Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу на розі вул. Татарської та провулку Татарського у Шевченківському районі»
Очікувана вартість
2 164 064,00 UAH
UA-2019-05-31-000504-a ● 4ba3d07e505741a0a46de0f024b08fd3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 03362123 |
Вебсайт: | http://kievzelenbud.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23 |
Контактна особа: |
Дарморос Олена Олексіївна +380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2019 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2019 15:39 |
Очікувана вартість: | 2 164 064,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 820,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу на розі вул. Татарської та провулку Татарського у Шевченківському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04107, Україна, Київська область, м. Київ, сквер на розі вул. Татарської та провулку Татарського у Шевченківському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник протягом 5 робочих днів після реєстрації даного Договору в ГУ ДКСУ у м. Києві та отримання від головного розпорядника бюджетних коштів надає Підряднику на _______ рік аванс для придбання матеріалів у розмірі до 30% від суми цього Договору забезпеченої бюджетним фінансуванням на 20__рік, в т.ч. ПДВ - 20%. строком на _____________ місяці за умови відкритого Підрядником рахунку в ГУ ДКСУ згідно п.21 Постанови Кабінету Міністрів України “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” від 23.04.2014 № 117 (із змінами та доповненнями) та за отриманого погодження від Замовника | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2019 16:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2019 15:46 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-31-000504-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7", Код ЄДРПОУ:38526328
Дата подання: 25 червня 2019 14:26
Вимога щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
В результаті проведення закупівлі: "Капітальний ремонт скверу на розі вул. Татарської та провулку Татарського у Шевченківському районі" тендерну іпропозицію Товариства з обмеженою відповідалвьністю "Домобудівний комбінат-7" було неправомірно відхилено (Протокол засідання тендерного комітету № 74/3 від 21.06.2019 р.) як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. ТОВ "Домобудівний комбінат-7" не може погодитись з таким рішенням, всі зауваження по протоколу в вкладці.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 червня 2019 16:30
У відповідь на вимогу №73 від 24.06.2019 року ТОВ «ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7», повідомляємо наступне :
Відповідно до пункту 6.2.1.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 вартість машино-години будівельної техніки, що орендується, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні та наближених до нього територіях. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні цієї будівельної техніки, не враховуються. При перевірці кошторисної документації учасника закупівлі виявлено застосування розцінки на перевезення з урахуванням усереднених показників трудомісткості при перевезенні згідно додатку Г ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 таблиця Г.1. Наведені в додатку показники трудовитрат при перевезенні ґрунту та будівельного сміття автомобілями-самоскидами використовуються лише при складанні інвесторської кошторисної документації. Для участі в процедурі закупівлі учасник повинен складати договірну ціну, при цьому неможливо використовувати усередненні показники для інвесторської кошторисної документації. Таким чином при використанні усередненних показників трудомісткості трудовитрати робітників зайнятих на керуванні та обслуговуванні цієї будівельної техніки враховуються при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також при обчисленні прибутку, що являється прямим порушенням пункту 6.2.1.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013. Відповідно до пункту 6.3.1.1 витрати на транспортування матеріальних ресурсів розраховуються на підставі їх нормативної кількості, відстані перевезень та чинних тарифів. Якщо перевезення планується здійснювати власними транспортними засобами підрядника, витрати на транспортування матеріальних ресурсів визначаються на підставі розрахунків вартості перевезень за 1 тонну на необхідну відстань відповідними транспортними засобами. В пропозиції учасника відсутні розрахунки транспортування матеріальних ресурсів. Згідно пункту 6.3.1.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 заготівельно-складські витрати розраховуються виходячи з відповідних статей цих витрат та обсягів матеріальних ресурсів, які зберігаються на складах та застосовуються безпосередньо на об’єкті будівництва, потужності організації та обсягів робіт по цьому об’єкту. В пропозиції учасника не надано жодних розрахунків стосовно складу або наявності відповідних матеріальних ресурсів на балансі учасника закупівлі.
Таким чином надана учасником кошторисна документація розрахована з грубими порушеннями ДСТУ-Н Б Д1.1-2:2013.
Відповідно до пункту 6.2.1.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 вартість машино-години будівельної техніки, що орендується, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні та наближених до нього територіях. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні цієї будівельної техніки, не враховуються. При перевірці кошторисної документації учасника закупівлі виявлено застосування розцінки на перевезення з урахуванням усереднених показників трудомісткості при перевезенні згідно додатку Г ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 таблиця Г.1. Наведені в додатку показники трудовитрат при перевезенні ґрунту та будівельного сміття автомобілями-самоскидами використовуються лише при складанні інвесторської кошторисної документації. Для участі в процедурі закупівлі учасник повинен складати договірну ціну, при цьому неможливо використовувати усередненні показники для інвесторської кошторисної документації. Таким чином при використанні усередненних показників трудомісткості трудовитрати робітників зайнятих на керуванні та обслуговуванні цієї будівельної техніки враховуються при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також при обчисленні прибутку, що являється прямим порушенням пункту 6.2.1.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013. Відповідно до пункту 6.3.1.1 витрати на транспортування матеріальних ресурсів розраховуються на підставі їх нормативної кількості, відстані перевезень та чинних тарифів. Якщо перевезення планується здійснювати власними транспортними засобами підрядника, витрати на транспортування матеріальних ресурсів визначаються на підставі розрахунків вартості перевезень за 1 тонну на необхідну відстань відповідними транспортними засобами. В пропозиції учасника відсутні розрахунки транспортування матеріальних ресурсів. Згідно пункту 6.3.1.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 заготівельно-складські витрати розраховуються виходячи з відповідних статей цих витрат та обсягів матеріальних ресурсів, які зберігаються на складах та застосовуються безпосередньо на об’єкті будівництва, потужності організації та обсягів робіт по цьому об’єкту. В пропозиції учасника не надано жодних розрахунків стосовно складу або наявності відповідних матеріальних ресурсів на балансі учасника закупівлі.
Таким чином надана учасником кошторисна документація розрахована з грубими порушеннями ДСТУ-Н Б Д1.1-2:2013.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2019 16:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ МІСТОБУД-ПРОЕКТ |
2 154 003,60
UAH з ПДВ
|
1 935 765,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ" |
2 121 579,07
UAH з ПДВ
|
1 947 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7" |
2 108 400,30
UAH з ПДВ
|
2 039 669,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Європроектбудсервіс |
2 162 695,87
UAH з ПДВ
|
2 050 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-КОМПЛІТ" |
2 133 791,56
UAH з ПДВ
|
2 133 791,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІГІТ" |
2 138 805,00
UAH з ПДВ
|
2 138 805,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНРАД ГРУП" |
2 164 060,00
UAH з ПДВ
|
2 164 060,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ МІСТОБУД-ПРОЕКТ #42014492 |
Відхилено |
1 935 765,20
UAH з ПДВ
|
21 червня 2019 16:37
|
ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ" #41768471 |
Відхилено |
1 947 000,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2019 16:46
|
ТОВ "ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7" #38526328 |
Відхилено |
2 039 669,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2019 16:51
|
ТОВ Європроектбудсервіс #42053594 |
Відхилено |
2 050 400,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2019 17:15
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-КОМПЛІТ" #42538376 |
Переможець |
2 133 791,56
UAH з ПДВ
|
24 червня 2019 17:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:14
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2019 16:40
|
ДУ 4 від 30.10.19 до Д 130.7 від 12.07.19.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2019 16:36
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2019 15:58
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
07 серпня 2019 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2019 16:04
|
ДУ 2 від 26.07.2019 до Д 130.7 від 12.07.19.pdf | зміни до договору |
26 липня 2019 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2019 17:42
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
24 липня 2019 17:41
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2019 12:48
|
Договір | укладений |
12 липня 2019 12:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з відсутністю матеріалів у достатній кількості на складі виробника згідно листа № 127 від 15.07.2019 отриманого від Підрядника Сторони дійшли згоди продовжити термін виконання робіт та викласти Скоригований календарний графік ( Додаток 7) до Договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 130/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.07.2019 № 1310 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» від 22 березня 2019 року № 507 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 1.1, 2.1 Договору та викласти їх у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 130/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди викласти Розділ 15 у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 130/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 130/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |