Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція загальноосвітньої середньої школи І-ІІІ ступенів в с. Нежухів Стрийського району Львівської області(коригування)
Очікувана вартість
7 282 485,00 UAH
UA-2019-06-01-000045-b ● fdab50a8f0564740a7e91712609e1bf0
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Стрийської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 36742802 |
Місцезнаходження: | 82400, Україна , Львівська обл., місто Стрий, вулиця Шевченка 107 |
Контактна особа: |
Дулиш Богдана Анатоліївна +380324557550 loksanarajvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2019 22:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2019 11:40 |
Очікувана вартість: | 7 282 485,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 824,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 35000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45200000-9: Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Джерело фінансування закупівлі - державні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція загальноосвітньої середньої школи І-ІІІ ступенів в с. Нежухів Стрийського району Львівської області(коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82431, Україна, Львівська область, Стрийський р-н, с. Нежухів, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2019 22:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2019 22:43 |
ТЗ.pdf | |
01 червня 2019 22:43 |
ТД - Реконструкція.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зауваження до пропозицій учасників торгів «Капітальний ремонт дитячого садочку по вул. Поливки, 198 в с. Кульчиці Самбірського району Львівської області» (коригування) (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт, що проводяться Кульчицькою сільською радою
Дата подання: 03 червня 2019 14:33
Дата відповіді: 03 червня 2019 15:25
Для правельного розрахунку прибутку і адміністративних витрат у кошторисній документації прозьба до Вас як до замовника щоб Ви чітко вказали клас наслідків даного об'єкту
Відповідь: Звертаю Вашу увагу на предмет закупівлі щодо якого Ви ставите запитання
Зауваження до пропозицій учасників торгів «Капітальний ремонт дитячого садочку по вул. Поливки, 198 в с. Кульчиці Самбірського району Львівської області» (коригування) (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт, що проводяться Кульчицькою сільською радою
Дата подання: 03 червня 2019 16:18
Дата відповіді: 04 червня 2019 09:48
Для правельного розрахунку прибутку і адміністративних витрат у кошторисній документації прозьба до Вас як до замовника щоб Ви чітко вказали клас наслідків даного об'єкту............. Ваша відповідь не надає мені як учаснику для правельного оформлення документів для участі тендеру фашої пропозиції.............
Відповідь: Зауваження до пропозицій учасників торгів «Капітальний ремонт дитячого садочку по вул. Поливки, 198 в с. Кульчиці Самбірського району Львівської області» (коригування) (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт, що проводяться Кульчицькою сільською радою - відділ освіти Стрийської РДА не проводить вказану закупівлю
ПОРУШЕННЯ, КОРУПЦІЯ, ЗМОВА!
Дата подання: 04 червня 2019 20:56
Дата відповіді: 07 червня 2019 21:41
Просимо надати пояснення чому ви оприлюднюєте НЕПРАВДИВУ інформацію?
Нагадуємо вам, про адміністративну та кримінальну відповідальність всіх членів тендерного комітету , зокрема також і голови Відділу освіти Стрийської РДА, який роздає НЕПРАВОМІРНІ вказівки своїм працівникам, примушує порушувати Закони України, керуючись особистими інтересами!!!
Отож, НЕПРАВДИВА інформація від вас - аналогічна закупівля № (UA-2019-02-22-000015-c) , з тим самим предметом і бюджетом закупівлі була відмінена НЕЗАКОННО (до-речі в 21:50 годині...не спиться відділу освіти, в нічну зміну працюють очевидно!) відповідно до рішення тендерного комітету, в якому причина відміни вказана "у зв’язку з відсутністю потреби закупівлі товарів, робіт та послуг! " Проте через три дні, посеред ночі в суботу НЕРОБОЧИЙ ДЕНЬ І ЧАС появляється знову потреба в закупівлі і оголошується новий тендер!!
Яким чином і з яких підстав ви відмінили попередній і оголосили новий??? Вимагаємо ПОЯСНЕННЯ!
Звертаємо, вашу увагу, що дана інформація передана в ЗМІ, а також в ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ, і в правоохоронні органи!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зазначене питання не стосується проведення зазначених торгів.
Для ВАС Закон України "Про публічні закупівлі" не діючий чи у вас просто свої Закони??
Дата подання: 04 червня 2019 21:37
Дата відповіді: 07 червня 2019 21:42
17 травня 2019 на сайті Прозоро було опубліковане повне рішення АМКУ № 5947-р/пк-пз від 14.05.2019 р. щодо закупівлі: Реконструкція загальноосвітньої середньої школи І-ІІІ ступенів в с. Нежухів Стрийського району Львівської області(коригування), № (UA-2019-02-22-000015-c)!!! Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”, статті 18 частини 12: Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Тому, Замовник Відділ освіти Стрийської РДА повинен був відмінити рішення про визнання Переможцем товариство з обмеженою відповідальністю "Західбуденергозбереження" і ще раз поставити в ОЦІНКУ тендерну пропозицію ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ”, яка була відхилена неправомірно відповідно до рішення АМКУ. Проте, Замовник НЕ зробив цього, не виконав рішення АМКУ, яка є обов’язковими для виконання згідно Закону України “Про публічні закупівлі”, ст..18 ч. 12!!! Натомість, Замовник відхиляє дану закупівлі 29.05.2019 в 21:50р. (звертаємо увагу, це через 12 днів від отримання повного рішення АМКУ і в вечірній неробочий час!) , на підставі протоколу з НЕДОСТОВІРНОЮ інформацією (іншими словами Замовник БРЕШЕ)!!
ВИМАГАЄМО, негайно надати пояснення чиїми Законами і вказівками ви керуєтесь, ідучи на грубі порушення, яка ваша мета, для кого насправді ви готуєте даний тендер?? Ви мабуть, забули , що ви не вдома, гроші не ваші - а державні, що це не базар, а державні закупівлі і що вся інформація, яку ви подаєте є ПУБЛІЧНОЮ у вільному доступі для всіх бажаючих! Н
Але можете не хвилюватися, Вам скоро про це нагадають, повірте!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зазначене питання не стосується проведення зазначених торгів.
Банківська гарантія
Дата подання: 04 червня 2019 21:43
Дата відповіді: 05 червня 2019 08:26
Просимо надати банківські реквізити Замовника для належного оформлення банківської гарантії, дякую!
Відповідь: Відділ освіти Стрийської РДА
ЄДРПОУ 36742802
МФО 825014
р/р 35413047086964 у ГУДКСУ у Львівській області
ЄДРПОУ 36742802
МФО 825014
р/р 35413047086964 у ГУДКСУ у Львівській області
Календарний план??
Дата подання: 04 червня 2019 21:45
Дата відповіді: 05 червня 2019 08:35
Просимо надати форму календарного плану, яку саме ви маєте на увазі!
Відповідно до тендерної документації: Календарний план виконання робіт (відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2-напишіть яка саме форма???
Відповідь: Доброго дня
у п.2 "Складання Календарного графіка виконання робіт" Додатку до наказу Мінрегіонбуду
від 13 січня 2009 р. N 2 вказана конкретна форма календарного плану робіт у вигляді таблиці
у п.2 "Складання Календарного графіка виконання робіт" Додатку до наказу Мінрегіонбуду
від 13 січня 2009 р. N 2 вказана конкретна форма календарного плану робіт у вигляді таблиці
Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції
Дата подання: 04 червня 2019 21:48
Дата відповіді: 05 червня 2019 08:38
Бальна система оцінювання вже не діюча! Ніхто ніяких балів не рахує, просимо внести зміни в Т.Д.
Відповідь: Єдиним критерієм оцінки пропозицій учасників є ціна.
НЕЗАКОННА ВИМОГА
Дата подання: 04 червня 2019 21:52
Дата відповіді: 07 червня 2019 17:31
Замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг, що надаються, становить 12 000,00 грн. (Дванадцять тисяч грн., 00 коп.). Зазначена сума сплачується після підписання актів виконаних робіт в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України протягом 5 робочих днів на рахунок Виконавця торгів, відповідно до умов укладеної між Замовником та Виконавцем угоди.
Просимо внести зміни в ТД, адже згідно діючого законодавства, учасник не повинен і Замовник не має права вимагати сплачувати ніяких своїх додаткових витрат за кошти учасника Переможця. Стосовно даного питання є роз'ясненя в АМКУ, а також рішення, згідно яких дана вимога Замовника є неправомірною! Просимо поцікавитися і ознайомитися з законодавством!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зазначена вимога передбачена в тендерній документації на підставі угоди, укладеної з консультантами торгів.
НІЯКИХ АБО в даній вимозі:
Дата подання: 04 червня 2019 21:56
Дата відповіді: 07 червня 2019 17:30
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику особисто, АБО долучити до розміщеної на порталі пропозиції, наступні документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 закону.
ВСЯ ІНФОРМАЦІЯ є публічною, тому всі документи повинні бути завантаженні на сторінку закупівлі, особисто подавати замовнику- це додатково, але не першо чергово! Адже всі до єдиного документа повинні бути ПУБЛІЧНІ і ПРОЗОРІ, доступні для перегляду всім учасниках і всім бажаючим зокрема! Прочитайте статтю 10 ЗУ "Про публічні закупівлі" і внесіть відповідні зміни в ТД!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Спосіб подання документів, відповідно до ст. 17 визначається замовником самостійно, відповідно до роз'яснення МЕРТУ, №3304-06/13652-06 від 24.04.2017р.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2019 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ |
6 047 974,80
UAH з ПДВ
|
5 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Західбуденергозбереження" |
6 252 000,00
UAH з ПДВ
|
5 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "РІН ПЛЮС" |
6 170 610,00
UAH з ПДВ
|
6 170 610,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ #41490407 |
Відхилено |
5 450 000,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2019 23:15
|
ТОВ "Західбуденергозбереження" #32894356 |
Відхилено |
5 500 000,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2019 23:31
|
ПП "РІН ПЛЮС" #42008143 |
Відхилено |
6 170 610,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2019 17:41
|
Інформація про відміну
Дата відміни
10 липня 2019 17:41
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі