Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання та приладдя (Ноутбук, багатофункціональний пристрій та ламінатор з витратними матеріалами для навчальних кабінетів початкової школи («Нової української школи»)
Очікувана вартість
84 908,00 UAH
UA-2019-06-03-000001-b ● 4123586088ac4c129e80642191b90376
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №313 з поглибленим вивченням інформаційних технологій Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 22934720 |
Вебсайт: | http://school-313.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 02097, Україна , Київська обл., Київ, Лисківська, 7-Б |
Контактна особа: |
Посадський Володимир Віталійович 380445301439,380445301440 sh313@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2019 01:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2019 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 11 червня 2019 13:56 |
Очікувана вартість: | 84 908,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Товар повинен бути новим (таким, що не був у використанні), відповідати вимогам охорони праці, екології, санітарно-гігієнічним вимогам. Всі основні компоненти товару повинні бути оригінальними, заміна компонентів на неоригінальні забороняється. Товар передається Замовнику в упаковці, яка відповідає характеру Товару, забезпечує цілісність та збереження його якості під час перевезення та зберігання. Товар, що постачається повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, оформлений відповідно до вимог законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Комп'ютерне обладнання та приладдя (Ноутбук-4 шт., багатофункціональний пристрій-4 шт. та ламінатор-1 шт. з витратними матеріалами для навчальних кабінетів початкової школи («Нової української школи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02097, Україна, місто Київ, Київ, вул.Лисківська, 7б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2019 01:22 |
Проект договору_техніка.docx |
03 червня 2019 01:22 |
Оголошення БФП та ламінатор-03.06.19.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 червня 2019 11:13
Дата відповіді: 04 червня 2019 23:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо!
1) Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Допускаються на торги виключно товари, які відповідають Вимогам до товару, зазначеним в Додатку 1 до Оголошення про закупівлю. 2) До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Пропозиція ФО-П неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна.
1) Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Допускаються на торги виключно товари, які відповідають Вимогам до товару, зазначеним в Додатку 1 до Оголошення про закупівлю. 2) До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Пропозиція ФО-П неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Переможець |
79 998,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 21:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір 1-79998-00.pdf | укладений |
24 червня 2019 22:07
|