Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт трибун та бігових доріжок стадіону СОКу «Шахтар» на пр. Перемоги, 5 у м. Нововолинську (коригування) (Код згідно ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
21 679 190,00 UAH
UA-2019-06-01-000021-b 05eea26c37174b9bb82b66d7b9a1b131
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борисюк Петро Іванович

+380971446390 sokshahtar@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СОК"Шахтар"
Код ЄДРПОУ: 30419730
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, проспект Перемоги,5
Контактна особа: Борисюк Петро Іванович
+380971446390
sokshahtar@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2019 12:20
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2019 11:00
Початок аукціону: 24 червня 2019 13:41
Очікувана вартість: 21 679 190,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 679,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1, 3-12 пускові комплекси. Замовник дотримується порядку здійснення публічних закупівель, установленого Законом України «Про публічні закупівлі», та планує закупівлю за процедурою «Відкриті торги» у зв’язку з тим, що вартість предмета закупівлі (робіт) перевищує 1,5 мільйона гривень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 роб
Капітальний ремонт трибун та бігових доріжок стадіону СОКу «Шахтар» на пр. Перемоги, 5 у м. Нововолинську (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Перемоги, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися у безготівковій формі, із урахуванням положень Загальних умов та постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти» від 23.04.2014 № 117, на підставі рахунків від Підрядника, довідки за формою № КБ-3 та Актів прийому-передачі виконаних робіт (форми КБ-2в); проміжними платежами (через кожних 15 днів / по-місяччно / по-квартально, або в інший узгоджений строк) в міру виконання робіт за пусковими комплексами. Пiсляоплата 14 Календарні 70
Виконання робіт Замовник, не пізніше як за 3 дні до дати початку виконання робіт за відповідним пусковим комплексом, визначеної в Календарному графіку виконання робіт, на підставі завчасно пред’явленого рахунку виплатить Підряднику аванс в розмірі 30% договірної вартості робіт за таким пусковим комплексом на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. Аванс 5 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 червня 2019 20:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 20:45
ПЕРЕЛІК ЗМІН 1 ДО ТД 13.06.2019.doc
13 червня 2019 20:45
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (В ОНОВЛЕНІЙ РЕДАКЦІЇ ВІД 13.06.2019).doc
13 червня 2019 12:31
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД 13.06.2019.doc
01 червня 2019 12:22
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:22
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:22
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:22
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:22
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:22
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Робочий проект (креслення) (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Робочий проект (креслення) (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Робочий проект (креслення) (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Робочий проект (креслення) (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
13 червня 2019 20:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2019 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 20:45
ПЕРЕЛІК ЗМІН 1 ДО ТД 13.06.2019.doc
13 червня 2019 20:45
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (В ОНОВЛЕНІЙ РЕДАКЦІЇ ВІД 13.06.2019).doc
13 червня 2019 12:31
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (В ОНОВЛЕНІЙ РЕДАКЦІЇ ВІД 13.06.2019).doc
01 червня 2019 12:21
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
13 червня 2019 12:31
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД 13.06.2019.doc
01 червня 2019 12:22
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:22
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:22
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:22
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:22
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:22
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Проектно-кошторисна документація (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Робочий проект (креслення) (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Робочий проект (креслення) (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Робочий проект (креслення) (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
Робочий проект (креслення) (Додаток № 4)
01 червня 2019 12:21
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-10-000015 ● fd9c0aa676e14bd2955ffcf5a669d5af
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2019 17:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

09.07.2019 № 210

Київ

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
09.07.2019 № 210


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-06-01-000021-b 01.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державна аудиторська служба України моніторинг ID: UA-M-2019-07-10-000015 ІНФОРМАЦІЯ про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель На висновок Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу публічної закупівлі (відкриті торги) на закупівлю робіт з капітального ремонту трибун та бігових доріжок стадіону СОКу «Шахтар» на пр. Перемоги, 5 у м. Нововолинську (коригування) (Код згідно ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) тендерний комітет Спортивно-оздоровчого комплексу «Шахтар» (замовника) відповідно до частини восьмої ст. 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» інформує: Щодо встановленого порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель Пояснення щодо порушення: Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). При оголошені та проведені торгів тендерний комітет замовника керується Законом з дотриманням принципів здійснення закупівель: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. При здійсненні замовником закупівель товарів, робіт і послуг інформування про проведення процедур відкритих торгів забезпечується, насамперед, відповідно до вимог статті 21 Закону. Згідно частини другої вказаної статті в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються: найменування та місцезнаходження замовника; назва предмета закупівлі; кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів; строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; кінцевий строк подання тендерних пропозицій; розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); дата та час розкриття тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону; розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у відсотках або грошових одиницях та математична формула, що буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки. В оголошенні може зазначатися додаткова інформація, визначена замовником. Відтак, у статті 21 Закону визначений вичерпний перелік обов’язкових відомостей, які повинні включатись в оголошення про проведення процедури відкритих торгів та надано диспозитивне право замовнику зазначати додаткову інформацію. При цьому Законом не передбачений імперативний обов’язок щодо зазначення в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів інформації про джерело фінансування закупівлі. Разом з тим, відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (із змінами внесеними наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463) у формі оголошення про проведення відкритих торгів зазначається, зокрема, інформація про джерело фінансування закупівлі. З огляду на викладене вбачається суперечність законодавства з питань публічних закупівель: вимога підзаконного акту (наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель») щодо обов’язкового зазначення у формі оголошення про проведення відкритих торгів інформації про джерело фінансування закупівлі суперечить та не узгоджується з правовими нормам статті 21 Закону, оскільки остання такого імперативного обов’язку не встановлює та не наділяє Уповноважений орган правом на власний розсуд доповнювати(розширювати) вичерпний перелік обов’язкових відомостей, які повинні включатись в оголошення про проведення процедури відкритих торгів. Як наголошує Міністерство юстиції України в листі від 30.01.2009 № Н-35267-18 (Щодо порядку застосування нормативно-правових актів) у випадку суперечності норм підзаконного акта нормам закону слід застосовувати норми закону, оскільки він має вищу юридичну силу; зазначена позиція також неодноразово відображалась в рішеннях Конституційного суду України. Згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» форма повідомлення про намір укласти договір заповнюється електронною системою закупівель автоматично. Тобто замовник, при формуванні вказаної форми повідомлення, взагалі не має об’єктивної можливості впливати на електронну систему та зазначати інформацію про джерело фінансування закупівлі. Обов'язок щодо необхідності зазначати у формі оголошення про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір інформації про джерело фінансування закупівлі виник у зв’язку з внесенням змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03.05.2019. На момент оголошення замовник торгів на закупівлю капітального ремонту трибун та бігових доріжок стадіону СОКу «Шахтар» на пр. Перемоги, 5 у м. Нововолинську (коригування) (Код згідно ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) (01.06.2019) електронним майданчиком ще не було передбачено технічної можливості щодо зазначення в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів інформації про джерело фінансування закупівлі (окрема, спеціальна графа в обов’язкових до заповнення формах була відсутня; зазвичай, коли не зазначено обов’язкової інформації, електронний майданчик не оприлюднює підготовлене до опублікування оголошення, а повідомляє замовнику про виявлені в ньому помилки (в т.ч. про відсутність(не внесення) обов’язкової інформації). Загалом, в дотримання законодавчих принципів відкритості та прозорості, інформація про джерело фінансування закупівлі була висвітлена замовником в п. 49 проекту договору, опублікованому для публічного доступу в електронній системі закупівель, як складова оголошення про проведення процедури відкритих торгів. З врахуванням викладеного вище тендерним комітет замовника без завдання шкоди фінансовим інтересам держави та територіальної громади, ненавмисно при оголошені відкритих торгів на закупівлю капітального ремонту трибун та бігових доріжок стадіону СОКу «Шахтар» на пр. Перемоги, 5 у м. Нововолинську (коригування) (Код згідно ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) було зроблено технічну помилку та не відображено інформації про джерело фінансування закупівлі так, як того вимагає підзаконний нормативно-правовий акт – наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». Встановлене Державною аудиторською службою України за результатом моніторингу порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель є наслідком технічної помилки замовника, є малозначним, не створює юридичних наслідків, не порушує вимог Закону, принципів публічних закупівель, не порушує прав та інтересів інших учасників торгів та в підсумку не має негативного впливу для бюджетів. Здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень: На виконання зобов’язань Державної аудиторської служби України, для усунення виявлених порушень законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель та з метою недопущення подібних випадків у подальшому, тендерним комітетом замовника: 1) повторно вивчено та узагальнено вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (із змінами станом на 02.08.2019); 2) проаналізовано та взято до уваги узагальнені відповіді рекомендаційного характеру Уповноваженого органу щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 3) одноголосно вирішено в майбутньому чітко дотримуватись установлених форм оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір, із зазначати повну інформацію про джерело фінансування закупівлі так, як того вимагає наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». Щодо встановленого порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї Пояснення щодо порушення: Тендерним комітетом замовника, при підготовці тендерної документації на закупівлю робіт з капітального ремонту трибун та бігових доріжок стадіону СОКу «Шахтар» на пр. Перемоги, 5 у м. Нововолинську (коригування) (Код згідно ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) за процедурою відкриті торги, не було зазначено вимог щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції (визначених у пунктах 2, 3, 4 та 9 частини першої статті 17 Закону) з метою недопущення порушення прав учасників, для забезпечення дотримання принципів законності, недискримінації та максимальної ефективності. Відсутність зазначених вимог в тендерній документації замовника спровокована виключно суперечністю, неузгодженістю та неоднозначністю норм Закону, і з врахуванням того, що відповідна інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Разом з тим в п. 10 таблиці додатку № 3 до тендерної документації (Перелік документів, що підтверджують відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону) було передбачено, що для підтвердження відсутності підстав, визначених частиною другої ст. 17 Закону (щодо відсутності в учасника заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) учасник надає (цитата): «…інформаційну довідку довільної форми за підписом службової (посадової) особи та завірену відбитком печатки (за наявності) із повідомленням про те, що учасник НЕ має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).». Відповідно до частини третьої ст. 17 Закону замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно частини першої ст. 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. З огляду на вищевказану статтю Закону тендерна документація в загальному подається як документ (матеріально відображене документальне підтвердження інформації). Інших способів подання інформації (наприклад, усно) Законом не допускається. Відповідно до офіційних законодавчих визначень: документ – матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі (Закон України «Про інформацію»); документ – матеріальна форма одержання, зберігання, використання і поширення інформації, зафіксованої на папері, магнітній, кіно-, фотоплівці, оптичному диску або іншому носієві (Закон України «Про бібліотеки і бібліотечну справу»); документ – матеріальна форма одержання, зберігання, використання і поширення інформації, зафіксованої на папері, магнітній, кіно-, фотоплівці, оптичному диску або іншому носієві (Закон України «Про обов’язковий примірник документів»). Таким чином, тендерний комітет замовника на момент складання тендерної документації вважав, що зазначення в ній вимог до учасників щодо надання інформації про відсутність підстав передбачених пунктами 2, 3, 4 та 9 частини першої статті 17 Закону автоматично може трактуватись учасниками, як вимога документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Оскільки така інформація (хай і в довільній формі) може бути надана учасниками виключно у формі документального підтвердження (зафіксована на матеріальному носії – документі і завантажена в електронну систему, як зовнішнє матеріальне відображення – документ, у розумінні частини першої статті 25 Закону). З аналізу відповідних положень Закону вбачається явна, видима суперечність, неузгодженість та неоднозначність між першим та третім реченнями частини третьої статті 17, другим реченням пункту 2 частини другої статті 22 Закону, що в наслідку призвело до можливого помилкового трактування тендерним комітетом замовника правових норм Закону та не зазначення в тендерній документації вимог до учасників щодо надання інформації про відсутність підстав передбачених пунктами 2, 3, 4 та 9 частини першої статті 17 Закону. Разом з тим, при розгляді найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника з найнижчою ціновою пропозицією (ПП «ТРАНС-ДОР-СЕРВІС») тендерним комітетом замовника, за відкритими єдиними державними реєстрами, було перевірено наявність-відсутність підстав для відмови зазначеному учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених в п. 2, 3, 4 та 9 частини першої ст. 17 Закону, і лише після цього визначено його переможцем. Встановлене Державною аудиторською службою України за результатом моніторингу порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї є наслідком технічної помилки замовника спровокованої, насамперед, суперечністю, неузгодженістю та неоднозначністю окремих положень Закону, є малозначним, не створює юридичних наслідків, не порушує принципів публічних закупівель та концептуальних вимог Закону щодо встановлення підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі за наявності підстав, визначених у статті 17 Закону, не порушує прав та інтересів інших учасників торгів та в підсумку не має негативного впливу для бюджетів. Здійснені заходи щодо усунення виявленого порушення: На виконання зобов’язань Державної аудиторської служби України, для усунення виявленого порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї та з метою недопущення подібних випадків у подальшому, тендерним комітетом замовника: 1) повторно вивчено та узагальнено правові положення і вимоги статей 17 та 22 Закону; 2) проаналізовано та взято до уваги узагальнені відповіді рекомендаційного характеру Уповноваженого органу щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 3) опрацьовано Коментарі до законодавства України про публічні закупівлі (Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС), за редакцією О. Шатковського, С. Яременко; 4) одноголосно вирішено в майбутньому обов’язково зазначати у тендерній документації вимоги щодо надання учасниками відкритих торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону. Голова тендерного комітету П.І. Борисюк Секретар тендерного комітету Н.В. Горліковська Заступник голови тендерного комітету – В.І. Бортнічук виконуючий обов’язки директора СОК «Шахтар» Член тендерного комітету: В.О. Глинюк

2019-08-05 09:05:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС" 20 830 969,49
UAH з ПДВ
20 830 969,49
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Евродизайн 21 679 000,00
UAH з ПДВ
21 679 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2019 17:17
цінова.PDF
20 червня 2019 17:17
1 наказ.jpg
20 червня 2019 17:17
досвід.PDF
20 червня 2019 17:17
довідки.PDF
20 червня 2019 17:17
4обладнання.jpg
20 червня 2019 17:17
3працівники (1).jpg
20 червня 2019 17:16
2 Статут.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС"

ТОВ Евродизайн

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС"
#37669226
Переможець 20 830 969,49
UAH з ПДВ
25 червня 2019 15:46

Документи

25 червня 2019 15:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2019 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС"
#37669226
20 830 969,49
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2019 15:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 15:28
Додаткова угода №7.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 15:28
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 15:25
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 10:15
Угода 6 від 17.12.2020.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 10:09
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 10:06
Угода 5.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 10:03
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 08:50
Угода 4.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 08:48
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 11:11
ДОДАТКОВА УГОДА 3.pdf зміни до договору
30 червня 2020 11:09
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 17:49
ДОДАТКОВА УГОДА 2.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 17:47
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 14:33
ДОДАТКОВА УГОДА 1.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 14:31
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 12:39
Кошторисна док. ч. 4 укладений
12 липня 2019 12:33
Кошторисна док. ч. 3 укладений
12 липня 2019 12:33
Кошторисна док. ч. 2 укладений
12 липня 2019 12:33
Кошторисна док. ч. 1 укладений
12 липня 2019 12:33
Договірна ціна укладений
12 липня 2019 12:33
Договір укладений
12 липня 2019 12:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уповільнення темпів виконання робіт в поточному році з врахуванням подальшої необхідності внесення змін до проектної документації; у зв'язку із запровадженням міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З урахуванням фактичного обсягу виконання робіт у поточному бюджетному періоді додаток до договору (План фінансування робіт № 1 «Капітальний ремонт трибун та бігових доріжок стадіону СОКу «Шахтар» на пр. Перемоги, 5 у м. Нововолинську (коригування)» (Код згідно ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) на 2019 рік) сторони погодили викласти в оновленій редакції, що додається до додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005 № 668, з врахуванням положень п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на момент проведення торгів та укладення договору), відповідно до п.п. 50, 73 Договору, беручи до уваги коригування проектної документації відповідно до вимог Замовника, Сторони погодили внести зміни у Договір згідно додаткової угоди № 3 від 30.06.2020 (скан-копія додаткової угоди із переліком (описом) змін завантажена в ел. систему)
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005 № 668, відповідно до п.п. 50, 73 Договору, з врахуванням положень п. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на момент проведення торгів та укладення договору), беручи до уваги продовження фінансування об’єкта будівництва в рамках національного проєкту «Велике будівництво», для подальшого виконання робіт в поточному році сторони погодили внесення змін до договору згідно додаткової угоди № 4 від 12.08.2020, що додається.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005 № 668, відповідно до п.п. 50, 73 Договору Сторони погодили Додаток до Договору «План фінансування робіт № 2 «Капітальний ремонт трибун та бігових доріжок стадіону СОКу «Шахтар» на пр. Перемоги, 5 у м. Нововолинську (коригування)» (Код згідно ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) на 2020 рік», викласти в оновленій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Не змінюючи істотних умов Договору Сторони погодили та підтверджують, що на кінець 2020-го бюджетного року (станом на 17 грудня 2020 року) Підрядником фактично виконано, а Замовником прийнято (за актами Ф КБ-2в) робіт з капітального ремонту трибун та бігових доріжок стадіону СОКу «Шахтар» на пр. Перемоги, 5 у м. Нововолинську (коригування) на загальну суму 8 818 969,65 грн. (Вісім мільйонів вісімсот вісімнадцять тисяч дев’ятсот шістдесят дев’ять гривень 65 копійок) з ПДВ, з них за джерелами капіталовкладень: - кошти місцевого бюджету становлять: 1 900 812,00 грн. (Один мільйон дев’ятсот тисяч вісімсот дванадцять гривень 00 копійок) з ПДВ; - кошти державного бюджету становлять: 6 918 157,65 грн. (Шість мільйонів дев’ятсот вісімнадцять тисяч сто п’ятдесят сім гривень 65 копійок) з ПДВ. Не використана на кінець 2020-го бюджетного року (станом на 17 грудня 2020 року) сума коштів за Договором у розмірі 4 799,35 грн. (Чотири тисячі сімсот дев’яносто дев’ять гривень 35 копійок), виділених Замовнику з державного бюджету, підлягає зняттю Замовником з обліку бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань в органах Державної казначейської служби України згідно діючого нормативного порядку. В рамках приведення договірних фінансових зобов’язань до фактичних показників на кінець 2020-го бюджетного року Сторони погодили додаток до Договору «План фінансування робіт № 2 «Капітальний ремонт трибун та бігових доріжок стадіону СОКу «Шахтар» на пр. Перемоги, 5 у м. Нововолинську (коригування)» (Код згідно ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) на 2020 рік», викласти в оновленій редакції, що додається (додаток до дотаткової угоди).
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір діє до його повного виконання Сторонами (абз. 3 п. 82 Договору), а всі роботи відповідно до проектної документації станом на 29,12,2021 р. не є виконаними. Стаття 599 ЦК України та стаття 202 Господарського кодексу України встановлюють, що зобов'язання припиняється виконанням, проведеним належним чином.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір діє до його повного виконання Сторонами (абз. 3 п. 82 Договору), а всі роботи відповідно до проектної документації станом на 29,12,2021 р. не є виконаними. Стаття 599 ЦК України та стаття 202 Господарського кодексу України встановлюють, що зобов'язання припиняється виконанням, проведеним належним чином.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML