Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Малинова в м. Суми (від вул. Михайлівська до ж/б №11 по вул. Малинова)
Очікувана вартість
1 493 683,20 UAH
UA-2019-05-31-001143-b 6224f8eb86de4522806212f413a018a3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шкиря Юрій

+380542225521 ukb@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 травня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 00433331
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91
Контактна особа: Шкиря Юрій
+380542225521
ukb@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Малинова в м. Суми (від вул. Михайлівська до ж/б №11 по вул. Малинова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Малинова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

31 травня 2019 14:42
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДПРО 2018"
#42524830
Переможець 1 493 683,20
UAH з ПДВ
31 травня 2019 14:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 травня 2019 14:46
009.jpg укладений
31 травня 2019 14:45
011.jpg укладений
31 травня 2019 14:45
003.jpg укладений
31 травня 2019 14:45
002.jpg укладений
31 травня 2019 14:45
001.jpg укладений
31 травня 2019 14:45
010.jpg укладений
31 травня 2019 14:45
012.jpg укладений
31 травня 2019 14:45
006.jpg укладений
31 травня 2019 14:45
008.jpg укладений
31 травня 2019 14:45
004.jpg укладений
31 травня 2019 14:45
005.jpg укладений
31 травня 2019 14:45
007.jpg укладений
31 травня 2019 14:45
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2019 08:24
Ду 1 до договору 38-19.pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 08:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 38/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML