Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

фармацевтична продукція (діазепам, діазепам, натрію оксибутират)
Очікувана вартість
387 125,00 UAH
UA-2019-05-31-001537-b ad8f0b7697bd4c81a234105190e6bb01
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лімонченко Марина Генріхівна

+380612968050 okpl.zap@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Обласна клінічна психіатрична лікарня" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05498909
Місцезнаходження: 69600, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10-а
Контактна особа: Лімонченко Марина Генріхівна
+380612968050
okpl.zap@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2019 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 18 червня 2019 14:02
Очікувана вартість: 387 125,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 936,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


лікарські засоби відповідно до специфікації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
750 уп
діазепам
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, Оріхівське шосе 10-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
880 уп
діазепам
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, Оріхівське шосе 10-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
85 уп
натрію оксибутират
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, Оріхівське шосе 10-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium oxybate

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2019 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 16:21
ТД травень 2019.doc
31 травня 2019 16:21
Додаток 5.docx
31 травня 2019 16:21
Додаток 4.docx
31 травня 2019 16:21
Додаток 3.docx
31 травня 2019 16:21
Додаток 2.docx
31 травня 2019 16:21
Додаток 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-18-000020 ● 9a94397567a94ba3acbda198ac67eed8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 жовтня 2019 16:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
18.10.2019 № 178
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону, моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 18.10.2019 № 178

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

5. UA-2019-05-31-001537-b, Комунальна установа "Обласна клінічна психіатрична лікарня" Запорізької обласної ради, код ДК 021:2015 33600000-6 - Фармацевтична продукція (діазепам, діазепам, натрію оксибутират)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-23 16:06:52

Про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі фармацевтичної продукції (діазепам, діазепам, натрію оксибутират) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-31-001537-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
1. На виконання вимоги п. 1 розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником КП "АО "Фармація" ЗОР надано довідку про відповідність предмета закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим Замовником у тендерній документації (файл "3_Медико-технічні вимоги.pdf, стор. 1-2). Втім, кількісний показник позиції № 1 "Сибазон розчин для ін'єкцій, 5 мг/мл по 2 мл № 10", запропонованого учасником, відрізняється від кількісного показника, визначеного Замовником у тендерній документації (750 упаковок - в тендерній документації Замовника та 850 упаковок - в тендерній пропозиції учасника).
2. Згідно з п. 5 Додатку 5 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції має надати затверджені у встановленому порядку копії настанови (інструкції) з використання (застосування) препарату (за всіма позиціями-українською мовою), які мають бути завірені підписом Учасник. У складі тендерної пропозиції КП "АО "Фармація" ЗОР надано сканкопії інструкцій для медичного застосування препаратів (файл "3_ Медико-технічні вимоги.pdf, стор. 16-21), які не завірені підписом учасника.
При цьому, тендерну пропозицію КП "АО "Фармація" ЗОР Замновником визнано як таку, що відповідає умовам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-11-06 17:01:55

Роз'яснення щодо висновку

Заперечення
на висновок про результати моніторингу закупівлі
(ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-31-001537-b)


18 жовтня 2019 року Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області прийнято рішення про проведення моніторингу процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю фармацевтичної продукції (діазепам; діазепам, натрію оксибутират) код ДК 021:2015 – 33600000-6 (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-31-001537-b), яка була оголошена КУ «Обласна клінічна психіатрична лікарня» ЗОР 31.05.2019 року. За результатом проведеного моніторингу Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області було зроблено висновок, в якому зазначалось, що за результатами моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція КП "АО "Фармація" ЗОР не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: КП "АО "Фармація" ЗОР надано довідку про відповідність предмета закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим Замовником у тендерній документації, в якій Учасником кількісний показник позиції № 1 "Сибазон розчин для ін'єкцій, 5 мг/мл по 2 мл № 10", відрізняється від кількісного показника, визначеного Замовником у тендерній документації (750 упаковок - в тендерній документації Замовника та 850 упаковок - в тендерній пропозиції учасника відповідно), а також даним Учасником надано сканкопії інструкцій для медичного застосування препаратів, які не завірені підписом учасника, як того вимагав Замовник торгів в тендерній документації по даним торгам.
Отже ретельно вивчивши вищезазначений висновок КУ «Обласна клінічна психіатрична лікарня» ЗОР не погоджується з ним та заперечує з приводу встановленого порушення, в силу наступного:
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника - КП "АО "Фармація" ЗОР по процедурі закупівлі - відкриті торги на закупівлю фармацевтичної продукції (діазепам; діазепам, натрію оксибутират) код ДК 021:2015 – 33600000-6 (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-31-001537-b) тендерним комітетом Замовника торгів було перевірено інформацію надану Учасником на відповідність її вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації по даній процедурі закупівлі. Так відносно наданої КП "АО "Фармація" ЗОР довідки про відповідність предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, в якій Учасником була запропонована кількість сибазона, розчин для ін'єкцій, 5 мг/мл по 2 мл № 10 – 850 паков, а не 750 упаковок як зазначено в тендерній документації Замовником, то з приводу даної розбіжності тендерний комітет Замовника керувався пунктом 1 розділу ІІІ даної тендерної документації та частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та дійшов висновку, що Учасник допустив формальну (не несуттєву) помилку під час заповнення даної довідки, яка не впливає на зміст пропозиції, оскільки і в формі «тендерної цінової пропозиції» (згідно додатку №1 до тендерної документації), і в проекті договору про закупівлю товару (додаток №4 до тендерної документації) даним Учасником запропонована кількість сибазона, розчин для ін'єкцій, 5 мг/мл по 2 мл № 10 – 750, тобто та кількість, що планувалась Замовником по даній процедурі.
Відносно надання даним учасником сканкопій інструкцій для медичного застосування препаратів, які не завірені підписом учасника, то з приводу даного факту звертаємо Вашу увагу, що Учасником в складі тендерної пропозиції подано оригінали документів, а не їх копії і тому Замовником визнано вказану пропозицію учасника такою, що відповідає вимогам тендерної документації, оскільки надання оригіналів документів замість їх копії не впливає на зміст пропозиції Учасника, так як це не стосується змісту документу та не впливає на його юридичну силу та не призводить до нівелювання юридичної значення, який цей документ підтверджує.
Таким чином враховуючи вищевикладене вважаємо, що Замовником торгів була здійснена об’єктивна та неупереджена оцінка тендерної пропозиції КП "АО "Фармація" ЗОР і відповідно не було допущено порушення законодавства в частині розгляду тендерної пропозиції КП "АО "Фармація" ЗОР та обрання його переможцем торгів по процедурі закупівлі - відкриті торги на закупівлю фармацевтичної продукції (діазепам; діазепам, натрію оксибутират) код ДК 021:2015 – 33600000-6 (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-31-001537-b).


Головний лікар Ф.В.Паталах

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "АО "Фармація" ЗОР 383 207,85
UAH з ПДВ
383 207,85
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" 387 120,65
UAH з ПДВ
387 120,65
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2019 11:41
Документи переможця.pdf
14 червня 2019 11:03
4_Інші документи.pdf
14 червня 2019 11:03
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 червня 2019 17:28
технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "АО "Фармація" ЗОР

ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "АО "Фармація" ЗОР
#02124953
Переможець 383 207,85
UAH з ПДВ
25 червня 2019 16:10

Документи

25 червня 2019 16:10
Електронний підпис
25 червня 2019 16:09
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2019 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "АО "Фармація" ЗОР
#02124953
383 207,85
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2019 16:10
Електронний підпис
25 червня 2019 16:09
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 15:42
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 13:13
підписаний контракт укладений
09 липня 2019 13:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 383 207,85
UAH (в тому числі ПДВ 25 069,67 UAH)