Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дошки аудиторні комбіновані (крейда/маркер) та одноелементні.
Очікувана вартість
16 200,00 UAH
UA-2019-05-31-001216-b e7d82aa4d24e45f7bedc4ab042f4270e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Юрченко

+380474440889 eyurchenko.0503@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Код ЄДРПОУ: 02125639
Вебсайт: http://udpu.org.ua/
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., м. Умань, вул. Садова, 2
Контактна особа: Олена Юрченко
+380474440889
eyurchenko.0503@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2019 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 05 червня 2019 13:58
Очікувана вартість: 16 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 162,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Дошки аудиторні комбіновані (крейда/маркер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Садова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 червня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штука
Дошки аудиторні одноелементні.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Садова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 червня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2019 08:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 14:58
Договір 2019.doc
31 травня 2019 14:58
Специфікація.xlsx
31 травня 2019 14:58
Оголошення.docx
03 червня 2019 08:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 14:58
Договір 2019.doc
31 травня 2019 14:58
Специфікація.xlsx
31 травня 2019 14:58
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-31-001216-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3181010709
Дата подання: 06 червня 2019 14:07
Не повний пакет документів
Просимо звернути увагу, на комплект документів, які було подано учасником аукціону ФОП ДАНИЛЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ. Учасник аукціону ФОП Даниленко С.О. до моменту проведення аукціону надав не всі документи в складі своєї тендерної пропозиції, які вимагав замовник. Відсутні наступні документів::
- цінова пропозиція;
- технічні вимоги до товару Додаток №1;
- проект договору та специфікація – окремим додатком до тендерної документації;
Всі документи Замовник вимагав надати до моменту проведення аукціону, а учасник Даниленко С.О. підкріпив їх після аукціону.
Таким чином вимагаємо поставити питання про дискваліфікацію вказаного вище учасника даного аукціону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2019 14:25
Шановний учасник закупівлі. Так як ми, Замовник, є державна установа, що фінансується за рахунок державного бюджету, основним чинником для вибору переможця у всіх закупівлях є ціна, найнижча ціна, запропонована Постачальником. Відповідно до п.17 Оголошення про закупівлю UA-2019-05-31-001216-b критерієм вибору переможця є також ціна. В даній закупівлі, після проведення аукціону система автоматично обрала переможця ФОП Даниленко С.О., який запропонував найнижчу ціну. Ціна учасника №1 є найнижчою (на 1103грн. від ціни другого учасника), економічно вигідною більш, ніж на 10%. Що стосується недоданих документів Учасником №1, то він їх завантажив на ЦБ одразу після аукціону. Причини недодання документів перед початком аукціону ФОП Даниленко С.О. пояснив у листі (див. додатком до документації). Замовником не вимагалось подання учасниками заповненого проекту договору та специфікації до нього, а лише лист-згоду з умовами договору, що учасником № 1 було надано. Всі решта документів, які вимагались Замовником - учасником №1 були надані в повному обсязі, в т.ч. - і копія паспорта для фізичних осіб, та завірена належним чином копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (що вами не були надані). Дана закупівля є допороговою а тому, в даному випадку не вбачається перегляд переможця по даній закупівлі та відповідно до чинного ЗУ "Про публічні закупівлі" відсутні підстави для відхилення пропозиції учасником № 1 ФОП Даниленко С.О.

Документи

07 червня 2019 14:25
лист-пояснення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2019 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДАНИЛЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 13 418,00
UAH з ПДВ
13 418,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА 14 521,00
UAH з ПДВ
14 521,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2019 15:47
цінова оновлена.pdf
05 червня 2019 15:28
Електронний підпис
05 червня 2019 15:24
цінова.pdf
05 червня 2019 15:24
тех умови.pdf
05 червня 2019 15:24
цінова.pdf
05 червня 2019 15:24
тех умови.pdf
03 червня 2019 17:03
справка банк.pdf
03 червня 2019 17:03
справка банк кред.pdf
03 червня 2019 17:03
установчі документи.pdf
03 червня 2019 17:03
лист договір.pdf
03 червня 2019 17:03
санкції.pdf
03 червня 2019 17:03
дилер лист.pdf
03 червня 2019 17:03
сес дошки.pdf
03 червня 2019 17:03
аналогічні договори.pdf

Публічні документи

04 червня 2019 16:07
Цінова пропозиція.pdf
04 червня 2019 16:07
Специфікація-1.pdf
04 червня 2019 16:06
проект договору.pdf
04 червня 2019 16:05
лист згода з договором.pdf
04 червня 2019 16:03
паспорт.pdf
04 червня 2019 16:02
Витяг_єдин_под.pdf
04 червня 2019 16:02
Витяг ЄДРПОУ.pdf
04 червня 2019 16:02
Виписка-ЄДРПОУ.pdf
04 червня 2019 16:02
Інформація_учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДАНИЛЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДАНИЛЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#1899108933
Переможець 13 418,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 16:08

Документи

05 червня 2019 16:08
Електронний підпис
05 червня 2019 16:07
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2019 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДАНИЛЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#1899108933
13 418,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2019 16:08
Електронний підпис
05 червня 2019 16:07
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 11:10
Догов.pdf укладений
21 червня 2019 11:09