Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дошки аудиторні комбіновані (крейда/маркер) та одноелементні.
Очікувана вартість
16 200,00 UAH
UA-2019-05-31-001216-b ● e7d82aa4d24e45f7bedc4ab042f4270e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
Код ЄДРПОУ: | 02125639 |
Вебсайт: | http://udpu.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 20300, Україна , Черкаська обл., м. Умань, вул. Садова, 2 |
Контактна особа: |
Олена Юрченко +380474440889 eyurchenko.0503@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2019 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2019 13:58 |
Очікувана вартість: | 16 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 162,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Дошки аудиторні комбіновані (крейда/маркер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Садова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 червня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штука
Дошки аудиторні одноелементні.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Садова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 червня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2019 08:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2019 14:58 |
Договір 2019.doc | |
31 травня 2019 14:58 |
Специфікація.xlsx | |
31 травня 2019 14:58 |
Оголошення.docx |
03 червня 2019 08:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 травня 2019 14:58 |
Договір 2019.doc
|
|||
31 травня 2019 14:58 |
Специфікація.xlsx
|
|||
31 травня 2019 14:58 |
Оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-31-001216-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3181010709
Дата подання: 06 червня 2019 14:07
Не повний пакет документів
Просимо звернути увагу, на комплект документів, які було подано учасником аукціону ФОП ДАНИЛЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ. Учасник аукціону ФОП Даниленко С.О. до моменту проведення аукціону надав не всі документи в складі своєї тендерної пропозиції, які вимагав замовник. Відсутні наступні документів::
- цінова пропозиція;
- технічні вимоги до товару Додаток №1;
- проект договору та специфікація – окремим додатком до тендерної документації;
Всі документи Замовник вимагав надати до моменту проведення аукціону, а учасник Даниленко С.О. підкріпив їх після аукціону.
Таким чином вимагаємо поставити питання про дискваліфікацію вказаного вище учасника даного аукціону.
Розгорнути
Згорнути
- цінова пропозиція;
- технічні вимоги до товару Додаток №1;
- проект договору та специфікація – окремим додатком до тендерної документації;
Всі документи Замовник вимагав надати до моменту проведення аукціону, а учасник Даниленко С.О. підкріпив їх після аукціону.
Таким чином вимагаємо поставити питання про дискваліфікацію вказаного вище учасника даного аукціону.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2019 14:25
Шановний учасник закупівлі. Так як ми, Замовник, є державна установа, що фінансується за рахунок державного бюджету, основним чинником для вибору переможця у всіх закупівлях є ціна, найнижча ціна, запропонована Постачальником. Відповідно до п.17 Оголошення про закупівлю UA-2019-05-31-001216-b критерієм вибору переможця є також ціна. В даній закупівлі, після проведення аукціону система автоматично обрала переможця ФОП Даниленко С.О., який запропонував найнижчу ціну. Ціна учасника №1 є найнижчою (на 1103грн. від ціни другого учасника), економічно вигідною більш, ніж на 10%. Що стосується недоданих документів Учасником №1, то він їх завантажив на ЦБ одразу після аукціону. Причини недодання документів перед початком аукціону ФОП Даниленко С.О. пояснив у листі (див. додатком до документації). Замовником не вимагалось подання учасниками заповненого проекту договору та специфікації до нього, а лише лист-згоду з умовами договору, що учасником № 1 було надано. Всі решта документів, які вимагались Замовником - учасником №1 були надані в повному обсязі, в т.ч. - і копія паспорта для фізичних осіб, та завірена належним чином копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (що вами не були надані). Дана закупівля є допороговою а тому, в даному випадку не вбачається перегляд переможця по даній закупівлі та відповідно до чинного ЗУ "Про публічні закупівлі" відсутні підстави для відхилення пропозиції учасником № 1 ФОП Даниленко С.О.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДАНИЛЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #1899108933 |
Переможець |
13 418,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2019 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2019 11:10
|
Догов.pdf | укладений |
21 червня 2019 11:09
|