Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїздів та прибудинкових територій за адресою: бульв. Вигурівський, 4 (дитяча поліклініка)
Очікувана вартість
3 445 994,40 UAH
UA-2019-05-31-001038-c 3d8ba49c9176496b8cab23bc3b370ff7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2019 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2019 21:00
Очікувана вартість: 3 445 994,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 229,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїздів та прибудинкових територій за адресою: бульв. Вигурівський, 4 (дитяча поліклініка) (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. За письмовим зверненням Виконавця Замовник приймає попереднє рішення про надання чи ненадання Виконавцю авансу на виконання робіт. Такий аванс може бути наданий Виконавцю лише за наявності бюджетного фінансування та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів. Розмір авансу на виконання робіт не може перевищувати 30 % від річного обсягу фінансування таких робіт. Виконавець зобов’язується використати отриманий аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та звітувати за нього шляхом надання Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) в строк до трьох місяців, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року. По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Виконавцем на бюджетний рахунок Замовника в ГУДКСУ м. Києва. У разі виплати Виконавцю авансу, подальші розрахунки здійснюються по факту виконання робіт при наявності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до 10 (десяти) календарних днів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт з урахуванням перерахованих авансових платежів. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акти приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3), які складаються Виконавцем та подаються для підписання Замовнику. При виявленні в розрахунках визначення вартості виконаних робіт (Акти приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3), які були оформлені та оплачені у попередні періоди, безперечних помилок та порушень чинного порядку визначення вартості будівництва, загальна вартість виконаних будівельних робіт підлягає уточненню з моменту виявлення зазначених помилок. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником на підставі документів, визначених пунктом 5.3 цього Договору, за умови наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2019 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 15:21
ТД - КР ВКП бульв. Вигурівський, 4.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 21:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" 3 390 200,40
UAH з ПДВ
3 390 200,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 20:59
Електронний підпис
18 червня 2019 20:58
лист.pdf
18 червня 2019 20:19
Електронний підпис
18 червня 2019 16:59
Лист_відгук_КАД.pdf
18 червня 2019 16:18
Електронний підпис
18 червня 2019 16:13
Договір_17.pdf
18 червня 2019 16:13
Цінова_пропозиція.pdf
18 червня 2019 16:13
Договір_010219.pdf
18 червня 2019 16:13
Пояснення_лабораторія.pdf
18 червня 2019 16:13
Довідка_досвід.pdf
18 червня 2019 16:13
Акти_ЛИПЕНЬ-2018.pdf
18 червня 2019 16:13
Аналогічний_Договір.pdf
18 червня 2019 16:13
Акти_Жовтень_2018.pdf
18 червня 2019 16:13
Акт_Серпень_2018.pdf
18 червня 2019 16:13
Акт_Вересень_2018.pdf
18 червня 2019 16:13
Акти_Листопад_2018.pdf
18 червня 2019 16:13
АКТ_грудень_2017.pdf
18 червня 2019 16:13
Довідка_База.pdf
18 червня 2019 16:13
Договір_01-17.pdf
18 червня 2019 16:13
Відомості_Підряд.pdf
18 червня 2019 16:13
Довідка_Працівники.pdf
18 червня 2019 16:13
Статут_СБМУ_Підряд.pdf
18 червня 2019 16:13
Довідка_Екологія.pdf
18 червня 2019 16:13
Довідка_Лабораторія.pdf
18 червня 2019 16:13
Залучена_лабораторія.pdf
18 червня 2019 16:13
Договір_4-19ТР.pdf
18 червня 2019 16:13
Договір_4.pdf
18 червня 2019 16:13
Довідка_Статутні.pdf
18 червня 2019 16:13
Проект_Договору.pdf
18 червня 2019 16:13
Договір_15-19.pdf
18 червня 2019 16:13
Копія_Ліцензії_Підряд.pdf
18 червня 2019 16:13
Паспорт_Жабський_1-7.pdf
18 червня 2019 16:13
Лист-відгук.pdf
18 червня 2019 16:13
Ліцензія_Підряд.pdf
18 червня 2019 16:13
Паспорт Жабський.pdf
18 червня 2019 16:13
Підтвердження_3-зміни.pdf
18 червня 2019 16:13
Погодження_Договір.pdf
18 червня 2019 16:13
Свідоцтво-ПДВ.pdf
18 червня 2019 16:13
Уповноважена_особа.pdf
18 червня 2019 16:13
Обсяг_робіт.pdf
18 червня 2019 16:13
Технічне_завдання.pdf
18 червня 2019 16:13
Довідка_СТ-17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд"

Інформація про відміну

Дата відміни
18 червня 2019 21:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій