Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015: 33790000-4 - Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення (за рахунок коштів залишків освітянської субвенції)
Очікувана вартість
107 860,80 UAH
UA-2019-05-31-000745-b e63dcb06d92546b7acd0e58f2e7d2f8f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Вікторівна Пилипенко

+380627445654 osvita-artray@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 травня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бахмутської районної державної адміністрації Донецької області
Код ЄДРПОУ: 02142619
Місцезнаходження: 84792, Україна , Донецька обл., Бахмутский р-н, м. Світлодарськ, буд. 24 А
Контактна особа: Наталя Вікторівна Пилипенко
+380627445654
osvita-artray@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33790000-4: Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Код ДК 021-2015: 33790000-4 - Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення (за рахунок коштів залишків освітянської субвенції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. В. Першина, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 33790000-4 — Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює розрахунки шляхом оплати після фактично поставлених товарів не пізніше 10 (десяти) календарних днів після підписання Сторонами накладної, що підтверджує постачання вищезазначених товарів та надання рахунку Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

31 травня 2019 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 12:38
Звіт про укладений договір 33790000-4.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
Переможець 107 860,80
UAH з ПДВ
31 травня 2019 12:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 травня 2019 12:41
Договір 33790000-4.pdf укладений
31 травня 2019 12:41