згідно вимог ч.1ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» 922 -7 від 25.12.2015р., було внесено зміни до річного плану закупівель на зекономлені кошти. Для здійснення подальшої закупівлі товарів на зекономлені кошти закладом було направлено листа до Департаменту освіти і науки на отримання дозволу про витрачення даних коштів , як нової закупівлі. Згідно отриманої відповіді отримано дозвіл на проведення нової закупівлі на зекономлені кошти (холодильник 8000грн.,кондиціонер 35000 грн.) Таким чином, дані закупівлі проведені закладом у відповідності до чинного законодавства у сфері здійснення закупівель товарів ,робіт і послуг а саме Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-7 (зі змінами та доповненнями).

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-09-25 11:04:17

лист пояснення

Адміністрація КЗО ”Верхньодніпровський навчально-реабілітаційний центр ” ДОР» надає наступну інформацію. Згідно затвердженої довідки Департаменту освіти і науки №98 від 01.03.2019р.виділено планові призначення по спеціальному фонду по КЕКВ 3110 на загальну суму 300000грн., з них на придбання електричних побутових приладів 199900 грн.(пральна машина 114000грн.,електрична плита 59900 грн.,водонагрівач 26000грн.) Після проведення допорогових закупівель виникла економія бюджетних коштів на суму 53213 грн,Згідно вимог ч.1ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» 922 -7 від 25.12.2015р., було внесено зміни до річного плану закупівель на зекономлені кошти. Для здійснення подальшої закупівлі товарів на зекономлені кошти закладом було направлено листа до Департаменту освіти і науки на отримання дозволу про витрачення даних коштів , як нової закупівлі. Згідно отриманої відповіді отримано дозвіл на проведення нової закупівлі на зекономлені кошти (холодильник 8000грн.,кондиціонер 35000 грн.) Таким чином, дані закупівлі проведені закладом у відповідності до чинного законодавства у сфері здійснення закупівель товарів ,робіт і послуг а саме Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-7 (зі змінами та доповненнями).

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Адміністрація КЗО ”Верхньодніпровський навчально-реабілітаційний центр ” ДОР» взято до уваги висновок про результати мониторингу.Взвязку з технічною неможливістю усунення порушення ми не маємо можливості виправити дане порушення ,так як договір на закупівлю товару укладений і процедура закупівлі завершена.Надалі ми приймемо до уваги зауваження і недопускатимемо даної помилки.

2019-09-30 11:14:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2019 11:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАЙОНКЕВИЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" 29 800,00
UAH з ПДВ
29 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2019 16:45
Лист згода з договором.pdf
10 червня 2019 16:45
Додаток 1.pdf
10 червня 2019 16:45
Відомості про ФОП 001.pdf
10 червня 2019 16:45
Витяг.pdf
10 червня 2019 16:45
Виписка.pdf
10 червня 2019 16:45
Decl_1067,1077,139_Leberg_LOKI.pdf
10 червня 2019 16:45
2023.01-2018.01_412 SES LEBERG.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАЙОНКЕВИЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАЙОНКЕВИЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#3392507826
Переможець 29 800,00
UAH з ПДВ
11 червня 2019 14:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2019 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПАЙОНКЕВИЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#3392507826
29 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 червня 2019 15:42
договір кондиціонери.pdf укладений
18 червня 2019 15:42