Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу на розі вул. Татарської та провулку Татарського у Шевченківському районі»
Очікувана вартість
2 164 064,00 UAH
UA-2019-05-31-000504-a 4ba3d07e505741a0a46de0f024b08fd3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2019 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 18 червня 2019 15:39
Очікувана вартість: 2 164 064,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 820,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу на розі вул. Татарської та провулку Татарського у Шевченківському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04107, Україна, Київська область, м. Київ, сквер на розі вул. Татарської та провулку Татарського у Шевченківському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 5 робочих днів після реєстрації даного Договору в ГУ ДКСУ у м. Києві та отримання від головного розпорядника бюджетних коштів надає Підряднику на _______ рік аванс для придбання матеріалів у розмірі до 30% від суми цього Договору забезпеченої бюджетним фінансуванням на 20__рік, в т.ч. ПДВ - 20%. строком на _____________ місяці за умови відкритого Підрядником рахунку в ГУ ДКСУ згідно п.21 Постанови Кабінету Міністрів України “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” від 23.04.2014 № 117 (із змінами та доповненнями) та за отриманого погодження від Замовника Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт Пiсляоплата 14 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 15:46
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-31-000504-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7", Код ЄДРПОУ:38526328
Дата подання: 25 червня 2019 14:26
Вимога щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
В результаті проведення закупівлі: "Капітальний ремонт скверу на розі вул. Татарської та провулку Татарського у Шевченківському районі" тендерну іпропозицію Товариства з обмеженою відповідалвьністю "Домобудівний комбінат-7" було неправомірно відхилено (Протокол засідання тендерного комітету № 74/3 від 21.06.2019 р.) як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. ТОВ "Домобудівний комбінат-7" не може погодитись з таким рішенням, всі зауваження по протоколу в вкладці.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 червня 2019 16:30
У відповідь на вимогу №73 від 24.06.2019 року ТОВ «ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7», повідомляємо наступне :

Відповідно до пункту 6.2.1.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 вартість машино-години будівельної техніки, що орендується, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні та наближених до нього територіях. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні цієї будівельної техніки, не враховуються. При перевірці кошторисної документації учасника закупівлі виявлено застосування розцінки на перевезення з урахуванням усереднених показників трудомісткості при перевезенні згідно додатку Г ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 таблиця Г.1. Наведені в додатку показники трудовитрат при перевезенні ґрунту та будівельного сміття автомобілями-самоскидами використовуються лише при складанні інвесторської кошторисної документації. Для участі в процедурі закупівлі учасник повинен складати договірну ціну, при цьому неможливо використовувати усередненні показники для інвесторської кошторисної документації. Таким чином при використанні усередненних показників трудомісткості трудовитрати робітників зайнятих на керуванні та обслуговуванні цієї будівельної техніки враховуються при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також при обчисленні прибутку, що являється прямим порушенням пункту 6.2.1.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013. Відповідно до пункту 6.3.1.1 витрати на транспортування матеріальних ресурсів розраховуються на підставі їх нормативної кількості, відстані перевезень та чинних тарифів. Якщо перевезення планується здійснювати власними транспортними засобами підрядника, витрати на транспортування матеріальних ресурсів визначаються на підставі розрахунків вартості перевезень за 1 тонну на необхідну відстань відповідними транспортними засобами. В пропозиції учасника відсутні розрахунки транспортування матеріальних ресурсів. Згідно пункту 6.3.1.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 заготівельно-складські витрати розраховуються виходячи з відповідних статей цих витрат та обсягів матеріальних ресурсів, які зберігаються на складах та застосовуються безпосередньо на об’єкті будівництва, потужності організації та обсягів робіт по цьому об’єкту. В пропозиції учасника не надано жодних розрахунків стосовно складу або наявності відповідних матеріальних ресурсів на балансі учасника закупівлі.
Таким чином надана учасником кошторисна документація розрахована з грубими порушеннями ДСТУ-Н Б Д1.1-2:2013.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МІСТОБУД-ПРОЕКТ 2 154 003,60
UAH з ПДВ
1 935 765,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ" 2 121 579,07
UAH з ПДВ
1 947 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7" 2 108 400,30
UAH з ПДВ
2 039 669,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Європроектбудсервіс 2 162 695,87
UAH з ПДВ
2 050 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-КОМПЛІТ" 2 133 791,56
UAH з ПДВ
2 133 791,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІГІТ" 2 138 805,00
UAH з ПДВ
2 138 805,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНРАД ГРУП" 2 164 060,00
UAH з ПДВ
2 164 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2019 13:42
Електронний підпис
16 червня 2019 13:41
42 -----.rar
16 червня 2019 13:41
юридична частина.pdf
16 червня 2019 13:41
технічна частина.pdf
16 червня 2019 13:41
наказ і рішення.pdf
16 червня 2019 13:41
Cтатут МІСТОБУДПРОЕКТ.pdf
16 червня 2019 13:41
Витяг ПДВ.pdf
16 червня 2019 13:41
Витяг .pdf

Публічні документи

14 червня 2019 21:29
Електронний підпис
14 червня 2019 21:27
10 -.rar
14 червня 2019 21:27
договір оренди ФОП.pdf
14 червня 2019 21:27
ДОГОВІР ОЗЕЛЕНЕННЯ.rar
14 червня 2019 21:27
Протокол і наказ.pdf
14 червня 2019 21:27
Витяг зав 19.03.2019.pdf
14 червня 2019 21:27
СТАТУТ .pdf

Публічні документи

15 червня 2019 16:17
Статут ТОВ ДБК-7.pdf
14 червня 2019 18:34
Електронний підпис
14 червня 2019 18:30
6.1 43.ims
14 червня 2019 18:29
5. ЛИСТ-ЗГОДА. Додато №3.pdf
14 червня 2019 18:29
4. Тендерна пропозиція.pdf
14 червня 2019 18:29
1.8.1 Витяг платника ПДВ.pdf
14 червня 2019 18:29
1.5.1 Опис до статуту.pdf
14 червня 2019 18:29
1.5 Статут ТОВ ДБК-7.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 17:15
Лист відмова
13 червня 2019 17:57
Електронний підпис
13 червня 2019 17:48
СТАТУТ.pdf
13 червня 2019 17:48
37.imd
13 червня 2019 17:48
фотофіксація.pdf
13 червня 2019 17:48
Фотофіксація скан 2.pdf
13 червня 2019 17:48
Фотофіксація скан 1.pdf
13 червня 2019 17:48
Статут.pdf
13 червня 2019 17:48
Протокол.pdf
13 червня 2019 17:48
Наказ на директора.pdf
13 червня 2019 17:48
Ліцензія.pdf
13 червня 2019 17:48
Витяг ПДВ.pdf
13 червня 2019 17:48
Витяг з ЄДР.pdf
13 червня 2019 17:48
Виписка з ЄДР.pdf
13 червня 2019 17:48
Договір УГК полив.pdf
13 червня 2019 17:48
Договір Ірпінь 669.pdf
13 червня 2019 17:48
Договір Ірпінь 668.pdf
13 червня 2019 17:48
Договір Ірпінь 597.pdf
13 червня 2019 17:48
Договір Ірпінь 596.pdf
13 червня 2019 17:48
Договір Ірпінь 595.pdf
13 червня 2019 17:48
Договір Аркада Порика.pdf
13 червня 2019 17:48
Відгук Укргеоконсалт.pdf
13 червня 2019 17:48
Відгук УГК.pdf
13 червня 2019 17:48
Відгук Ірпінь 2.pdf
13 червня 2019 17:48
Відгук Ірпінь 1.pdf
13 червня 2019 17:47
Відгук Аркада Порика.pdf
13 червня 2019 17:47
Наказ на виконроба.pdf
13 червня 2019 17:47
Кошторис.pdf
13 червня 2019 17:47
Комерційна пропозиція.pdf
13 червня 2019 17:47
Календарний графік.pdf
13 червня 2019 17:47
Додаток 4.pdf
13 червня 2019 17:47
Додаток 3.pdf
13 червня 2019 17:47
Додаток 2.pdf
13 червня 2019 17:47
Додаток 1.pdf
13 червня 2019 17:47
Довідка ст17.pdf
13 червня 2019 17:47
Довідка з ЄДР.pdf

