Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне переоснащення інфраструктури наземної дільниці Святошинсько-Броварської лінії Київського метрополітену (Проектні роботи. Стадія «П», «Р») (будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів, код 45221000-2 за ДК 021-2015)
Очікувана вартість
27 442 419,50 UAH
UA-2019-05-31-000245-b 71052b80c56c43988889811e76d259e4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сас Валентина Іванівна

(044) 238-58-92 V.Sas@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Сас Валентина Іванівна
(044) 238-58-92
V.Sas@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2019 10:13
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 19 червня 2019 15:28
Очікувана вартість: 27 442 419,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 137 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 137000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації.
Строк виконання робіт: 1 рік з моменту письмового повідомлення Замовником.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Актів здавання-приймання виконаних робіт відповідного(-них) етапу(-ів) робіт, в межах не більш як 70% від загальної вартості робіт за Договором; 30% від загальної вартості робіт за Договором - після передачі Підрядником повного комплекту проектної документації, на підставі підписаного Сторонами Акта здавання-приймання виконаних робіт за Договором в цілому протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати його підписання Сторонами.
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Технічне переоснащення інфраструктури наземної дільниці Святошинсько-Броварської лінії Київського метрополітену (Проектні роботи. Стадія «П», «Р») (Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2020
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт з дати підписання Сторонами Актів здавання-приймання виконаних робіт відповідного(-них) етапу(-ів) робіт, в межах не більш як 70% від загальної вартості робіт за Договором Пiсляоплата 15 Банківські 70
Виконання робіт після передачі Підрядником повного комплекту проектної документації, на підставі підписаного Сторонами Акта здавання-приймання виконаних робіт за Договором в цілому з дати його підписання Сторонами Пiсляоплата 15 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2019 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 11:55
ТД.doc
31 травня 2019 10:10
Додаток 1.doc
31 травня 2019 10:10
Додаток 2.doc
31 травня 2019 10:10
Додаток 3.doc
31 травня 2019 10:10
Додаток 4.doc
31 травня 2019 10:10
Додаток 5.doc
31 травня 2019 10:10
Додаток 6.doc
31 травня 2019 10:10
Додаток 7.doc
31 травня 2019 10:10
Додаток 8.doc
31 травня 2019 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 10:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 11:55
ТД.doc
31 травня 2019 10:10
ТД.doc
31 травня 2019 10:10
Додаток 1.doc
31 травня 2019 10:10
Додаток 2.doc
31 травня 2019 10:10
Додаток 3.doc
31 травня 2019 10:10
Додаток 4.doc
31 травня 2019 10:10
Додаток 5.doc
31 травня 2019 10:10
Додаток 6.doc
31 травня 2019 10:10
Додаток 7.doc
31 травня 2019 10:10
Додаток 8.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-31-000245-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КИЇВМЕТРОПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:36798738
Дата подання: 25 липня 2019 12:59
Скарга на рішення про визнання переможцем у відкритих торгах на закупівлю
Оскарження на рішення про визнання переможцем у відкритих торгах на закупівлю відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 липня 2019 15:04
рішення від 29.07.2019 № 10228 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 липня 2019 15:04
рішення від 13.08.2019 № 11153.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2019 17:00

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2019 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Теплоенергоавтоматика" 20 128 952,34
UAH з ПДВ
19 058 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КИЇВМЕТРОПРОЕКТ" 27 438 901,92
UAH з ПДВ
19 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДИЗАЙН ПРОЕКТ СЕРВІС" 27 442 400,00
UAH з ПДВ
27 442 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Теплоенергоавтоматика"

ТОВ "КИЇВМЕТРОПРОЕКТ"

ТОВ "ДИЗАЙН ПРОЕКТ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Теплоенергоавтоматика"
#30390020
Переможець 19 058 300,00
UAH з ПДВ
16 липня 2019 15:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2019 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Теплоенергоавтоматика"
#30390020
19 058 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2023 16:07
ДУ№11 до договору 625-ДБМ-19 від 19.08.2019_ТОВ ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА.pdf зміни до договору
01 листопада 2023 16:06
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 13:56
ДУ№10 до Договору від 23.12.2022 №625-ДБМ-19_ТОВ КБ ТЕПЛОЕНЕРГОАРТОМАТИКА.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 13:56
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2022 13:23
ДУ 9 до договору від 19.08.2019 № 625-ДБМ-19.pdf зміни до договору
01 вересня 2022 13:23
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 14:39
625-ДБМ-19 від 19.08.2019 - КБ Теплоенергоавтоматика - ДУ8.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 14:39
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2021 10:38
625-ДБМ-19 від 19.08.2019 - КБ Теплоенергоавтоматика - ДУ7.pdf зміни до договору
22 жовтня 2021 10:37
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2021 11:45
625-ДБМ-19 від 19.08.2019 - КБ Теплоенергоавтоматика - ДУ6 (1).pdf зміни до договору
18 червня 2021 11:45
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 15:40
625-ДБМ-19 від 19.08.2019 - КБ Теплоенергоавтоматика - ДУ5 (1).pdf зміни до договору
16 грудня 2020 15:27
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2020 15:13
625-ДБМ-19 від 19.08.2019_КБ Теплоенергоавтоматика - ДУ4 від 06.10.2020 (1).pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 15:13
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2020 10:11
625-ДБМ-19 від 19.08.2019_КБ Теплоенергоавтоматика - ДУ3 - обгрунтування (1).pdf зміни до договору
23 липня 2020 10:10
625-ДБМ-19 від 19.08.2019_КБ Теплоенергоавтоматика - ДУ3 (1).pdf зміни до договору
23 липня 2020 10:10
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 16:19
625-ДБМ-19 від 19.08.2019_ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА ПП - ДУ2 від 23.06.2020 (2).pdf зміни до договору
24 червня 2020 16:19
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 15:06
625-ДБМ-19 від 19.08.2019_ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА ПП - ДУ1 від 27.05.2020 (2).pdf зміни до договору
29 травня 2020 15:06
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 10:13
625-ДБМ-19 від 19.08.2019_ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА ПП-ST.pdf укладений
20 серпня 2019 10:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою виконання умов Договору в рамках виконання проектних робіт по даному Договору об’єкта «Технічне переоснащення інфраструктури наземної дільниці Святошинсько-Броварської лінії Київського метрополітену», до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради було направлено для погодження пакет робочої документації, що відноситься до ІІ етапу Календарного плану виконання робіт «Інженерно-геологічні вишукування». Проте, у зв’язку із введення карантинних заходів, спрямованих на запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), в роботу вищевказаної установи внесені певні обмеження, що на даний час значно уповільнює отримання погодження робочої документації по об’єкту. Сторони в зв’язку з обґрунтованою потребою зміни строків виконання робіт, керуючись пунктами 12.3, 12.4 розділу 12 Договору, дійшли згоди внести зміни до Договору, шляхом коригування Календарного плану виконання робіт Додаток 2 до Договору та викласти змінену редакцію Календарного плану виконання робіт як невід’ємну частину Договору в Додатку №1 до даної Додаткової угоди. Також, Сторони прийшли до згоди на підставі проведеного обстеження об’єкта проектування, уточнити Договірну ціну (Додаток 3 до Договору), доповнити її відповідними кошторисними розрахунками та викласти доповнену кошторисними розрахунками Договірну ціну, як невід’ємну частину Договору, в редакції Додатку 2 до даної Додаткової угоди без зміни загальної вартості робіт (суми Договору). В зв’язку з введенням в дію ДБН В.2.3-7:2018 «Споруди транспорту метрополітену», змінили підпункт 1.2.1. пункту 1.2 розділу 1 Договору та пункти 2.1, 2.2 розділу 2 Договору. Сума Договору після внесення змін - 19 058 300,00 грн з ПДВ. Обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 625-ДБМ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною організаційно-правової форми та банківських реквізитів Підрядника, керуючись пунктами 12.3, 12.4 Договору Сторони прийшли до згоди внести зміни до Договору. Сума Договору після внесення змін - 19 058 300,00 грн з ПДВ. Обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 625-ДБМ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За згодою Сторін та через унеможливлення виконати в повному обсязі роботи II-IV етапів Календарного плану здійснено перенесення строків виконання робіт, тобто відкориговано Календарний план виконання робіт (Додаток 2 до Договору) (сума договору після внесення змін - 19058300,00 грн, в тому числі ПДВ (20%) -3176383,33грн; обсяг виконання робіт - 1 робота).
Номер договору про закупівлю: 625-ДБМ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У з'язку з необхідністю коригування календарного плану виконання робіт та керуючись п.п. 12.3, 12.4 Договору Сторони домовилися внести зміни до Договору. Сума Договору після внесенн змін - 19 058 300,00 грн з ПДВ. Обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 625-ДБМ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з виробничою необхідністю та відповідно до пункту 4 частини четвертої статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовжено строк виконання робіт та продовжено строк дії Договору і викладено Календарний план (Додаток 2 до Договору) в новій редакції з 31.10.2020 (сума договору після внесення змін - 19058300,00грн, в тому числі ПДВ (20%) - 3176383,33грн; обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота).
Номер договору про закупівлю: 625-ДБМ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За згодою Сторін та в зв'язку з виробничою необхідністю продовжено строк виконання робіт та здійснено коригування календарного плану виконання робіт (Додаток 2 до Договору). Сума Договору після внесення змін - 19 058 300,00 грн, в тому числі ПДВ - 3176383,33грн; обсяг робіт після внесення змін - 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 625-ДБМ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За згодою Сторін здійснено коригування Календарного плану виконання робіт (додаток 2) та внесено зміни в імейли Замовника (сума Договору після внесення змін - 19058300,0грн., в т.ч. ПДВ (20%)-3176383,33грн; обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота).
Номер договору про закупівлю: 625-ДБМ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з тим, що для проведення закупівлі виявлених додаткових робіт потрібен час та відповідно до пункту 4 частини четвертої статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (редакція до 19.04.2020) продовжено строки виконання робіт та дії Договору та відкориговано Календарний план виконання робіт (Додаток 2) (сума Договору після внесення змін - 19058300,00грн, в т.ч. ПДВ (20%) - 3176383,33грн; обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота).
Номер договору про закупівлю: 625-ДБМ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За згодою Сторін та в зв'язку з виробничою необхідністю продовжено строк виконання робіт та здійснено коригування календарного плану виконання робіт (Додаток 2 до Договору).
Номер договору про закупівлю: 625-ДБМ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку із виявленням, у процесі проєктування, додаткового обсягу робіт не врахованому у Завданні на проєктування, що потребує тривалого часу для їх закупівлі та виконання, та відповідно до пункту 4 частини четвертої статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (редакція до 19.04.2020), керуючись пунктами 5.7, 10.2, 12.3 та 12.4, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 625-ДБМ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку із виявленням, у процесі проєктування, додаткового обсягу робіт не врахованому у Завданні на проєктування, які стали необхідними для виконання робіт за Договором, що потребує тривалого часу для їх закупівлі та виконання, та відповідно до пункту 4 частини четвертої статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (в редакції, що діяла до 19.04.2020), керуючись пунктами 5.7, 10.2, 12.3 та 12.4 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 625-ДБМ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML