Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

дитяче харчування
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2019-06-03-000410-c 17f3337c43734fc9ad6a65f8b03be05e
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васильєва Вікторія Вікторівна

+380487447236 tenders-dmp6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 6" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02774705
Місцезнаходження: 65022, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Академіка Глушка 32 А
Контактна особа: Васильєва Вікторія Вікторівна
+380487447236
tenders-dmp6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2019 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 22 липня 2019 14:09
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 пач
Суха адаптована молочна суміш з пребіотиками для змішаного та штучного вигодовування дітей від народження до 12 місяців або суха адаптована молочна суміш з пребіотиками для змішаного та штучного вигодовування дітей від народження до 6 місяців та від 6 до 12 місяців.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65022, Україна, Одеська область, Одеса, Ак. Глушка, 32-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
1000 пач
Каша суха молочна рисова швидкорозчинна для дітей від 6 місяців збагачена мінералами та вітамінами 200 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65022, Україна, Одеська область, Одеса, Ак. Глушка, 32-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
1000 пач
Каша суха молочна гречана швидкорозчинна для дітей від 6 місяців збагачена мінералами та вітамінами 200 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65022, Україна, Одеська область, Одеса, Ак. Глушка, 32-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
804 пач
Каша суха молочна кукурудзяна швидкорозчинна для дітей від 6 місяців збагачена мінералами та вітамінами 200 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65022, Україна, Одеська область, Одеса, Ак. Глушка, 32-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
1000 пач
Каша суха молочна вівсяна швидкорозчинна для дітей від 6 місяців збагачена мінералами та вітамінами 200 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65022, Україна, Одеська область, Одеса, Ак. Глушка, 32-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 липня 2019 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 12:46
НТД Дитяче харчування.docx
11 липня 2019 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 12:46
НТД Дитяче харчування.docx
03 червня 2019 14:23
1588 Дитяче харчування.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо позиції №1
Дата подання: 04 червня 2019 14:21
Дата відповіді: 10 червня 2019 10:53
Доброго дня. Просимо деталізувати скільки Вам потрібно буде сумішей від 0 до 6 і від 6 до 12 місяців.
Відповідь: Доброго дня! У відповідності до технічного завдання необхідно закупити 1500 пачок сухої адаптованої молочної суміші з пребіотиками для змішаного та штучного вигодовування дітей від народження до 12 місяців.
Щодо суміші молочної
Дата подання: 05 червня 2019 08:56
Дата відповіді: 07 червня 2019 12:44
Доброго дня. Чи може потенційний учасник, в пропозиції якого буде суміш від 0 до 6 та від 6 до 12 місяців в ціновій пропозиції зазначати вартість загальку і кількість, а Вами вже при замовлені буде деталізовано скільки штук сумішей від 0 до 6 та від 6 до 12 потрібно. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Згідно замовлення необхідно придбати дитячу суміш для застосування дітям від 0 до 12 місяців. Це викликано складністю прорахування потреби, оскільки контингент дітей змінюється. Необхідно запропонувати дитячу суміш від 0 до 12 місяців, що відповідає технічному завданню.
Аналоги фасування
Дата подання: 06 червня 2019 16:47
Дата відповіді: 10 червня 2019 10:57
Доброго дня. Яким чином учасник, маючий у складі своєї пропозиції інше фасування повинен враховувати кількість? Якщо фасування більше - перераховувати кількість штук на загальну масу, чи зберегти загальну кількість? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! У відповідності до технічного завдання вага пакування має бути до 400 гр.
Щодо гарантійного листа
Дата подання: 06 червня 2019 16:55
Дата відповіді: 10 червня 2019 11:12
Доброго дня. Яким чином цей пункт впливатиме на якість продукціїї що закуповується? "Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, але при цьому вони безпосередньо не здійснюють комерційної діяльності), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів." Адже виробник або його уповноважений представник самостійно не буде виконувати умови договору між Вами та Переможчем? Відповідно жодної юридичної сили він не має і ніяким чинов плинути на перехід подій в подальшому не зможе? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Гарантійні листи від виробників вимагаються, у першу чергу, з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, яких вимагає ця документація.
Наказ МОЗ №696 від 06.08.2013 р
Дата подання: 07 червня 2019 13:37
Дата відповіді: 11 червня 2019 12:21
2.1. Дитячі суміші початкові є єдиним продуктом, який може бути розміщено на ринку як такий, що може задовольняти харчові потреби здорових дітей грудного віку протягом перших шести місяців життя до введення продуктів відповідного прикорму. 2.2. Дитячі суміші початкові повинні вироблятися з джерел білка, визначених у пункті 2 додатка 1 до цих Гігієнічних вимог, а також інших інгредієнтів за умови, що їх придатність для використання з метою дієтичного харчування дітей з народження була встановлена за допомогою визнаних на міжнародному та або національному рівні наукових даних та які відповідають обов’язковим параметрам безпечності та мінімальним специфікаціям якості. 2.3. Дитячі суміші для подальшого годування повинні вироблятися з джерел білка, визначених у пункті 2 додатка 2 до цих Гігієнічних вимог, а також інших інгредієнтів за умови, що придатність таких інгредієнтів для вживання дітьми у віці понад шість місяців була встановлена за допомогою визнаних на міжнародному та/або національному рівнях наукових даних та які відповідають обов’язковим параметрам безпечності та мінімальним специфікаціям якості. Якщо для Вашої Установи Наказ МОЗ не є законним - просимо повідомити. А так звана "зручність" у закупівлі 0-12 для подальшої видачі - це некомпетентність Ваших працівників, через яких діти не повинні піддаватись ризику здоров'я та життя.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня !
Технічні вимоги тендерної документації були сформульовані виходячи з потреб дітей, що знаходяться на обліку в медичному закладі. Законодавством України про дитяче харчування, а саме законами України «Про дитяче харчування», «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», «Про молоко та молочні продукти» та Наказу МОЗ України «Про затвердження гігієнічних вимог до продуктів дитячого харчування, параметрів безпечності та окремих показників їх якості» відсутні заборони щодо молочних сумішей від «0 до 12 місяців», які можуть застосовуватися протягом усього першого року життя дитини.
Окремо наголошуємо про неприпустимість тверджень щодо некомпетентності працівників нашого медичного закладу! Технічне завдання до тендерної документації було розроблено у відповідності до потреб дітей що знаходяться на обліку в медичному закладі та враховуючи чинні нормативні документи про дитяче харчування.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-03-000410-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Б"777"", Код ЄДРПОУ:35662229
Дата подання: 04 серпня 2019 20:40
Невідповідність пропозиції ТОВ «Смарті Фемілі» вимогам тендерної документації та вимогам встановленим у статті 16 Закону України «Про Публічні закупівлі».
.
ТОВ «Смарті Фемілі» у складі своєї тендерної пропозиції надав «Гарантійний лист 1» про те, що ТОВ «БЕМБІКС» є офіційним дистриб’ютором торгівельних марок «Малиш», «Малютка», що суперечить вимогам тендерної документації.


Оскільки, у додатку 2 тендерної документації п. 3.2. була вимога щодо надання оригіналу гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, але при цьому вони безпосередньо не здійснюють комерційної діяльності), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів.
Згідно статті 95 Цивільного кодексу України – філією є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює всі або частину її функцій.
Представництвом є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює представництво і захист інтересів юридичної особи.
Філії та представництва не є юридичними особами. Вони наділяються майном юридичної особи, що їх створила, і діють на підставі затвердженого нею положення. Керівники філій та представництв призначаються юридичною особою і діють на підставі виданої нею довіреності. Відомості про філії та представництва юридичної особи включаються до єдиного державного реєстру.
Однак, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутні дані про відокремлені підрозділи юридичної особи ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХОРОЛЬСЬКИЙ ЗАВОД ДИТЯЧИХ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ».
Також, ТОВ «Смарті Фемілі» надало у складі своєї тендерної пропозиції «Гарантійний лист 2» (наведено нижче) про те, що ТОВ «Гранд І» підтверджує повноваження ТОВ «Смарті Фемілі» як офіційного дистриб’ютора дитячого харчування торгівельної марки «Беллакт», що знову ж суперечить вимогам тендерної документації.


Крім того, на офіційному сайті Компанії «Беллакт» (http://www.bellakt.com) вказано, що офіційним представником Команії в Україні є ТОВ «Беллакт Україна» (код ЄДРПОУ 37740675).
З огляду на вищевикладене, можна зробити висновок, що тендерна пропозиція ТОВ «Смарті Фемілі» не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам встановленим у статті 16 Закону України «Про Публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-03-000410-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Б"777"", Код ЄДРПОУ:35662229
Дата подання: 14 червня 2019 17:18
Дискримінаційні умови
Детальний опис у вкладенні.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 червня 2019 23:05
рішення від 19.06.2019 № 7991.pdf
Дата публікації: 19 червня 2019 23:05
рішення від 05.07.2019 № 8981.pdf
Дата публікації: 10 липня 2019 23:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни, згідно рішення АМК.
Дата виконання рішення замовником: 11 липня 2019 12:47

Документи подані скаржником

14 червня 2019 17:18
Наказ Кудрінський (1).pdf
14 червня 2019 17:39
Протокол зборів (2).pdf

Документи подані замовником

27 червня 2019 10:48
Відзив на скаргу

Документи Органу Оскарження

19 червня 2019 23:05
рішення від 19.06.2019 № 7991.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-11-000013 ● 17c9931965a342e3a885024cf421a496
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 жовтня 2019 15:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.10.2019 Одеса № 359

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 10.10.2019, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 10.10.2019 та службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 10.10.2019

Начальник Олег МУРАТОВ

Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-06-03-000410-c 03.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-28 14:59:59

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом:
ДК 021:2015: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-03-000410-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати невизначення у тендерній документації (далі – ТД) способу документального підтвердження переможцем процедури закупівлі згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 5 та 6 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати неоприлюднення на
веб-порталі Уповноваженого органу переліку змін, що вносяться до ТД в окремому документі?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника «ТОВ Смарті Фемілі» вимогам пп.3.2 п. 3
Таблиці 1 Додатку 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано оригінали гарантійних листів виробників ТОВ «Хорольський завод дитячих продуктів харчування» та Волковиське ВАТ «Беллакт» або представництв, філій виробників – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, але при цьому вони безпосередньо не здійснюють комерційної діяльності, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-31 11:12:29

Пояснення

Тендерний комітет «Дитяча міська поліклініка № 6» надає пояснення, що виникли у ході проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-03-000410-c), а саме:
Щодо питання «Яким чином Замовник може обґрунтувати невизначення у тендерній документації (далі – ТД) способу документального підтвердження переможцем процедури закупівлі згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 5 та 6 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону?» Слід пояснити, що ці вимоги помилково упущені у тендерній документації, оскільки публікувавсь нова редакція документу, проте переможцем закупівлі представлені усі довідки, на виконання статті 17 Закону.
Щодо питання «Яким чином Замовник може обґрунтувати неоприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу переліку змін, що вносяться до ТД в окремому документі?» Слід пояснити, що Замовником не проводилось внесення змін у тендерну документацію, а оприлюднювалась нова редакція тендерної документації. Це прийнятий новий документ, тому перелік змін не публікувався.
Щодо питання «Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника «ТОВ Смарті Фемілі» вимогам пп.3.2 п. 3 Таблиці 1 Додатку 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано оригінали гарантійних листів виробників ТОВ «Хорольський завод дитячих продуктів харчування» та Волковиське ВАТ «Беллакт» або представництв, філій виробників – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, але при цьому вони безпосередньо не здійснюють комерційної діяльності, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів?» Слід пояснити, що відповідно до ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Оригінал Гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника) є факультативним документом, який встановлюється замовником торгів самостійно за бажанням.
Також необхідно наголосити на тому, що Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника) не є основним Документом, що засвідчує можливість учасника виконувати свої зобов’язання по поставці товару, передбаченим Документацією. Саме Договір є офіційним документом, який підтверджує можливість постачання необхідного товару, та у випадку порушення учасником своїх зобов’язань, до учасника будуть застосовуватися санкції, передбачені умовами Договору.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Здійснено заходи щодо усунення порушення, а саме розірвано договір щодо постачання дитячого харчування.

2019-11-07 13:32:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  5. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

-

2019-11-14 09:41:21

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Б"777"" 246 489,84
UAH з ПДВ
246 489,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Смарті Фемілі 279 945,00
UAH з ПДВ
279 945,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 09:22
Електронний підпис
18 липня 2019 18:33
Додаток 2 таблиця 1.pdf
18 липня 2019 18:33
реєстр.pdf
18 липня 2019 18:33
Тендерна пропозиція.pdf
18 липня 2019 17:48
реєстр.pdf
18 липня 2019 17:48
довідка ст 17.pdf
18 липня 2019 17:48
довідка ЄДРПОУ.pdf
18 липня 2019 17:48
Витяг 15.07.pdf
18 липня 2019 17:48
Виписка.pdf
18 липня 2019 17:48
Тендерна пропозиція.pdf
18 липня 2019 17:48
Статут копія.pdf
18 липня 2019 17:48
Статистика.pdf
18 липня 2019 17:48
Свідоцтво хорол.pdf
18 липня 2019 17:48
Протокол зборів.pdf
18 липня 2019 17:48
Проект договору.pdf
18 липня 2019 17:48
Опис.pdf
18 липня 2019 17:48
Наказ Кудрінський.pdf
18 липня 2019 17:48
Медико-технічні.pdf
18 липня 2019 17:48
лист про Статут.pdf
18 липня 2019 17:48
Паспорт якості (1).pdf
18 липня 2019 17:48
Паспорт якості (7).pdf
18 липня 2019 17:48
Паспорт якості (6).pdf
18 липня 2019 17:48
Паспорт якості (5).pdf
18 липня 2019 17:48
Паспорт якості (4).pdf
18 липня 2019 17:48
Паспорт якості (3).pdf
18 липня 2019 17:48
Паспорт якості (2).pdf

Публічні документи

29 липня 2019 11:39
Довідка по ст.17.pdf
18 червня 2019 13:24
Гарантійний лист 2.pdf
14 червня 2019 14:03
Гарантыйний лист 1.pdf
14 червня 2019 13:33
Аналогічні договори.pdf
14 червня 2019 13:33
Статут.pdf
14 червня 2019 13:33
Витяг ЄДР.pdf
14 червня 2019 13:33
Проект договору.pdf
14 червня 2019 13:33
Довідка по ст.17.pdf
14 червня 2019 13:33
Витяг ПДВ.pdf
14 червня 2019 13:33
дія пропозиції 90 днів.pdf
14 червня 2019 13:33
Довідка щодо довкілля.pdf
14 червня 2019 10:53
Висновки.pdf
14 червня 2019 10:53
Технічні вимоги.pdf
14 червня 2019 10:53
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Б"777""

ТОВ Смарті Фемілі

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Б"777""
#35662229
Відхилено 246 489,84
UAH з ПДВ
25 липня 2019 13:46
ТОВ Смарті Фемілі
#38154557
Переможець 279 945,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 13:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Смарті Фемілі
#38154557
279 945,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 липня 2019 13:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 13:27
нак4.pdf укладений
11 листопада 2019 13:24
нак3.pdf укладений
11 листопада 2019 13:24
нак2.pdf укладений
11 листопада 2019 13:24
нак1.pdf укладений
11 листопада 2019 13:24
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 13:28
ДУ.pdf зміни до договору
07 листопада 2019 13:26
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 10:21
Сум-1.pdf укладений
05 серпня 2019 10:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: Сум-1
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 223 145,40
UAH (в тому числі ПДВ 37 190,90 UAH)