Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЕВЕРИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04330421 |
Місцезнаходження: | 23126, Україна , Вінницька обл., с. Северинівка, вул. Грушевського, 29 |
Контактна особа: |
Владислав Підгаєць +380635492410 severynivca@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2019 11:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2019 12:51 |
Очікувана вартість: | 2 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 72000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Календарні | 30 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2019 11:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2019 11:47 |
Тендерна_документацiя.docx | |
31 травня 2019 11:18 |
Додаток_1_ТЗ.docx | |
31 травня 2019 11:18 |
Додаток_2.docx | |
31 травня 2019 11:18 |
Додаток_3.docx | |
31 травня 2019 11:18 |
Додаток_4.docx | |
31 травня 2019 11:18 |
Додаток_5.docx |
31 травня 2019 11:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 травня 2019 11:47 |
Тендерна_документацiя.docx
|
|||
31 травня 2019 11:18 |
Додаток_1_ТЗ.docx
|
|||
31 травня 2019 11:18 |
Додаток_2.docx
|
|||
31 травня 2019 11:18 |
Додаток_3.docx
|
|||
31 травня 2019 11:18 |
Додаток_4.docx
|
|||
31 травня 2019 11:18 |
Додаток_5.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-15-000026 ● 9406f450307e469aa1f8938956c532f4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2020 16:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.05.2020 №24
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.05.2020 №24
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11.UA-2019-05-31-000472-b 31.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-18 17:30:45
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі мобільного комплексу (лінії) (ДК 021:2015: 42410000-3 — «Підіймально-транспортувальне обладнання») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-05-31-000472-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. З яких підстав не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору від 09 липня 2019 року б/н додатковою угодою від 27 липня 2019 року №1?
2. Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 09 липня 2019 року б/н?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-21 12:50:12
Пояснення щодо неоприлюднення повідомлення про внесення змін до договору від 09 липня 2019 року б/н додатковою угодою від 27 липня 2019 року та неоприлюднення звіту про виконання договору від 09 липня 2019 року б/н
Помилку допущено через те, що не спрацювала кнопка, а спеціаліст який проводив закупівлю думав що все пройшло добре.
Надання інформації про усунення порушення замовником
В ході розгляду висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про результати моніторингу закупівлі №UA-M-2020-05-15-00026 предмет закупівлі Закупівля мобільного комплексу (лінії), за кодом ДК 021:2015: 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання установлено порушення норм пункту 2 Наказу №490, порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону.Зобовязуємося усунути порушення у встановленому законодавством порядку, в тому числі опублікувати звіт про виконання договору, а також в подальшому не допускати таких помилок
2020-05-29 14:29:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ГРІНЕКС ЕКО #40107752 |
Переможець |
2 263 000,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2019 13:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2020 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2019 10:51
|
Дог. СевСР_ГЕ.pdf | укладений |
10 липня 2019 10:48
|