Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт по Громадському проекту № 174 "Реконструція спортивних майданчиків ліцею № 241" по вулиці Голосіївська, 12 у Голосіївському районі міста Києва
Очікувана вартість
2 505 183,60 UAH
UA-2019-05-31-000448-c 6e5975d48aca4460846413fee709a623
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юзвяк Андрій

380442570420 arhitektyra.gol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39612276
Вебсайт: http://golos.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, 42
Контактна особа: Юзвяк Андрій
380442570420
arhitektyra.gol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2019 11:49
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2019 15:00
Початок аукціону: 18 червня 2019 14:39
Очікувана вартість: 2 505 183,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 525,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт по Громадському проекту № 174 "Реконструція спортивних майданчиків ліцею № 241" по вулиці Голосіївська, 12 у Голосіївському районі міста Києва згідно додатків №1,2,3,4,5 документації закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт по Громадському проекту № 174 "Реконструція спортивних майданчиків ліцею № 241" по вулиці Голосіївська, 12 у Голосіївському районі міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, місто Київ, Київ, вулиця Голосіївська, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2019 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 11:49
ДОДАТОК 5- ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
31 травня 2019 11:49
Проект Договору підряду (1).doc
31 травня 2019 11:49
Додаток 3 вимоги до кваліфікації.docx
31 травня 2019 11:49
Додаток-2 - ігрові майданчики.doc
31 травня 2019 11:49
ТЗ Громадський проект 174.pdf
31 травня 2019 11:49
тендерна документація.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-12-000025 ● 440c14bcc9bc45df9c56b03b1ed7fdc5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2019 15:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.08.2019 №149
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 08.08.2019 № 149
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-05-31-000448-c 31.05.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІРІДІС БУД" 2 500 159,20
UAH з ПДВ
2 500 159,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" 2 505 183,60
UAH з ПДВ
2 505 183,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2019 20:42
Електронний підпис
14 червня 2019 20:41
Пропозиція.pdf
14 червня 2019 20:41
охорона довкілля.pdf
14 червня 2019 20:41
МВС довідка.pdf
14 червня 2019 20:41
договір-1-11.pdf
14 червня 2019 20:41
довідка відомість.pdf
14 червня 2019 20:41
Д2.rar
14 червня 2019 20:41
Д. 3 ч 2 3.2. Держпраці.pdf
14 червня 2019 20:41
Д. 3 ч 2 3.1. Ліцензія ДАБІ.pdf
14 червня 2019 20:41
Д. 3 ч 2 2.5. про облік.pdf
14 червня 2019 20:41
Д. 3 ч 2 2.4. витяг.pdf
14 червня 2019 20:41
Д. 3 ч 2 2.3. ЄДРПОУ.pdf
14 червня 2019 20:41
Д. 3 ч 2 2.2. Статут.pdf
14 червня 2019 20:41
Д. 3 ч 2 1.pdf
14 червня 2019 20:41
Д. 3 ч 1 4.1. фін звіт.pdf
14 червня 2019 20:41
Д. 3 ч 1 3.rar
14 червня 2019 20:41
Д. 3 довідка банкруцтво.PDF
14 червня 2019 20:41
графік.pdf
14 червня 2019 20:41
2.2. штатка.pdf

Публічні документи

17 червня 2019 13:25
15.Витяг платника ПДВ.pdf
17 червня 2019 13:25
14.Витяг _ДРПОУ.pdf
17 червня 2019 13:25
14.Виписка з _ДР.pdf
17 червня 2019 13:25
12.Протокол №1.pdf
17 червня 2019 13:24
12.Протокол зас_дання.pdf
17 червня 2019 13:24
12.Опис2.pdf
17 червня 2019 13:24
12.Коп_я___ПН_директора.pdf
17 червня 2019 13:24
Статут нова ред..pdf
17 червня 2019 13:24
Рішення.pdf
17 червня 2019 13:24
Цінова.pdf
17 червня 2019 13:24
Кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІРІДІС БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІРІДІС БУД"
#41842539
Переможець 2 500 159,20
UAH з ПДВ
20 червня 2019 17:50

Документи

20 червня 2019 17:50
Електронний підпис
20 червня 2019 17:48
20-06-03.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2019 17:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІРІДІС БУД"
#41842539
2 500 159,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 червня 2019 17:50
Електронний підпис
20 червня 2019 17:48
20-06-03.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2019 18:30
д.у.2 від 25.07.19 до дог.100 від 25.07.19.pdf зміни до договору
25 липня 2019 18:29
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2019 18:27
д.у.1 від 25.07.19 до дог.100 від 25.07.19.pdf зміни до договору
25 липня 2019 18:25
Електронний підпис укладений
25 липня 2019 17:40
Електронний підпис укладений
25 липня 2019 17:38
дог.100 від 25.07.19.pdf укладений
25 липня 2019 17:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В результаті проходження експертизи та отримання експертного звіту
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: Д.у.1 від 25.07.19 до Договору підряду № 100 від 25.07.19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення основного договору
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: Д.у.2 від 25.07.19 до Договору підряду № 100 від 25.07.19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 494 240,42
UAH (в тому числі ПДВ 415 706,73 UAH)