Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 31530000-0 Частини до світильників та освітлювального обладнання (Дросель, стартер)
Очікувана вартість
4 595,80 UAH
UA-2019-06-03-000093-c f3d1fd2687eb48d2a26e3b609de479bf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Злобіна Тетяна Анатоліївна

(04593) 4-26-82 t.zlobina@chnpp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС»
Код ЄДРПОУ: 14310862
Вебсайт: http://www.chnpp.gov.ua
Місцезнаходження: 07100, Україна , Київська обл., Київ, м. Славутич, Київська область, 07100 а/с 11
Контактна особа: Злобіна Тетяна Анатоліївна
(04593) 4-26-82
t.zlobina@chnpp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2019 10:16
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 09:00
Початок аукціону: 11 червня 2019 15:49
Очікувана вартість: 4 595,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31530000-0: Частини до світильників та освітлювального обладнання


Дросель, стартер
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210 шт
Дросель, стартер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата Покупцем за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника після переходу права власності на товар, протягом 20 робочих днів Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2019 10:15
Документация_074-2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 червня 2019 11:10
Дата відповіді: 04 червня 2019 11:16
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Умовами закупівлі передбачено можливість надання учасниками торгів еквівалентів товарів, рівнозначних за технічними характеристиками;
2) Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», учасником процедури може бути будь-яка фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець. Ціна комерційної пропозиції пропозиції має бути зазначена учасником з урахуванням усіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, з урахуванням статусу платника податків (платник ПДВ/не платник ПДВ).
У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, до ціни не включається ПДВ. Оцінку комерційних пропозицій буде здійснено за цінами по результатам аукціону, які сформовані учасниками з урахуванням статусу платника податків.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2019 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШКОДА ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 2 800,00
UAH з ПДВ
2 051,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "СВІТОГЛЯД" ЛТД" 3 648,00
UAH з ПДВ
2 053,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСТ-СВІТЛОТЕХНІКА" 2 821,20
UAH з ПДВ
2 448,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2019 14:18
дроссель.jpg
11 червня 2019 17:50
ЦП оновлена.pdf
08 червня 2019 10:47
Стартер Филипс.pdf
08 червня 2019 10:47
Додаткові документи.rar
08 червня 2019 10:47
Установчі документи.rar
08 червня 2019 10:47
ЦП.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 16:20
Виписка ЄДРПОУ.pdf
07 червня 2019 16:20
Витяг з ПДВ.pdf
07 червня 2019 16:20
Наказ директор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШКОДА ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

ТОВ "КОМПАНІЯ "СВІТОГЛЯД" ЛТД"

ТОВ "АСТ-СВІТЛОТЕХНІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШКОДА ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2783201570
Переможець 2 051,70
UAH з ПДВ
13 червня 2019 11:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2019 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШКОДА ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2783201570
2 051,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор_074.pdf укладений
25 червня 2019 11:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2019 — 20 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 051,70
UAH (в тому числі ПДВ 341,95 UAH)