Публічні документи

26 червня 2019 09:00
Електронний підпис
26 червня 2019 09:00
Довідка (6).zip
26 червня 2019 09:00
Довідка (5).zip
26 червня 2019 09:00
Довідка МВС.pdf
26 червня 2019 09:00
Тендерна пропозиція.pdf
15 червня 2019 13:11
Електронний підпис
15 червня 2019 13:10
22_Довідка НАЗК.pdf
15 червня 2019 13:10
19_Довідка НАЗК.pdf
15 червня 2019 13:10
18_Підтвердження ціни.pdf
15 червня 2019 13:10
15_Кошторис.rar
15 червня 2019 13:10
23.imd
15 червня 2019 13:10
14_Наказ_Виконроб.pdf
15 червня 2019 13:10
12_Досвід.rar
15 червня 2019 13:10
11_Договір техніка.pdf
15 червня 2019 13:10
10_МТБ_Субпідрядник.pdf
15 червня 2019 13:10
9_Договір_Озеленення.pdf
15 червня 2019 13:10
8_Лист Плант Сервіс.pdf
15 червня 2019 13:10
7_Гарантійні листи.pdf
15 червня 2019 13:10
6_Листи-Довідки.pdf
15 червня 2019 13:10
5_Копії установчих.rar
15 червня 2019 13:09
3_Лист згода(ДОДАТОК 3).pdf

Публічні документи

14 червня 2019 12:33
Електронний підпис
14 червня 2019 12:32
Цінова пропозиція.pdf
14 червня 2019 12:30
Інформаційна Довідка.pdf
14 червня 2019 12:30
Установчі Бігіт.rar
14 червня 2019 12:30
Статут.rar
14 червня 2019 12:30
Додаток 4.pdf
14 червня 2019 12:30
Додаток 3.pdf
14 червня 2019 12:30
Додаток 2.doc

Публічні документи

15 червня 2019 12:45
Технічні вимоги .rar
15 червня 2019 12:45
Кваліфікація.rar
15 червня 2019 12:45
КП _Корад Татарська..pdf
15 червня 2019 12:45
Відповідність.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МІСТОБУД-ПРОЕКТ

ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ"

ТОВ "ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7"

ТОВ Європроектбудсервіс

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-КОМПЛІТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІГІТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНРАД ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МІСТОБУД-ПРОЕКТ
#42014492
Відхилено 1 935 765,20
UAH з ПДВ
21 червня 2019 16:37
ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ"
#41768471
Відхилено 1 947 000,00
UAH з ПДВ
21 червня 2019 16:46
ТОВ "ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7"
#38526328
Відхилено 2 039 669,00
UAH з ПДВ
21 червня 2019 16:51
ТОВ Європроектбудсервіс
#42053594
Відхилено 2 050 400,00
UAH з ПДВ
24 червня 2019 17:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-КОМПЛІТ"
#42538376
Переможець 2 133 791,56
UAH з ПДВ
24 червня 2019 17:31

Документи

21 червня 2019 16:37
Електронний підпис
21 червня 2019 16:35
протокол

Документи

21 червня 2019 16:45
Електронний підпис
21 червня 2019 16:44
протокол

Документи

21 червня 2019 16:50
Електронний підпис
21 червня 2019 16:49
протокол

Документи

24 червня 2019 17:15
Електронний підпис
24 червня 2019 17:13
протокол

Документи

24 червня 2019 17:31
Електронний підпис
24 червня 2019 17:30
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2019 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-КОМПЛІТ"
#42538376
2 133 791,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 червня 2019 17:31
Електронний підпис
24 червня 2019 17:30
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:14
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 16:40
ДУ 4 від 30.10.19 до Д 130.7 від 12.07.19.pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 16:36
Електронний підпис укладений
07 серпня 2019 15:58
ДУ 3.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 15:54
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 16:04
ДУ 2 від 26.07.2019 до Д 130.7 від 12.07.19.pdf зміни до договору
26 липня 2019 16:01
Електронний підпис укладений
24 липня 2019 17:42
ДУ 1.pdf зміни до договору
24 липня 2019 17:41
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 12:48
Договір укладений
12 липня 2019 12:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю матеріалів у достатній кількості на складі виробника згідно листа № 127 від 15.07.2019 отриманого від Підрядника Сторони дійшли згоди продовжити термін виконання робіт та викласти Скоригований календарний графік ( Додаток 7) до Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 130/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.07.2019 № 1310 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» від 22 березня 2019 року № 507 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 1.1, 2.1 Договору та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 130/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди викласти Розділ 15 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 130/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 130/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 046 282,69
UAH (в тому числі ПДВ 341 047,11 UAH)