Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пральна композиція (засіб відбілюючий безхлоровий, засіб відбілюючий хлоровий, засіб пральний, засіб рідкий підсилюючий лужний, ополіскувач нейтралізатор)
Очікувана вартість
3 480 708,78 UAH
UA-2019-05-31-001554-b 6923d3b23d654bc9978cd3439572c439
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2019 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 13:06
Очікувана вартість: 3 480 708,78 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 806,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 104418 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Засіб пральний - відповідно додатку 1 ТД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
1 од.
Засіб відбілюючий хлоровий - відповідно додатку 1 ТД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
1 од.
Засіб відбілюючий без хлоровий - відповідно додатку 1 ТД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
1 од.
Засіб підсилюючий лужний - відповідно додатку 1 ТД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
1 од.
Ополіскувач нейтралізатор - відповідно додатку 1 ТД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 16:24
ТД_292-19_нова редакція.doc
20 серпня 2019 16:24
Перелік змін.docx
20 серпня 2019 16:24
ТД_292-19_з закр.даними.doc
31 травня 2019 16:25
Оголошення_.doc
31 травня 2019 16:25
договір остаточна редакція.doc
20 серпня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 16:24
ТД_292-19_нова редакція.doc
20 серпня 2019 16:24
Перелік змін.docx
20 серпня 2019 16:24
ТД_292-19_з закр.даними.doc
31 травня 2019 16:25
ТД_292-19_Пральна композиція.doc
31 травня 2019 16:25
Оголошення_.doc
31 травня 2019 16:25
договір остаточна редакція.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-31-001554-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФБИТХІМ", Код ЄДРПОУ:41628699
Дата подання: 07 червня 2019 12:47
Вимагаємо внести зміни
У п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначається, що «технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля». На виконання цієї норми вбачається за необхідне додати Замовником вимогу щодо надання у тендерній пропозиції на підтвердження застосування заходів із захисту довкілля сертифікату відповідності ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), що регламентує процес здійснення господарської діяльності з виробництва та реалізації відповідної продукції у спосіб, який би сприяв захисту довкілля і, поряд з цим, давав можливість суб’єкту господарювання бути конкурентоспроможним на ринку – впровадження системи екологічного управління. Вимоги щодо відповідності продукції стандартам ставляться у тендерній документації, зокрема, ДСТУ 2161:2010 «Метод визначання здатності до біологічного розкладання аніонних поверхнево-активних речовин», ДСТУ 2972:2010 «Загальні технічні вимоги та методи випробовування», ДСТУ 7282:2012 «Метод визначання здатності до біологічного розкладання неіоногенних поверхнево-активних речовин». Отже, Замовник має на меті закупити екологічно чисту продукцію. Однак, не може бути екологічно чистою продукція, якщо процес її виробництва чинить пагубний вплив на навколишнє природне середовище. Стандартна серія ISO 14000 – «Управління навколишнім середовищем» є однією з найбільш значних міжнародних природоохоронних ініціатив та нараховує більше 20 стандартів. Головним документом з серії стандартів ISO 14000 вважається ISO 14001, яким регламентується процес здійснення господарської діяльності з виробництва та реалізації відповідної продукції у спосіб, який би сприяв захисту довкілля і, поряд з цим, давав можливість суб’єкту господарювання бути конкурентоспроможним на ринку. Орієнтуючись на досвід таких провідних держав, як Німеччина, Велика Британія, Сполучені Штати Америки, що зважаючи на європейський та євроатлантичний курс України, має сенс, приходимо до висновку, що продукція, виготовлена без дотримання відповідності встановленому стандарту не відповідає інтересам Замовника, який має на меті закупити екологічно чисту продукцію. Наявність сертифікату відповідності ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) свідчить про застосування суб’єктами господарювання заходів із захисту довкілля, необхідність застосування яких повинно передбачатися у вимогах щодо технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, згідно із законодавством. Згідно з ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до тендерної документації. Зважаючи на це, просимо врахувати вище наведені аргументи та внести до тендерної документації вимогу про надання сертифікату на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT).
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-31-001554-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФБИТХІМ", Код ЄДРПОУ:41628699
Дата подання: 13 червня 2019 16:50
Скарга
Скарга, платіжне доручення
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 червня 2019 19:18
Рішення від 18.06.2019 № 7892 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 червня 2019 19:18
Рішення від 02.07.2019 №8732.pdf
Дата публікації: 05 липня 2019 22:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вирішили: Внести зміни до тендерної документації, затвердити тендерну документацію в новій редакції та оприлюднити: 39830000-9 Продукція для чищення (Пральна композиція (засіб відбілюючий безхлоровий, засіб відбілюючий хлоровий, засіб пральний, засіб рідкий підсилюючий лужний, ополіскувач нейтралізатор)), оголошення UA-2019-05-31-001554-b, (292-19), а саме: 1) Розділ ІІ. Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі Додатку №1 ТД «Технічне завдання» викласти в новій редакції. 2) п.4.1. «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції:» цифри «18.06.2019 18:00» замінити на «28.08.2019 18:00».
Дата виконання рішення замовником: 20 серпня 2019 16:25

Документи подані скаржником

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 серпня 2019 16:28
Коментар щодо відміни: Відмінити відкриті торги на підставі абз. 3 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
20 серпня 2019 16:28
Протокол 1.docx
20 серпня 2019 16:28
ПОВ відміна.docx