Вантажопасажирський фургон
Очікувана вартість
554 900,00 UAH
UA-2019-05-31-001080-c aa52d512aa2f4a1e939bcad2687152b0
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП "СпецЕко"
Код ЄДРПОУ: 36965797
Місцезнаходження замовника: 39800, Україна, Полтавська обл., м. Горішні Плавні, вул. Соборна, буд. 1
Контактна особа замовника: Сергій Першин
+380534822941, +380672882647
2882647@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 19 червня 2019 15:30
Очікувана вартість: 554 900,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 774,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Відсутні

Відсутні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Вантажопасажирський фургон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2019
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-03-000045 ● ed6a327aa9d440b0b8906f3c9a0dcfc6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-03
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-03 17:50:32
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
03.06.2019 № 28
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління В.ЄВТУХОВ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 03.06.2019 № 28

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-05-31-001080-c 31.05.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. начальника Управління В.ЄВТУХОВ

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виявлені порушення усунуті 11.06.2019 р. шляхом затвердження та оприлюднення відповідних змін до тендерної документації. Повідомлення про усунення порушень опубліковано КП "СпецЕко" після усунення технічних проблем електронного майданчика, про що Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.) було повідомлено листом від 18.06.2019 р.

2019-06-19 08:52:22

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 10 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 25 червня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП "СпецЕко", 36965797, Україна, м. Горішні Плавні, вул. Соборна, буд. 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Вантажопасажирський фургон, 554900UAH, 34130000-7, ДК021, 1, штуки
  3. Інформація про оприлюднення: aa52d512aa2f4a1e939bcad2687152b0, 2019-05-31
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 03 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, порядок вибору процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «СпецЕко» (далі – замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 31.05.2019 № 151 (далі – тендерна документація). За результатом аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 встановлено наступне. Замовником в пункті 1 розділу 5 тендерної документації не зазначено питомої ваги критеріїв оцінки тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону. Слід відмітити, що замовник відобразив гарантійний термін: - «повинен складати не менше 36 місяців або 100000 кілометрів пробігу, на кузов від наскрізної корозії – 96 місяців, на лакофарбове покриття кузова – 36 місяців» (пункт 3.3 Додатку 2 до тендерної документації); - «не повинен бути меншим ніж дванадцять місяців» (пункт 11 Додатку 3 до тендерної документації). Вказане не встановлює для учасника єдиного підходу при складанні тендерних пропозицій. Також, в пункті 7 розділу I тендерної документації замовником зазначено «Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, і готуються безпосередньо учасником, складаються українською мовою». При цьому, в пункті 3.6 Додатку 2 до тендерної документації замовником вказано, що вся технічна документація на товар повинна бути на українській або російській мові, що суперечить вимогам пункту 7 розділу I тендерної документації. Вказане не встановлює для учасника єдиного підходу при складанні тендерних пропозицій. Крім того, в пункті 1 Додатку 3 до тендерної документації замовником зазначено, що Специфікація є невід’ємною частиною договору. При цьому, замовник не встановлює форму, у якій має бути поданий документ учасником. Вказане не встановлює для учасників єдиного підходу при підготовці тендерних пропозицій. Пунктом 10 частини першої статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644), передбачено зокрема такі види санкцій, як заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, та заборону державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом. Водночас, частиною третьою статті 5 Закону № 1644 встановлено, що рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-21, 23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання. Поряд з тим, частина друга статті 6 Закону № 1644 передбачає, що закони та інші нормативно-правові акти України діють у частині, що не суперечить цьому Закону. Таким чином, при здійсненні закупівель відповідно до Закону № 922, замовникам необхідно ураховувати вимоги Закону № 1644 та рішення Ради національної безпеки та оборони України, яке уведене в дію указом Президента України. Так, зокрема, Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» уведено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО), пунктом 2 якого встановлено застосувати персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до фізичних осіб згідно з додатком 1 та юридичних осіб згідно з додатком 2. При цьому, до окремих суб’єктів, визначених у додатках 1 та 2 до рішення РНБО застосовано, зокрема, заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом. Отже тендерна документація замовника не враховує вимоги пункту 2 рішення РНБО та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини першої статті 4 Закону № 1644. Окремо слід вказати, що в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги, на що вказують норми частини першої статті 31 Закону № 922., 10 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону № 922. Крім того, зміст тендерної документації замовника не враховує вимоги рішення РНБО та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини першої статті 4 Закону № 1644. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, порядку вибору процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Зміст тендерної документації замовника не враховує вимоги рішення РНБО та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини першої статті 4 Закону № 1644)

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Зміст тендерної документації замовника не враховує вимоги рішення РНБО та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини першої статті 4 Закону № 1644) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником відмінено процедуру закупівель, чим забезпечено усунення порушень

2019-06-19 09:08:56

Інформація про відміну

Дата скасування
18 червня 2019 14:51
Причина скасування
Члени тендерного комітету прийняли рішення відмінити торги на закупівлю Вантажопасажирський фургон, оголошення UA-2019-05-31-001080-c, у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Документи
18 червня 2019 14:51 Протокол 155.doc

Актуальні тендери

До пошуку