Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 6" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02774705 |
Місцезнаходження: | 65022, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Академіка Глушка 32 А |
Контактна особа: |
Васильєва Вікторія Вікторівна +380487447236 tenders-dmp6@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2019 14:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2019 14:09 |
Очікувана вартість: | 280 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 280,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 липня 2019 12:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 липня 2019 12:46 |
НТД Дитяче харчування.docx |
11 липня 2019 12:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 липня 2019 12:46 |
НТД Дитяче харчування.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Гарантійні листи від виробників вимагаються, у першу чергу, з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, яких вимагає ця документація.
Технічні вимоги тендерної документації були сформульовані виходячи з потреб дітей, що знаходяться на обліку в медичному закладі. Законодавством України про дитяче харчування, а саме законами України «Про дитяче харчування», «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», «Про молоко та молочні продукти» та Наказу МОЗ України «Про затвердження гігієнічних вимог до продуктів дитячого харчування, параметрів безпечності та окремих показників їх якості» відсутні заборони щодо молочних сумішей від «0 до 12 місяців», які можуть застосовуватися протягом усього першого року життя дитини.
Окремо наголошуємо про неприпустимість тверджень щодо некомпетентності працівників нашого медичного закладу! Технічне завдання до тендерної документації було розроблено у відповідності до потреб дітей що знаходяться на обліку в медичному закладі та враховуючи чинні нормативні документи про дитяче харчування.
Вимоги про усунення порушення
ТОВ «Смарті Фемілі» у складі своєї тендерної пропозиції надав «Гарантійний лист 1» про те, що ТОВ «БЕМБІКС» є офіційним дистриб’ютором торгівельних марок «Малиш», «Малютка», що суперечить вимогам тендерної документації.
Оскільки, у додатку 2 тендерної документації п. 3.2. була вимога щодо надання оригіналу гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, але при цьому вони безпосередньо не здійснюють комерційної діяльності), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів.
Згідно статті 95 Цивільного кодексу України – філією є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює всі або частину її функцій.
Представництвом є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює представництво і захист інтересів юридичної особи.
Філії та представництва не є юридичними особами. Вони наділяються майном юридичної особи, що їх створила, і діють на підставі затвердженого нею положення. Керівники філій та представництв призначаються юридичною особою і діють на підставі виданої нею довіреності. Відомості про філії та представництва юридичної особи включаються до єдиного державного реєстру.
Однак, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутні дані про відокремлені підрозділи юридичної особи ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХОРОЛЬСЬКИЙ ЗАВОД ДИТЯЧИХ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ».
Також, ТОВ «Смарті Фемілі» надало у складі своєї тендерної пропозиції «Гарантійний лист 2» (наведено нижче) про те, що ТОВ «Гранд І» підтверджує повноваження ТОВ «Смарті Фемілі» як офіційного дистриб’ютора дитячого харчування торгівельної марки «Беллакт», що знову ж суперечить вимогам тендерної документації.
Крім того, на офіційному сайті Компанії «Беллакт» (http://www.bellakt.com) вказано, що офіційним представником Команії в Україні є ТОВ «Беллакт Україна» (код ЄДРПОУ 37740675).
З огляду на вищевикладене, можна зробити висновок, що тендерна пропозиція ТОВ «Смарті Фемілі» не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам встановленим у статті 16 Закону України «Про Публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Дата подання: 14 червня 2019 17:18
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-11-000013 ● 17c9931965a342e3a885024cf421a496
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 жовтня 2019 15:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.10.2019 Одеса № 359
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 10.10.2019, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 10.10.2019 та службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 10.10.2019
Начальник Олег МУРАТОВ
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-06-03-000410-c 03.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-28 14:59:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом:
ДК 021:2015: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-03-000410-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати невизначення у тендерній документації (далі – ТД) способу документального підтвердження переможцем процедури закупівлі згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 5 та 6 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати неоприлюднення на
веб-порталі Уповноваженого органу переліку змін, що вносяться до ТД в окремому документі?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника «ТОВ Смарті Фемілі» вимогам пп.3.2 п. 3
Таблиці 1 Додатку 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано оригінали гарантійних листів виробників ТОВ «Хорольський завод дитячих продуктів харчування» та Волковиське ВАТ «Беллакт» або представництв, філій виробників – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, але при цьому вони безпосередньо не здійснюють комерційної діяльності, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-31 11:12:29
Пояснення
Тендерний комітет «Дитяча міська поліклініка № 6» надає пояснення, що виникли у ході проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-03-000410-c), а саме:
Щодо питання «Яким чином Замовник може обґрунтувати невизначення у тендерній документації (далі – ТД) способу документального підтвердження переможцем процедури закупівлі згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 5 та 6 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону?» Слід пояснити, що ці вимоги помилково упущені у тендерній документації, оскільки публікувавсь нова редакція документу, проте переможцем закупівлі представлені усі довідки, на виконання статті 17 Закону.
Щодо питання «Яким чином Замовник може обґрунтувати неоприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу переліку змін, що вносяться до ТД в окремому документі?» Слід пояснити, що Замовником не проводилось внесення змін у тендерну документацію, а оприлюднювалась нова редакція тендерної документації. Це прийнятий новий документ, тому перелік змін не публікувався.
Щодо питання «Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника «ТОВ Смарті Фемілі» вимогам пп.3.2 п. 3 Таблиці 1 Додатку 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано оригінали гарантійних листів виробників ТОВ «Хорольський завод дитячих продуктів харчування» та Волковиське ВАТ «Беллакт» або представництв, філій виробників – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, але при цьому вони безпосередньо не здійснюють комерційної діяльності, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів?» Слід пояснити, що відповідно до ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Оригінал Гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника) є факультативним документом, який встановлюється замовником торгів самостійно за бажанням.
Також необхідно наголосити на тому, що Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника) не є основним Документом, що засвідчує можливість учасника виконувати свої зобов’язання по поставці товару, передбаченим Документацією. Саме Договір є офіційним документом, який підтверджує можливість постачання необхідного товару, та у випадку порушення учасником своїх зобов’язань, до учасника будуть застосовуватися санкції, передбачені умовами Договору.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Здійснено заходи щодо усунення порушення, а саме розірвано договір щодо постачання дитячого харчування.
2019-11-07 13:32:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
-
2019-11-14 09:41:21
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Б"777"" #35662229 |
Відхилено |
246 489,84
UAH з ПДВ
|
25 липня 2019 13:46
|
ТОВ Смарті Фемілі #38154557 |
Переможець |
279 945,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2019 13:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2019 13:27
|
нак4.pdf | укладений |
11 листопада 2019 13:24
|
нак3.pdf | укладений |
11 листопада 2019 13:24
|
нак2.pdf | укладений |
11 листопада 2019 13:24
|
нак1.pdf | укладений |
11 листопада 2019 13:24
|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2019 13:28
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2019 13:26
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2019 10:21
|
Сум-1.pdf | укладений |
05 серпня 2019 10:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Сум-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |