Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: Поточний середній ремонт автомобільної дороги О131201(КПП «Танюшівка» - Старобільськ - Бахмут) - Комишуваха - Попасна - МиронГРЕС на ділянці км 0+000-км 9+000 (будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). (Обласний бюджет).
Очікувана вартість
1 124 241,60 UAH
UA-2019-05-31-001043-b 4ab0d1f4aa7e4625abea149891b1d464
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Миколайович Чумак

+380645245005 road@loga.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ ТА УТРИМАННЯ МЕРЕЖІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ОБЛАСТІ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41908217
Місцезнаходження: 93405, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, проспект ЦЕНТРАЛЬНИЙ, буд. 59
Контактна особа: Андрій Миколайович Чумак
+380645245005
road@loga.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2019 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 18 червня 2019 11:16
Очікувана вартість: 1 124 241,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 621,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33727.24 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


послуги з технічного нагляду по поточному ремонту доріг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: Поточний середній ремонт автомобільної дороги О131201 (КПП «Танюшівка» - Старобільськ - Бахмут) - Комишуваха - Попасна - МиронГРЕС на ділянці км 0+000-км 9+000 (будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93405, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2019 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 16:35
Додаток1 (ЗМІНИ).docx
04 червня 2019 16:35
ДТТ технічний нагляд за ремонтом автомобільної дороги О131201 (ЗМІНИ).docx
04 червня 2019 16:35
перелік змін О131201.docx
04 червня 2019 16:35
Додаток 2 (ЗМІНИ).docx
31 травня 2019 14:17
Додаток 3.docx
31 травня 2019 14:17
Додаток 4.docx
31 травня 2019 14:17
Додаток 5 проект договору.docx
31 травня 2019 14:17
Додаток 6.docx
04 червня 2019 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 16:35
Додаток1 (ЗМІНИ).docx
31 травня 2019 14:18
Додаток1.docx
04 червня 2019 16:35
ДТТ технічний нагляд за ремонтом автомобільної дороги О131201 (ЗМІНИ).docx
31 травня 2019 14:18
ДТТ технічний нагляд за ремонтом автомобільної дороги О131201.docx
04 червня 2019 16:35
перелік змін О131201.docx
04 червня 2019 16:35
Додаток 2 (ЗМІНИ).docx
31 травня 2019 14:18
Додаток 2.docx
31 травня 2019 14:17
Додаток 3.docx
31 травня 2019 14:17
Додаток 4.docx
31 травня 2019 14:17
Додаток 5 проект договору.docx
31 травня 2019 14:17
Додаток 6.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо аналогічних договорів
Дата подання: 02 червня 2019 09:31
Дата відповіді: 05 червня 2019 17:04
Доброго дня! Щодо аналогічних договорів є питання. Виконання договору не обов'язково повинно бути повним?Якщо додати договір, що є діючим, чи буде вважатися виконаною вимога Замовника?
Відповідь: Дякуємо за запитання. У відповідь на Ваше питання повідомляємо: Вимога Замовника буде виконана якщо учасником у складі тендерної пропозиції буде надано документи, що засвідчують виконання, указаного ним договору(-ів), а саме надано копію цього договору(-ів) і документи, що підтверджують виконання договору згідно з його умовами (копії актів виконаних робіт на суму не менше 25 % від суми передбаченої предметом закупівлі. Період, за який може включатися інформація (договори) про виконані роботи – за останні два рокі. Аналогічним вважається договір на здійснення технічного нагляду за будівництвом, реконструкцією, капітальним та поточним середнім ремонтом автомобільних доріг загального користування.
Про досвід виконання аналогічних договорів
Дата подання: 04 червня 2019 10:46
Дата відповіді: 07 червня 2019 15:18
Доброго дня! У пункті 3 Додатку 2 міститься вимога «Подається з наданням у складі тендерної пропозиції документи, що засвідчують виконання, указаного ним договору(-ів), а саме надати копію цього договору(-ів) і документи, що підтверджують виконання договору згідно з його умовами (копії актів виконаних робіт КБ-2В, КБ-3 по зазначеному об’єкту) щонайменше по двох об’єктах з виконанням аналогічного виду робіт, з об’ємом не менше 30% від суми передбаченої предметом закупівлі.» Якщо очікувана вартість закупівлі складає 1 124 241,60 грн., то 30% від неї складатиме 337 272,48 грн. Тобто Учасник повинен додати до складу тендерної пропозиції два або більше договорів, загальна вартість виконаних робіт за якими повинна бути не менше 337 272,48грн.? Чи мається на увазі, що сума договорів (виконаних повністю або діючих на момент подачі пропозиції) повинна бути більшою за 337 272,48грн.? Просимо надати роз’яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. У відповідь на Ваше питання повідомляємо: що, Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати документи, що засвідчують виконання, указаного ним договору(-ів), а саме надано копію цього договору(-ів) і документи, що підтверджують виконання договору згідно з його умовами (копії актів виконаних робіт) на суму не менше 25 % від суми передбаченої предметом закупівлі. Таким чином ціна в аналогічному договорі може дорівнювати зазначеній в акті сумі, або бути більшою. Період, за який може включатися інформація (договори) про виконані роботи – за останні два рокі. Аналогічним вважається договір на здійснення технічного нагляду за будівництвом, реконструкцією, капітальним та поточним середнім ремонтом автомобільних доріг загального користування.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-31-001043-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ, Код ЄДРПОУ:38914550
Дата подання: 05 червня 2019 09:22
Вимога про внесення змін до ТД
Доброго дня! Пункт 3 Додатку 2 до тендерних торгів (ЗМІНИ) містить вимогу, яка є дискримінуючою, а саме в частині «з виконанням аналогічного виду робіт, з об’ємом не менше 25% від суми передбаченої предметом закупівлі». Така умова говорить про те, що аналогічним може бути договір, вартість якого повинна складати 281 060,40грн., або більше. Вимагаємо видалити дискримінуючу вимогу та внести зміни до тендерної документації. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору пропонуємо внести таку вимогу «Виконання аналогічного договору підтвердити відгуком від Замовника із зазначенням реквізитів договору (-ів) щодо належного виконання умов договору.»
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 07 червня 2019 15:42
Причина: Замовником надано роз'яснення щодо вимоги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" 983 711,72
UAH з ПДВ
983 711,72
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДМИТРІВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ " 1 104 124,00
UAH з ПДВ
1 104 124,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2019 18:36
Електронний підпис
19 червня 2019 10:40
6 Гарантійний лист 001.pdf
10 червня 2019 19:14
Електронний підпис
10 червня 2019 19:07
1.4 Технічне завдання 001.pdf
10 червня 2019 19:07
1.3 Технічне завдання 001.pdf
10 червня 2019 19:07
1.2 Технічне завдання 001.pdf
10 червня 2019 19:07
16 Витяг з наказу 001.pdf
10 червня 2019 19:07
15 Довіреність 001.pdf
10 червня 2019 19:07
11 Тендерна пропозиція.pdf
10 червня 2019 19:07
7.8 Паспорт.pdf
10 червня 2019 19:07
7.7 Паспорт.pdf
10 червня 2019 19:07
7.6 Паспорт.pdf
10 червня 2019 19:07
7.4 Виписка з ЄДР.pdf
10 червня 2019 19:07
7.3 Виписка з ЄДР.pdf
10 червня 2019 19:07
6 Гарантійний лист 001.pdf
10 червня 2019 19:07
5.7 Договір 68 2018 001.pdf
10 червня 2019 19:07
5.6 Договір 68 2018 001.pdf
10 червня 2019 19:07
5.5 Договір 68 2018 001.pdf
10 червня 2019 19:07
5 Досвід виконання 001.pdf
10 червня 2019 19:07
1.4 Технічне завдання 001.pdf
10 червня 2019 19:07
1.3 Технічне завдання 001.pdf
10 червня 2019 19:07
1.2 Технічне завдання 001.pdf
10 червня 2019 19:07
1.1 Технічне завдання 001.pdf
09 червня 2019 09:00
Електронний підпис
09 червня 2019 08:54
Електронний підпис
08 червня 2019 22:53
16 Витяг з наказу 001.pdf
08 червня 2019 22:53
15 Довіреність 001.pdf
08 червня 2019 22:53
11 Тендерна пропозиція.pdf
08 червня 2019 22:53
7.8 Паспорт.pdf
08 червня 2019 22:53
7.7 Паспорт.pdf
08 червня 2019 22:53
7.6 Паспорт.pdf
08 червня 2019 22:53
7.4 Виписка з ЄДР.pdf
08 червня 2019 22:53
7.3 Виписка з ЄДР.pdf
08 червня 2019 22:53
6 Гарантійний лист 001.pdf
08 червня 2019 22:53
5.7 Договір 68 2018 001.pdf
08 червня 2019 22:53
5.6 Договір 68 2018 001.pdf
08 червня 2019 22:53
5.5 Договір 68 2018 001.pdf
08 червня 2019 22:53
5.3 Договір 100 2018 001.pdf
08 червня 2019 22:53
5.2 Договір 100 2018 001.pdf
08 червня 2019 22:53
5.1 Договір 100 2018 001.pdf
08 червня 2019 22:53
5 Досвід виконання 001.pdf
08 червня 2019 22:53
1.3 Технічне завдання.pdf
08 червня 2019 22:53
1.2 Технічне завдання.pdf
08 червня 2019 22:53
1.1 Технічне завдання.pdf

Публічні документи

04 червня 2019 09:07
Тендер технагляд.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"

ФОП "ДМИТРІВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"
#2333200418
Переможець 983 711,72
UAH з ПДВ
21 червня 2019 13:26

Документи

21 червня 2019 13:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2019 13:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"
#2333200418
983 711,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 червня 2019 13:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 12:08
Звіт про виконання договору 20.2019001.pdf укладений
15 травня 2020 12:07
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2020 14:30
дод.угода №3 від 28.04.2020 до договору 20.2019 з додатком.pdf зміни до договору
28 квітня 2020 14:27
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 14:33
дод.угода 2 від 27.12.19 до дог.20.2019 з додатком.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:30
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2019 10:22
дод.угода №1 до договору №20.2019001.pdf зміни до договору
12 липня 2019 10:21
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 09:53
20.2019001.pdf укладений
09 липня 2019 09:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (зміни у реквізитах Замовника).
Номер договору про закупівлю: 20/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 20/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Номер договору про закупівлю: 20/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 932 270,76
UAH