Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, національно-патріотичного виховання, молоді та спорту Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 02143040 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Лесі Українки, 1 |
Контактна особа: |
Михайло Буторін +380988071517 mmbutorin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2019 |
Оскарження наміру укласти договір: | 14 червня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
31 травня 2019 11:45 |
Електронний підпис |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-19-000036 ● 4218c417e7284a2c9af735eb4cfba91a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2019 15:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.07.2019
№40
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.07.2019 № 40.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
10. UA-2019-05-31-000570-b від 31.05.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-09-11 17:26:54
Усунення виявлених порушень
З метою усунення ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель повідомляємо, що договір №71 від 14.06.2019 року на поставку деревини дров'яної не промислового використання II групи (сосна, вільха) для закладів загальної середньої освіти Житомирського району розірвано, у зв’язку з чим Сторонами 11.09.2019 року підписано Угоду про розірвання вищевказаного договору (копія Угоди додається). З моменту набуття чинності даної Угоди сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками.
В межах договору №71 від 14.06.2019 року вивезено 2611,352 куб.м. деревини на суму 1 446 695,06 грн., в т.ч. ПДВ 241 115,84 грн.
Залишок по договору поставки №71 від 14.06.2019 року – 1246,227 куб.м. на суму 690 403,71 грн., в т.ч. ПДВ 115 067,29 грн.
В подальшому тендерним комітетом будуть проводитись закупівлі згідно чинного законодавства.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Лист Станом на сьогоднішній день усунути виявлені порушення неможливо, оскільки частина зобов’язань за договором виконано на 746165 гривень. ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" здійснює поставку деревини в заклади загальної середньої освіти району. Проведення нової процедури потребує значного часу, тому відміна торгів (розірвання договору) може призвести до невиправних наслідків, а саме: учні закладів загальної середньої освіти Житомирського району у новому навчальному році можуть залишитись без тепла, що, в свою чергу, призведе до порушення прав дитини.
2019-08-20 11:27:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
2019-09-12 10:32:11
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" #22050949 |
Переможець |
3 388 818,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2019 17:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 17:10
|
угода71.pdf | укладений |
11 вересня 2019 16:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 червня 2019 10:50
|
догов71_специф.pdf | зміни до договору |
21 червня 2019 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2019 16:21
|
догов71.pdf | укладений |
14 червня 2019 16:18
|
догов71_ду1.pdf | укладений |
14 червня 2019 16:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки в специфікації до договору №71 від 14.06.2019 |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 71 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 червня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
1 446 695,06
UAH (в тому числі ПДВ 241 115,84 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з виявленням органом державного фінансового контролю ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель. |