Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аварійні роботи з відновлення працездатності ліфта за адресою: м. Київ,просп.Григоренка, 39-А (2 під’їзд, реєстраційний № 23884)
Очікувана вартість
3 594,25 UAH
UA-2019-05-31-001061-c 24cd19e6ecc0442ca9952430f6f0836a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волкотруб Павло Віталійович

380445632767 tenderkk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 травня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 39604270
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе 148-А
Контактна особа: Волкотруб Павло Віталійович
380445632767
tenderkk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Відповідно до ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" та ст. 181 Господарського Кодексу України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Аварійні роботи з відновлення працездатності ліфта за адресою: м. Київ, просп.Григоренка, 39-А (2 під’їзд, реєстраційний № 23884)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02140, Україна, місто Київ, Київ, просп.Григоренка, 39-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Умови оплати - відстрочка платежу. Замовник зобов’язується оплатити 100% вартості наданих послуг, протягом 90 (дев'яноста) календарних днів з дати підписання Сторонами акту виконаних робіт/наданих послуг за умови необхідних коштів на рахунку Замовника, але в будь якому -разі до повного виконання сторонами своїх зобов'язань за цим Договором. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державних, казенних, комунальних підприємств. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

31 травня 2019 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор сервіс"
#38526925
Переможець 3 594,25
UAH з ПДВ
31 травня 2019 15:31

Документи

31 травня 2019 15:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 травня 2019 15:35
Договір_Григоренка_39_А_1_446_05_31_БЕТ_425.pdf укладений
31 травня 2019 15:34