Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщень денного стаціонару (Кабінет №1, Кабінет №2) КНП «Міська лікарня № 10» ЗМР за адресою: м. Запоріжжя, бул. Шевченка, 25
Очікувана вартість
428 723,00 UAH
UA-2019-05-31-001292-c ● 1a1f64386d4542f9b685624a9c44fd40
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №10" Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05498708 |
Місцезнаходження: | 69001, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, бульвар Шевченка, 25 |
Контактна особа: |
Солов'ян Ірина Миколаївна +380612228088 ekon10gb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2019 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2019 16:54 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2019 16:54 |
Початок аукціону: | 18 червня 2019 15:22 |
Очікувана вартість: | 428 723,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 143,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень денного стаціонару (Кабінет №1, Кабінет №2) КНП «Міська лікарня № 10» ЗМР за адресою: м. Запоріжжя, бул. Шевченка, 25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2019 16:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2019 16:50 |
Тендерна документація Поточний ремонт ДС.rar |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-31-001292-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АМА-БУД", Код ЄДРПОУ:41085651
Дата подання: 22 червня 2019 14:43
оскарження дискваліфікації
надання додаткових розьяснень
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 червня 2019 10:42
Відповідь на вимогу ТОВ «АМА-БУД»
В п.2 «Інша інформація» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено: «14. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.»
В період уточнень (до 06.06.2019р) на електронний майданчик не надходило жодних запитань або уточнень від будь-яких потенційних учасників.
Згідно підпункту Ї) пункту 1) додатку 3 Тендерної документації від Учасників вимагалось надати Проект календарного графіку виконання робіт / надання послуг (відповідно до норм Мінрегіонбуду України). Згідно п.2.1. наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009р. №2 «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві» «Додаток "Календарний графік виконання робіт" конкретизує зобов'язання Підрядника, визначені умовами договору, щодо складу, обсягів, виконавців, послідовності, строків виконання робіт. Обґрунтованість положень цього додатка забезпечує ритмічність виконання робіт, своєчасність матеріально-технічного забезпечення, надання фронту робіт співвиконавцям, безперервність фінансування будівництва тощо». Виконання цієї вимоги поліпшує роботу та забезпечує конкретизацію щодо проведення робіт на об’єкті, що розташований в лікувальному закладі, який надає медичну допомогу населенню та не може «консервуватись» на період виконання ремонту приміщень.
В своїй пропозиції ТОВ«АМА-БУД» надав файл «Графік», що не відповідає формі, яка вимагалась умовами тендерної документації.
Відповідно до вищевикладеного та з урахуванням п.2 розділуV тендерної документації за умови відсутності будь-яких запитань в період уточнень, означає що учасник процедури закупівлі повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї процедури закупівлі, Вашу вимогу що оприлюднена на електронному майданчику від 22.06.2019, Замовник вважає необґрунтованою та залишає без задоволення.
В п.2 «Інша інформація» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено: «14. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.»
В період уточнень (до 06.06.2019р) на електронний майданчик не надходило жодних запитань або уточнень від будь-яких потенційних учасників.
Згідно підпункту Ї) пункту 1) додатку 3 Тендерної документації від Учасників вимагалось надати Проект календарного графіку виконання робіт / надання послуг (відповідно до норм Мінрегіонбуду України). Згідно п.2.1. наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009р. №2 «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві» «Додаток "Календарний графік виконання робіт" конкретизує зобов'язання Підрядника, визначені умовами договору, щодо складу, обсягів, виконавців, послідовності, строків виконання робіт. Обґрунтованість положень цього додатка забезпечує ритмічність виконання робіт, своєчасність матеріально-технічного забезпечення, надання фронту робіт співвиконавцям, безперервність фінансування будівництва тощо». Виконання цієї вимоги поліпшує роботу та забезпечує конкретизацію щодо проведення робіт на об’єкті, що розташований в лікувальному закладі, який надає медичну допомогу населенню та не може «консервуватись» на період виконання ремонту приміщень.
В своїй пропозиції ТОВ«АМА-БУД» надав файл «Графік», що не відповідає формі, яка вимагалась умовами тендерної документації.
Відповідно до вищевикладеного та з урахуванням п.2 розділуV тендерної документації за умови відсутності будь-яких запитань в період уточнень, означає що учасник процедури закупівлі повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї процедури закупівлі, Вашу вимогу що оприлюднена на електронному майданчику від 22.06.2019, Замовник вважає необґрунтованою та залишає без задоволення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2019 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АМА-БУД" |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
247 856,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК "РАЙТЕКС" |
424 977,25
UAH з ПДВ
|
424 977,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТРОЙЕКСПЕРТ-2000" |
428 720,00
UAH з ПДВ
|
428 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АМА-БУД" #41085651 |
Відхилено |
247 856,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2019 10:58
|
ТОВ "БК "РАЙТЕКС" #41510077 |
Переможець |
424 977,25
UAH з ПДВ
|
26 червня 2019 08:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2020 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2020 14:56
|
додаток 1 до доп угоди2.pdf | зміни до договору |
19 вересня 2019 15:02
|
доп уг 2 - 2240-24.pdf | зміни до договору |
19 вересня 2019 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2019 16:55
|
Протокол 80 Зміни до звіту.pdf | зміни до договору |
17 липня 2019 14:31
|
дод угода1.pdf | зміни до договору |
17 липня 2019 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2019 13:30
|
Додаток до договору | укладений |
12 липня 2019 13:24
|
Договір | укладений |
12 липня 2019 13:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти п.1.2 договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 2240/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2240/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі послуг за договором |
Номер договору про закупівлю: | 2240/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |