Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03410000-7 Деревина (Деревина дров’яна не промислового використання)
Очікувана вартість
3 388 818,00 UAH
UA-2019-05-31-000570-b 5ef8ad773eb44cc18dea33e3016c0165
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Буторін

+380988071517 mmbutorin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, національно-патріотичного виховання, молоді та спорту Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 02143040
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Лесі Українки, 1
Контактна особа: Михайло Буторін
+380988071517
mmbutorin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
ст. 35, п. 4 Закупівля проведена попередньо двічі невдало,тому виникла потреба у застосуванні переговорної процедури.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 14 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6117 метр кубічний
03410000-7 Деревина (Деревина дров’яна не промислового використання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: ЗОШ Житомирського району, Житомирський район, Житомирська область, 10003, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

31 травня 2019 11:45
Електронний підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-19-000036 ● 4218c417e7284a2c9af735eb4cfba91a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 липня 2019 15:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.07.2019
№40

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.07.2019 № 40.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
10. UA-2019-05-31-000570-b від 31.05.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-09-11 17:26:54

Усунення виявлених порушень

З метою усунення ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель повідомляємо, що договір №71 від 14.06.2019 року на поставку деревини дров'яної не промислового використання II групи (сосна, вільха) для закладів загальної середньої освіти Житомирського району розірвано, у зв’язку з чим Сторонами 11.09.2019 року підписано Угоду про розірвання вищевказаного договору (копія Угоди додається). З моменту набуття чинності даної Угоди сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками.

В межах договору №71 від 14.06.2019 року вивезено 2611,352 куб.м. деревини на суму 1 446 695,06 грн., в т.ч. ПДВ 241 115,84 грн.

Залишок по договору поставки №71 від 14.06.2019 року – 1246,227 куб.м. на суму 690 403,71 грн., в т.ч. ПДВ 115 067,29 грн.

В подальшому тендерним комітетом будуть проводитись закупівлі згідно чинного законодавства.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Лист Станом на сьогоднішній день усунути виявлені порушення неможливо, оскільки частина зобов’язань за договором виконано на 746165 гривень. ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" здійснює поставку деревини в заклади загальної середньої освіти району. Проведення нової процедури потребує значного часу, тому відміна торгів (розірвання договору) може призвести до невиправних наслідків, а саме: учні закладів загальної середньої освіти Житомирського району у новому навчальному році можуть залишитись без тепла, що, в свою чергу, призведе до порушення прав дитини.

2019-08-20 11:27:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.

2019-09-12 10:32:11

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО"
#22050949
Переможець 3 388 818,00
UAH з ПДВ
03 червня 2019 17:45

Документи

03 червня 2019 17:45
Електронний підпис
03 червня 2019 17:45
140.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2019 17:45

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО"
#22050949
3 388 818,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 червня 2019 17:45
Електронний підпис
03 червня 2019 17:45
140.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 17:10
угода71.pdf укладений
11 вересня 2019 16:57
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2019 10:50
догов71_специф.pdf зміни до договору
21 червня 2019 10:44
Електронний підпис укладений
14 червня 2019 16:21
догов71.pdf укладений
14 червня 2019 16:18
догов71_ду1.pdf укладений
14 червня 2019 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки в специфікації до договору №71 від 14.06.2019
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 71
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 446 695,06
UAH (в тому числі ПДВ 241 115,84 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку з виявленням органом державного фінансового контролю ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель.