Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання та приладдя (Ноутбук, багатофункціональний пристрій та ламінатор з витратними матеріалами для навчальних кабінетів початкової школи («Нової української школи»)
Очікувана вартість
84 908,00 UAH
UA-2019-06-03-000001-b 4123586088ac4c129e80642191b90376
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Посадський Володимир Віталійович

380445301439
380445301440
sh313@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №313 з поглибленим вивченням інформаційних технологій Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 22934720
Вебсайт: http://school-313.at.ua/
Місцезнаходження: 02097, Україна , Київська обл., Київ, Лисківська, 7-Б
Контактна особа: Посадський Володимир Віталійович
380445301439,380445301440
sh313@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2019 01:20
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2019 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 15:00
Початок аукціону: 11 червня 2019 13:56
Очікувана вартість: 84 908,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Товар повинен бути новим (таким, що не був у використанні), відповідати вимогам охорони праці, екології, санітарно-гігієнічним вимогам. Всі основні компоненти товару повинні бути оригінальними, заміна компонентів на неоригінальні забороняється. Товар передається Замовнику в упаковці, яка відповідає характеру Товару, забезпечує цілісність та збереження його якості під час перевезення та зберігання. Товар, що постачається повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, оформлений відповідно до вимог законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Комп'ютерне обладнання та приладдя (Ноутбук-4 шт., багатофункціональний пристрій-4 шт. та ламінатор-1 шт. з витратними матеріалами для навчальних кабінетів початкової школи («Нової української школи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02097, Україна, місто Київ, Київ, вул.Лисківська, 7б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 червня 2019 11:13
Дата відповіді: 04 червня 2019 23:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо!
1) Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Допускаються на торги виключно товари, які відповідають Вимогам до товару, зазначеним в Додатку 1 до Оголошення про закупівлю. 2) До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Пропозиція ФО-П неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2019 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 79 998,00
UAH з ПДВ
79 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +" 82 900,00
UAH з ПДВ
82 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2019 12:57
Гигиена all до 2021.pdf
10 червня 2019 12:57
Лист Гарантія (1).doc
10 червня 2019 12:57
Windows-10-Pro.jpg
10 червня 2019 12:57
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 червня 2019 10:35
ViewSonic ISO 14001 печать ІП+.pdf
10 червня 2019 10:35
Тендерна пропозиція.pdf
10 червня 2019 10:35
ELОAM ДокКамера СЕС.pdf
10 червня 2019 10:35
SMART Дошки СЕС та Сертиф.pdf
10 червня 2019 10:35
ViewSonic ISO 9001 ІП+.pdf
10 червня 2019 10:35
ViewSonic Проектор СЕС.pdf
10 червня 2019 10:35
DELL комплект 14стр ІП+.pdf
10 червня 2019 10:35
Intech ISO14001 ІП+.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 79 998,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 21:23

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 21:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
79 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 1-79998-00.pdf укладений
24 червня 2019 22:07