Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані з впровадженням проекту «Універсальний кавітаційний тепловий генератор»
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-05-31-000777-b d7b16b20b5684997ad1be4f6da259060
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарія Лещенко

+380979542751 leschenko@difku.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА ІННОВАЦІЙНА ФІНАНСОВО-КРЕДИТНА УСТАНОВА
Код ЄДРПОУ: 00041467
Вебсайт: https://www.sfii.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, буд. 65-Б
Контактна особа: Дарія Лещенко
+380979542751
leschenko@difku.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2019 12:52
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 20 червня 2019 13:04
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98110000-7: Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги, пов’язані з впровадженням проекту «Універсальний кавітаційний тепловий генератор»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, Київська область, Київ, Богдана Хмельницького, 65 – Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 98110000-7 — Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-31-000777-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПАЄРЛЕКС", Код ЄДРПОУ:36500821
Дата подання: 20 червня 2019 18:38
Скарга на результати проведення аукціону
Згідно умов проведення аукціону по Закупівлі №4072548 (Номер у Prozorro UA-2019-05-31-000777-b) мінімальний крок аукціону становив 1% або 5 000,00 грн., таким чином учасник аукціону ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ ФУНДАЦІЯ НАЦІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ІННОВАЦІЙ, яка вказала суму пропиції у розмірі 238 000,00 грн з ПДВ не дотримались умов проведення аукціону, оскільки у порівнянні із попередньою найнижчою пропозицією, що була зроблена ТОВ "СПАЄРЛЕКС" у розмірі 239 000,00 грн, різниця складає лише 1000 грн., що не відповідає мінімальному розміру кроку аукціону. У зв'язку із даним фактом просимо визнати пропозицію ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ФУНДАЦІЯ НАЦІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ІННОВАЦІЙ у розмірі 238 000,00 грн з ПДВ недійсною і застосувати відповідні наслідки у вигляді переоцінки результатів проведення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2019 19:54
Вітаємо!
Наголошуємо, що закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Статтею 18 зазначеного Закону, визначено порядок оскарження процедур закупівель.
Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України.
Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги.
Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
Станом на дату публікації відповідні рішення відсутні на веб-порталі Уповноваженого органу.
Керуючись вимогами статті 19 Конституції України, Замовник, діючи в межах та у спосіб, передбачений Законом України «Про публічні закупівлі», не розглядав Вашу вимогу, не маючи відповідних повноважень.
Разом з цим, звертаємо Вашу увагу на наступне.
Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу.
Для проведення електронного аукціону ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону.
Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни(не менше ніж на крок аукціону, що становить 1% або 5 000,00 грн.,).
При проведенні аукціону система в автоматичному режимі контролює дотримання вимог щодо мінімальних кроків і не дасть встановити суму пропозиції без урахування вищезазначених умов.
Просимо врахувати надану інформацію та деякі аспекти роботи електронної системи закупівель. Дякуємо за участь у закупівлях ДІФКУ.

.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2019 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ ФУНДАЦІЯ НАЦІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ІННОВАЦІЙ 390 000,00
UAH з ПДВ
238 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПАЄРЛЕКС" 395 000,00
UAH з ПДВ
239 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕРГІЙЧУК ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ 410 000,00
UAH з ПДВ
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Сумський державний університет 495 000,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Корпорація "Науковий парк Київський університет імені Тараса Шевченка" 500 000,00
UAH з ПДВ
390 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2019 22:28
NDI кваліфікація.pdf
13 червня 2019 22:28
NDI експерти.pdf
13 червня 2019 22:28
NDI довідка.pdf
13 червня 2019 22:28
NDI гарантійні листи.pdf
13 червня 2019 22:28
NDI statute.pdf
13 червня 2019 22:28
NDI references.pdf
13 червня 2019 22:28
NDI executive docs.pdf
13 червня 2019 22:28
NDI bank account.pdf
13 червня 2019 22:28
Krupskaya Olga references.pdf
13 червня 2019 22:28
Andrey Onoprienko references.pdf

Публічні документи

19 червня 2019 14:24
ФОП Витяг.pdf
19 червня 2019 14:24
Паспорт повний.pdf
19 червня 2019 14:24
ІПН.pdf
19 червня 2019 14:24
Репицький відгук.pdf
19 червня 2019 14:24
Лист-згода.pdf
19 червня 2019 14:24
Лист гарантія.pdf
19 червня 2019 14:24
Довідка Досвід.pdf
19 червня 2019 14:24
Гарантія технічна.pdf
19 червня 2019 14:24
Відомості.pdf
19 червня 2019 14:24
Вдовенко Відгук.pdf

Публічні документи

19 червня 2019 16:05
01_1-Відгуки.pdf
19 червня 2019 10:09
07-Статут СумДУ.pdf
19 червня 2019 10:09
06-Згода.pdf
19 червня 2019 10:09
05-Відомості.pdf
19 червня 2019 10:09
04-Довіреність.pdf
19 червня 2019 10:08
03-Виконання умов.pdf
19 червня 2019 10:08
02-Відсутність підстав.pdf

Публічні документи

19 червня 2019 14:44
Протокол №8.pdf
19 червня 2019 14:44
Додаток 5.PDF
19 червня 2019 14:44
Додаток 2.PDF
19 червня 2019 14:44
Додаток 7.PDF
19 червня 2019 14:44
Додаток ТЗ.PDF
19 червня 2019 14:44
Лист-відгук ІНН Іг.pdf
19 червня 2019 14:44
Лист-відгук КНУ.PDF
19 червня 2019 14:44
Додаток 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ ФУНДАЦІЯ НАЦІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ІННОВАЦІЙ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПАЄРЛЕКС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕРГІЙЧУК ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ

Сумський державний університет

Корпорація "Науковий парк Київський університет імені Тараса Шевченка"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ ФУНДАЦІЯ НАЦІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ІННОВАЦІЙ
#39484525
Відхилено 238 000,00
UAH з ПДВ
24 червня 2019 16:47
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПАЄРЛЕКС"
#36500821
Відхилено 239 000,00
UAH з ПДВ
27 червня 2019 14:39
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕРГІЙЧУК ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ
#3595404671
Відхилено 290 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 11:01
Сумський державний університет
#05408289
Відхилено 300 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 11:02
Корпорація "Науковий парк Київський університет імені Тараса Шевченка"
#37727916
Переможець 390 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 12:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2019 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Корпорація "Науковий парк Київський університет імені Тараса Шевченка"
#37727916
390 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 15:53
Договір №09-09-від 22.07.19.pdf укладений
22 липня 2019 15:51