Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2019 33651600-4 «Вакцини»
Очікувана вартість
38 420,00 UAH
UA-2019-05-31-001487-b e7fd625a756f4ff787926e67e8828cfe
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Михайлівна Криховецька

+380734206950 ilinka@alexcom.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Іллінський психоневрологічний інтернат" ДОР"
Код ЄДРПОУ: 03188375
Місцезнаходження: 53561, Україна , Дніпропетровська обл., Томаківський р-н, с.Іллінка, вул. Гагаріна, 106
Контактна особа: Галина Михайлівна Криховецька
+380734206950
ilinka@alexcom.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно Закону України ч.4 п.2 Стаття 35 Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог що було зазначено замовником у тендерній документації, та процедури закупівлі : : UA-2019-05-11-000975-A; ID: UA-2019-04-23-002917-B, в електронній системі Прозоро, які двічі не відбулись.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2019 18:32
Оскарження наміру укласти договір: 11 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Вакцина для профілактики черевного тифу полісахаридна рідка «ТІФІМ ВІ/TYPHIM VI” по 0,5 мл (1 доза у попередньо заповненому шприці з прикріпленою голкою №1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 упаковка
«Вакцини» (Вакцина для профілактики черевного тифу полісахаридна рідка «ТІФІМ ВІ/TYPHIM VI” по 0,5 мл (1 доза у попередньо заповненому шприці з прикріпленою голкою №1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53561, Україна, Дніпропетровська область, с.Іллінка Томаківський район, Гагаріна, 106
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 33651600-4 — Вакцини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

31 травня 2019 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 16:06
Обгрунтування.pdf
31 травня 2019 16:06
Протокол переговоров.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОСТОК-ФАРМ"
#35809661
Переможець 38 420,00
UAH з ПДВ
31 травня 2019 18:32

Документи

31 травня 2019 18:32
Електронний підпис
31 травня 2019 18:32
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2019 18:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОСТОК-ФАРМ"
#35809661
38 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 травня 2019 18:32
Електронний підпис
31 травня 2019 18:32
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 13:54
Протокол Т.К.pdf зміни до договору
13 червня 2019 11:31
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 09:23
Договір.pdf укладений
11 червня 2019 09:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): до Звіту
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 75
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 38 420,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 513,45 UAH)