Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (моноблоки)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-05-31-001028-c b6c297fc8c11434b9ccfb2dc384194ef
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Базилюк Олена Дмитрівна

380442465798 energet@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470160
Вебсайт: http://shev.kyivcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київ обл., Київ, бул. Т.Шевченка, 26/4
Контактна особа: Базилюк Олена Дмитрівна
380442465798
energet@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2019 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2019 14:00
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,67%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Ммоноблоки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина) (моноблоки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, місто Київ, Київ, бульвар Шевченка Тараса, 26/4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 червня 2019 09:18
Дата відповіді: 04 червня 2019 09:48
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1) Торгова марка у будь-якому випадку може відрізнятись т.я. передбачено еквівалент. 2) Керуючись наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 учасником процедури закупівлі є фізична особа, у т.ч. фізична особа-підприємець або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній Замовником 3) Якщо учасник є неплатником ПДВ, пропозиція розглядається без врахування податку, але Учасник зобов’язаний надати відповідні документи. До цінової пропозиції не додається 20%, т.я. учасник не платник податку на додану вартість. Дякую за запитання!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 27 324,00
UAH з ПДВ
27 324,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 13:56
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 27 324,00
UAH з ПДВ
24 червня 2019 11:12

Документи

24 червня 2019 11:12
Моноблок перемога.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2019 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
27 324,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 червня 2019 11:12
Моноблок перемога.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 10:17
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 10:15
Плата моноблок.pdf укладений
12 липня 2019 10:12
Договір моноблок.pdf укладений
01 липня 2019 11:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 27 324,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 554,00 UAH)