Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля мобільного комплексу (лінії)
Очікувана вартість
2 400 000,00 UAH
UA-2019-05-31-000472-b a01188a39e4a45a6b69ed40af69c441c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Підгаєць

+380635492410 severynivca@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕВЕРИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04330421
Місцезнаходження: 23126, Україна , Вінницька обл., с. Северинівка, вул. Грушевського, 29
Контактна особа: Владислав Підгаєць
+380635492410
severynivca@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2019 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2019 15:00
Початок аукціону: 18 червня 2019 12:51
Очікувана вартість: 2 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 72000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Закупівля мобільного комплексу (лінії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23126, Україна, Вінницька область, с. Северинівка, Грушевського 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Календарні 30
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2019 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 11:47
Тендерна_документацiя.docx
31 травня 2019 11:18
Додаток_1_ТЗ.docx
31 травня 2019 11:18
Додаток_2.docx
31 травня 2019 11:18
Додаток_3.docx
31 травня 2019 11:18
Додаток_4.docx
31 травня 2019 11:18
Додаток_5.docx
31 травня 2019 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 11:47
Тендерна_документацiя.docx
31 травня 2019 11:18
Тендерна_документацiя.docx
31 травня 2019 11:18
Додаток_1_ТЗ.docx
31 травня 2019 11:18
Додаток_2.docx
31 травня 2019 11:18
Додаток_3.docx
31 травня 2019 11:18
Додаток_4.docx
31 травня 2019 11:18
Додаток_5.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-15-000026 ● 9406f450307e469aa1f8938956c532f4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2020 16:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
15.05.2020 №24
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.05.2020 №24
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11.UA-2019-05-31-000472-b 31.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-18 17:30:45

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі мобільного комплексу (лінії) (ДК 021:2015: 42410000-3 — «Підіймально-транспортувальне обладнання») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-05-31-000472-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. З яких підстав не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору від 09 липня 2019 року б/н додатковою угодою від 27 липня 2019 року №1?
2. Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 09 липня 2019 року б/н?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-21 12:50:12

Пояснення щодо неоприлюднення повідомлення про внесення змін до договору від 09 липня 2019 року б/н додатковою угодою від 27 липня 2019 року та неоприлюднення звіту про виконання договору від 09 липня 2019 року б/н

Помилку допущено через те, що не спрацювала кнопка, а спеціаліст який проводив закупівлю думав що все пройшло добре.

Надання інформації про усунення порушення замовником

В ході розгляду висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про результати моніторингу закупівлі №UA-M-2020-05-15-00026 предмет закупівлі Закупівля мобільного комплексу (лінії), за кодом ДК 021:2015: 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання установлено порушення норм пункту 2 Наказу №490, порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону.Зобовязуємося усунути порушення у встановленому законодавством порядку, в тому числі опублікувати звіт про виконання договору, а також в подальшому не допускати таких помилок

2020-05-29 14:29:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГРІНЕКС ЕКО 2 310 000,00
UAH з ПДВ
2 263 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ФЛЕШ-Р" 2 380 000,00
UAH з ПДВ
2 268 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2019 14:31
Електронний підпис
15 червня 2019 14:38
Електронний підпис
15 червня 2019 14:37
Проект договору.pdf
15 червня 2019 14:37
Про санкції.pdf
15 червня 2019 14:37
протокол правочин.pdf
15 червня 2019 14:36
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
15 червня 2019 14:36
Статут ТОВ ГРІНЕКС ЕКО.pdf
15 червня 2019 14:36
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРІНЕКС ЕКО

ТОВ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ФЛЕШ-Р"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРІНЕКС ЕКО
#40107752
Переможець 2 263 000,00
UAH з ПДВ
21 червня 2019 13:26

Документи

21 червня 2019 13:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2019 13:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГРІНЕКС ЕКО
#40107752
2 263 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 червня 2019 13:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 14:35
Електронний підпис укладений
10 липня 2019 10:51
Дог. СевСР_ГЕ.pdf укладений
10 липня 2019 10:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 263 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 377 166,00 UAH)