Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІСОЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04396727 |
Вебсайт: | http://pisochin-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 62416, Україна , Харківська обл., смт. Пісочин, ПРОВУЛОК ТРАНСПОРТНИЙ, будинок 2 |
Контактна особа: |
Іван Тягнибок +380997925628 sr.pisochin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2019 17:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2019 13:34 |
Очікувана вартість: | 1 720 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється шляхом оплати вартості послуг згідно акту здачі – приймання наданих послуг на протязі 10 (десяти) робочих днів з дня підписання акту здачі – приймання наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2019 14:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2019 14:18 |
ТД Прибирання та підмітання змін.PDF | |
07 червня 2019 14:18 |
ТД Прибирання та підмитання вулиць із змінами.doc | |
07 червня 2019 14:18 |
Повідомлення про зміни.PDF | |
31 травня 2019 17:46 |
ТД Прибирання та підмітання вул.PDF | |
31 травня 2019 17:46 |
ТД Прибирання та підмитання вулиць Пісочинська селищна рада.doc |
07 червня 2019 14:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 червня 2019 14:18 |
ТД Прибирання та підмітання змін.PDF
|
|||
07 червня 2019 14:18 |
ТД Прибирання та підмитання вулиць із змінами.doc
|
|||
07 червня 2019 14:18 |
Повідомлення про зміни.PDF
|
|||
31 травня 2019 17:46 |
ТД Прибирання та підмітання вул.PDF
|
|||
31 травня 2019 17:46 |
ТД Прибирання та підмитання вулиць Пісочинська селищна рада.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-30-000005 ● cfdcf2b1df9242d8874dde35515ce27a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2019 12:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.10.2019 № 261
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 29.10.2019 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 29.10.2019 № 261
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
10 UA-2019-05-31-001704-b 31.05.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-31 09:20:29
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмитання вулиць (ручне прибирання та підмитання вулиць, провулків, в’їздів, дитячих та спортивних майданчиків, тощо, прибирання тротуарів від бруду, снігу та посипання проти ожеледиці у 2019 році) інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-05-31-001704-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
З яких причин в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору від 05.07.2019 №339, які були внесені додатковими угодами від 08.07.2019 №1 та 09.07.2019 №3 оприлюднені 18.07.019 та 18.07.2019 відповідно, тобто пізніше терміну, визначеного статтею 10 Закону.
Крім того, поясніть з яких причин не опубліковано повідомлення про внесення змін до договору від 05.07.2019 №339, які були внесені додатковою угодою №2, що є порушенням статтею 10 Закону.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-01 16:55:33
Надання пояснень щодо закупівлі ДК021:2015-90610000-6
Щодо причин не опублікування повідомлення про внесення змін до договору від 05.07.2019 №339 (ділі - Договір), які були внесенні додатковою угодою №2 пояснюємо наступне.
08 липня 2019 року була укладена додаткова угода №1 до Договору,
далі була укладена 08 липня 2019 року додаткова угода №1, де були виправлені неточності в попередньо укладеній додатковій угоді, а саме у реквізитах сторін замість Закону України "Про публічні закупівлі" зазначили посилання на конкретний пункт Договору,
далі була укладена додаткова угода №3 до Договору від 09 липня 2019 року, де була виправлена механічна описка, а саме: назва "Додаткова угода №1 до договору про надання послуг №339 від 05.07.2019р." викладена у новій редакції "Додаткова угода №2 до договору про надання послуг №339 від 05.07.2019р."
Таким чином, головою тендерного комітету Пісочинської селищної ради Тягнибок І.В. було опубліковано в електронній системі закупівель всі додаткові угоди до Договору не порушуючи статтю 10 Закону України "Про публічні закупівлі".
Додатково повідомляємо, що відповідальний за оприлюднення документів в електронній системі закупівель є голова тендерного комітету Тягнибок Іван В'ячеславович.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СЕГЕДА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" #2901907758 |
Переможець |
1 710 000,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2019 17:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2020 12:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 липня 2019 16:00
|
Д.У. № 4 до договору № 339 ФОП СЕГЕДА О.М..PDF | зміни до договору |
19 липня 2019 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2019 14:42
|
д.у.№ 3 до договору № 339 ФОП СЕГЕДА О.М..PDF | зміни до договору |
18 липня 2019 14:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2019 10:25
|
д.у. № 1 до договору № 339 ФОП СЕГЕДА О.М..PDF | зміни до договору |
18 липня 2019 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2019 10:17
|
д.у № 1 до договору № 339 ФОП СЕГЕДА О.М..jpeg | зміни до договору |
12 липня 2019 10:14
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2019 15:39
|
ДОГОВІР № 339 ФОП СЕГЕДА О.М..PDF | укладений |
05 липня 2019 15:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна строку надання послуг з 05.07.2019 по 31.12.19 |
Номер договору про закупівлю: | 339 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк надання послуг з 05.07.2019р. по 31.12.2019р. |
Номер договору про закупівлю: | 339 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Анулювання д/у № 1 до договору, виправлення механічної описки |
Номер договору про закупівлю: | 339 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк надання послуг з 05.07.2019р.по 31.12.2019р |
Номер договору про закупівлю: | 339 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |